25 Mart 2016 Cuma

Kişiye En Özel Hediye - Mühürce

Kişiye Özel Mühür Tasarımı

Bugün sizlere elime ulaşan çok güzel bir hediyeden bahsetmek istiyorum. Aranız da mühürce.com adresini bilenler var mı bilmiyorum ama bende kendileri ile yeni tanışma fırsatı buldum.

Artık mühürler iş yerlerinde kullanmaktan çıkıyor ve kişiye özel hale dönüşüyor. Sevdiklerimize hediye edebileceğiniz oldukça özel bir seçenek diye düşünüyorum. Üstelik kendi tasarımımızla da mührümüzü oluşturma şansına sahip olabiliyoruz.  

Sitede birbirinden güzel tasarımlar var inanın hepsin de aklınız kalıyor en azından benim öyle oldu :) Mührünüze ister sevdiğiniz bir sözü, isterseniz adınızı, dilerseniz de sevdiğiniz kişiyle beraber isimlerinizi yazdırarak nikah davetiyelerinizin üzerine basabilirsiniz.
Senin Mührün Senin Tarzın
Mühürce
Ben Cemal Süreyya'dan 'hayat kısa kuşlar uçuyor' yazısına yer verdim. Gerçekleştirmem gereken hayallerim için bana umut verici en güzel sözcüklerdi. Kitaplarıma, sevdiğim arkadaşlarıma mektup yazarken sanırım sıkça kullanacağım. 

4 farklı renk seçeneğine sahip ıstampası bulunuyor. Siyah, lacivert, yeşil ve kırmızı. Ben içlerin de en çok siyah ve lacivert rengini sevdim. Siteden sipariş verdikden sonra elinize ulaşma süresi oldukça kısa.
Kişiye Özel Mühür
Senin Mührün Senin Tarzın
Hele birde gelen paket özenle paketlenmişse verilen değeri çok daha fazla anlıyorsunuz. Sevdiklerinize hediye arayışındaysanız sitesine mutlaka bakmanızı tavsiye ediyorum. 


Okuduktan sonra kalbinizden gelen ne varsa çekinmeden yazabilirsiniz, yorumlarınızı bekliyorum. Barış dolu bir dünyaya uyanmak dileği ile..!

85 yorum:

  1. Hiç bilmiyordum bende bayıldım keseye mantıklı geldi bana da :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğendin mi güzellik ben çok sevdim :) nikah davestiyesine bu şekilde baskı yapmak bile çok orjinal fikir değil mi ıma :))

      Sil
  2. Çok güzelmiş, ayrıca hediye olarak ta oldukça anlamlı :)
    iyi günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel bayan <3 aslın da hem sevdiklerimize hem de kendimiz için özel bir hediye olabilir ^.^

      Sil
  3. bende yakın zamanda öğrendim ama iyiki çok geç olmadan öğrenmişim diyorum çok güzeller dimi :)) sadece kese değil her paketi ayrı güzel özenle çalışıldığı çok belli <3

    YanıtlaSil
  4. Çok orjinal bir fikirmiş daha önce duymadım sitesinden baktım motorsikletliler güzelmiş bakabilirim bende :) Sende güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimm :)) evet ben onlara da baktım üstün de kuşlar uçuyor çok şık duruyor :)

      Sil
  5. Çokk güzeller ilk kez gördüm bayıldım birgün alırsam bir çok şeyde kullanılabilirim :) paylaşım için teşekkürler cnm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :)) çok güzeller sevilmeyecek gibi değil anı kalması açısından bile oldukça özel <3

      Sil
  6. çok güzel ürünler, güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :)) sevdiklerimiz için güzel bir hediye fikri :)

      Sil
  7. Harikaymış. Tuğralı tasarımda var, onu ben çok beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok güzel modeller var çeşit olarak oldukça fazla sayıda <3

      Sil
  8. Daha önce instagram da denk geldim sanırım, gayet güzel bir fikir. Çok da güzel. Gülü güle kullan. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet instagram adresleri de var ben yakın zaman da gördüm ama iyiki görmüşüm diyorum :)) çok güzel mühürler var :) teşekkür ederim <3

      Sil
  9. A very nice gift option <3

    YanıtlaSil
  10. Önceden adını duymuştum iyi hatırlattınız bende bir bakayım. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım en geç duyanlardan birisi ben oldum :)) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  11. Gözde bu şahane ötesi bir şey! Bir dahaki ayki maaşımla alacağım, çok yaratıcı... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blanaaa :)) dimi dimii sen okuduğun kitaplarına basarsın ben şimdiden öyle yaptım çünkü :D tasarımları çok güzel ^.^

      Sil
    2. Benim de aklıma kitaplar geldi hemen :)

      Sil
    3. nasıl tanıyorum ama seni :*

      Sil
    4. İnstagrama bakmıyor musun sen?! :(

      Sil
    5. Kullanmıyorum ki :( niden, noldu ki mirak ettim 😊

      Sil
    6. Sana özel yayın yapıyorum ama :/

      Sil
  12. çok güzel birşeymiş bayıldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :)) daha güzelleri seninle olsun ;)

      Sil
  13. Bunlar çok güzelmiş bayıldım.. Kızlarımın adını yazdırabilirim onlar için de güzel bir anı olur. Paylaşım teşekkürler güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi dimii :)) ay evet öyle de çok güzel olur şimdikiler çok şanslı oldu bu durum da fotoğrafların arkasına da basılabilir tarihlerin yer aldığı filan da var ;)

      Sil
  14. kesinlikle alacağım bundan :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim aklım hepsin de kaldı :))) stok yapıyormuşum :)

      Sil
  15. Ay çok beğendim. Harika. Ayrıca sunum da bir harika

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :* beğenilmeyecek gibi değiller ki ıma hepsi şahane :))

      Sil
  16. İlk defa duydum adını...Sayende tanımış oldum..Şimdi bir dalış yapayım izninle :) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülizzz :)) bende yeni tanışma fırsatı bulanlardanım ama çok güzel mühürler var :)) İzin verdim dalış yapabilirsin :*

      Sil
  17. fikir olarakta çok güzel bende ilk kez bu paylaşımla görmüş oldum superler cidden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok yaratıcı tasarımlar var sevilmeyecek gibi değiller :)) insanın mektup yazası geliyor sırf mührü basmak için kendime mi yazsam nıpsam :D

      Sil
  18. Gerçekten bayıldım, hatta dibim düştü diyebilirmiyim? :D Ay O kadar sevdim ki.. Ama post ayrıca şahane olmuş. Sağa sola "Akela" yazmak isteyen benim için çok iyi bir seçenek oldu bu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yavru bu şimseyeli kız aslında sana daha uygun olurdu altına akela'yı ekledin mi bana mektup yazabilirsin :D

      Sil
    2. Vaay.. Best'im şimdi müthiş oldu işte düşüneyim bunu :D Zaten postun altına yazacaktım hani mektubum gelmedi diye ama karıştırmayayım ortalığı dedim :D

      Sil
    3. ahahha bak ya :)) benim aklıma direk sen geldin şemsiye ve güzel saçlı kız :))

      Sil
  19. çok güzeel!:) güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim kitap sevinci daha güzelleri seninle olsun :))

      Sil
  20. Çok güzel fikir hediye olarak alınabilir. Öğretmenler çocukların defterine bunlarla imza atabilir;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi sevdican bende çok sevdim ki :) senin söyledğin de fikir olarak çok güzel zaten o şekilde de mühürleri mevcut öğrenciler için bile farklılık :))

      Sil
  21. Çokkk güzell senin fikirlerine her zaman hayranım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuğuu :)) yorumunu okuyunca çok mutlu oldum ^.^çok teşekkür ederim iyi ki varsın <3

      Sil
  22. Hiç bilmiyordum bayıldım çok güzelmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :)) çok güzel tasarımlar var ;)

      Sil
  23. Hiç bilmiyordum ...
    Yaaa sen niye çok kıskandırıcı şeyler paylaşıyorsun ki acaba ...?
    Hepsi birbirinden şahane ... O ne güzel kese ...
    Ayrıca Cemal'im Süreya'm dedin beni benden aldın ...
    Güzel haberlerde kullanasın ...
    Gözüm kalmadı inan çok sevindim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumlarını görüdüğüm de öyle mutlu oluyorum ki, içten gelen her okuyucumu kocaman kucaklayasım geliyor :)) Kese güzel, mühür güzel en güzeli de sizlerle paylaşabilmek.. Daha güzelleri seninle olsun belki Ataol'a mektup yazarken basarsın bu mührü :* iyi ki varsın

      Sil
    2. Sen de iyi ki varsın tatlı arkadaşım benim :)
      Hehehehe bir Türkçe anlaşmayı öğrenelim ; kimbilir ...

      Sil
    3. :)) iler de oda olur belli mi olur çok zeki ^.^

      Sil
  24. Bu aralar çok sık karşıma çıkıyordu bu mühürler, az önce siteye şöyle bir bakındım ben de ve gerçekten çok hoş görünüyorlar. Özgün ve anlamlı. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzeller insan hangisine bakacağını şaşırıyor haksız mıyım ıma :)) oldukça farklı ve anlamlı bir hediye sevdiklerimiz için :)

      Sil
  25. Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :)) daha güzelleri seninle olsun

      Sil
  26. yazını ve bloğunu cok beğendim bu arada bu fikir çok güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman hoşgeldin diyorum :)) mühürler bağımlılık yapıyor :)

      Sil
  27. Ama... ama çok güzel kiiii!! Ben de mühür istiyorum kendime ama istediğim tasarıma karar veremiyorum. Eğer çok kıymetli kitaplarıma vuracaksam, beni temsil etmeli ve uzun yıllar kullanabilmeliyim. Bir gün tüy kalemli isterken, ertesi gün kedili istiyorum :D Kararsızlık yine başa bela :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. salıncakk :)) yazmanı dört gözle bekledim neden diyeceksen çünkü 'küçük prens' tasarımlı mührü görünce ama bu 'Kağıt Salıncak' için olmuş dedim, sitede küçük prens şeklinde aratıp bıkabilirsin :))) hangimiz de kararsızlık yok ki ıma bende de o huy var seçemiyorum :D

      Sil
    2. Şimdi baktım da... Çok güzelmiş cidden!!! :D Kuşlarla uçana bayıldım :)) Biraz saç çizip, küçük prenses mi yapsak ne? :D

      Sil
    3. :D küçük prenses'te olur bak sana özel :)) kuşların olduklarını bende çok sevdim onlarda da aklım kaldı :(

      Sil
  28. Çok güzel ve orijinal, çok sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi :)) hem kendimize hem sevdiklerimize güzel bir hediye fikri ;)

      Sil
  29. ne kadar güzel gözüküyor ya ben bayıldım güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :* daha güzelleri sende olsun <3

      Sil
  30. Harika bir fikri bu! Kesinlikle ben de bir şeyler tasarlayıp yaptırmalıyım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😊😊öyle güzel ki okuduğum kitaplarıma bastım mühürleri altına da tarih attım :)) çok güzel anı kalıcak mutlaka bakmalısın ;)

      Sil
  31. Mükemmel görünüyor. Orijinal şeyleri hemen yakalıyorsun :)

    YanıtlaSil
  32. Çok güzelmiş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  33. aaaaa bunu çok beğendim. ay süper hediye de olur valla çok heycanlıııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ivveeettt çok güzel olur çok da şahane olur ;))

      Sil
  34. Açıkçası çok güzel bir fikir hediye etmek için. Bloğunuzu çok sevdim. Bundan sonra düzenli olarak bi girip kolaçan ederim. Ama yazılarıma sizden de yorum beklerim.
    hayataraicay.wordpress.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman hoşgeldin diyorum istediğin gibi dağıtabilirsin blogumu :))) uğramaz mıyım ;)

      Sil
  35. hayatarasicay.wordpress.com

    YanıtlaSil
  36. hayatarasicay.wordpress.com

    YanıtlaSil
  37. En bir sevdiğim arkadaşım yine çok üretken ve yine harika fikirlerle karşımızda :)
    Canımm benim. Çok özledim seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kukla'm canımsın seviyorum seni çok çook 💕çok güzel biliyor musun mühür insanın bütün kitaplarına basası geliyor :))

      Sil