20 Mart 2016 Pazar

Ekoz - Favori Oda Kokularım

Oda Kokusu

Kimler benim gibi oda kokusu ve tütsü hastası görebilir miyim? Uzun zamandır oda kokularına kafayı takmış durumdayım. Mağazalara her gidişim de kokuların başında oyalandıkça oyalanıyorum. 

Bizimkiler de dolayısıyla beni bekledikleri için söyleniyor :) Bu kadar oda kokusu manyağı da olmak doğru çok bilemedim ama bende size sevdiğim kokulardan bahsetmek istedim.

En sevdiğim koku olan narlı oda kokusundan başlamak istiyorum. Çok ağır olmayan oldukça hafif olan bir koku bu. Nar şişesi, çubuklar ve koku bir arada satılıyordu. Odam genelde kırmızı ağırlıklı olduğu için ben şişesinden dolayı tercih ettim. Dışardan geldiğim de odam da mis gibi nar kokusu beni karşılayınca mutlu oluyorum. 
Oda Kokuları
Narlı Oda Kokusu
Bu ritm yazan küçük şişlerdekini annem aldı. Bahar çiçekleri var içerisin de ama ben çok sevemedim kokusunu çok keskin. Şişesi çok güzel bende şimdilik odam da tutuyorum elbet birgün kullanırım. 

Geçtiğimiz günler de Ekoz kozmetik tarafından gönderilen bu kumaş ve ortam kokusunu da çok sevdim. Vanilya kokusunu normalde de çok severim. Çok ağır olmayan bana kek kokusunu anımsatan bir koku.
Ekoz Kozmetik
Ekoz Kozmetik Ortam Kokusu
Kumaş ve ortam kokusunun yanı sıra araba kokusu olarak da kullanabilirsiniz. Ama ben biten ritm şişesinin içerisine vanilya kokusundan bir miktar döktüm ve yeni çubukları içerisine koydum. 

Oturma odası mis gibi vanilya koktu. Gelen herkes burda çok güzel bir koku var diyor. Sebebi güzelim vanilya kokusu :) Ben ürünü bu şekilde kullanmaya devam edeceğim.

Gelelim son olarak tütsülere. Tütsü bir ara deli gibi kullandım. Onda da vanilya, lavanta ve çikolata kokusundan bir sürü bitirdim. Tütsü de vanilya kokusu şahanedir.
Tütsü
Kirazlı Tütsü
Çikolata birazcık ağır kokuyor onu sizlere belirteyim. Birde son haftalar da kiraz kokusunu denemeye başladım. Güzel kokuyor ama ne olursa olsun içlerinde tek favorim vanilya oldu.

Birde geçtiğimiz aylar da başka bir ilden Madame Coco'dan oda kokusu almıştım ne yazık ki eve geldiğim de valizde kırıldığını gördüm. Size tavsiyem oturduğunuz bölgeden alın, valizle bu tarz şeyler ne yazık ki taşınmıyor.

Okuduktan sonra kalbinizden gelen ne varsa çekinmeden yazabilirsiniz, yorumlarınızı bekliyorum. Barış dolu bir dünyaya uyanmak dileği ile..!

60 yorum:

  1. Bende oda kokusu hastasıyım, son zamanlarda kendim yapmaya da başladım. Kimbilir belki birgün üretici bile olabilirim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel bende yapılışına baktım internetten bakalım yapabilecek miyim :)) inşallah kendinize ait biryer açarsınız ben bayılıyorum saatlerce vakit geçirebilirim :)

      Sil
  2. ben nedense mumlarla kalmışım ... aklıma getirdin ;)
    umutlu yarınlara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mum o kadar çok varki evde uzun zamandır almıyorum :)

      Sil
  3. Ben kokuları seviyorum lakin alerjik bir durumum var. Bazıları beni sürekli hapşırtıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o sorun bende bazı yumuşatıcılara karşı oluyor kıyafeti giyince kaşınma hissiyatı geliyor :)) Konuyla çok alakalı olmadı ama :) belki çok hafif kokular sizi rahatsız etmez <3

      Sil
    2. Bir kaç denemem oldu. Hafif kokular dediğiniz gibi rahatsız etmiyor. Birde oturduğum yerden oldukça uzağa koyuyorum :) O zaman daha iyi oluyor.

      Sil
    3. :)) normalde de bu kokulara el değdirmemek gerekiyor cilde zararlı, değiştirirken bile korkarım annem de rahatsız etmesin diye uzağa koyuyor :)

      Sil
  4. Kokulara ben de merak sardım bu aralar nedense. Şuan senin durumundayım yani, markette hemen koku reyonuna gitmeler falan, vanilya kokulu mum almıştım ben de geçen gün ve gerçekten vanilya çok hoş kokuyor. Bir de o ritm'in lavantası var bende de, dediğin gibi çok keskin kolonyamsıydı o yüzden içindeki bitince sevdiğim bir kokudan koydum içine, şimdi mis :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman fikirlerimiz birmiş bitince ohh be dedim :D ve evet şuan içerisin de vanilya kokusu var bayılıyorum bana kek kokusunu hatırlatıyor niye öyle oluyo ki ya :))

      Sil
    2. Belki de keklerde kullanılan şekerli vanilinden dolayı anımsatıyordur :)

      Sil
    3. kime söylesem canın kek mi çekti diyo :))
      ve şekerli vanilin kesinlikle aynı koku <3

      Sil
  5. Yıllardır tütsü kullanırım annemin evinde alıştım. Şimdi yıllardır kendi evimde kullanırım lavanta çok güzel kokar. Elmalı hafif oluyor onu da öneririm canım..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elmalı da denedim ve evet kokusu gerçekten hafif :) bir sürü denedim ama aklım da çokta kalmadı :(

      Sil
  6. Ben de kullanıyorum bunlardan ve çok memnununm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) ev mis gibi kokuyor benim de çok hoşuma gidiyor

      Sil
  7. Lovely post dear! Have a great week! xx

    YanıtlaSil
  8. Hiç kullanmadım ben ya alırsam hem ddekoratif hemde kokulu alırım nereye tabi ki Çeyize :) Güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle almalısın bazıları çok şık oluyor benim kırılan da öyleydi :( ve vanilya kokusunu al derim ;)

      Sil
    2. Başka zaman tekrar alırsın boşver:) tavsiyene uycam :)

      Sil
    3. English Home da oda kokularında indirim oluyor sana da bak derim ;)

      Sil
  9. Oda kokularına, kokulu mumlara bayılıyorum. Özellikle de vanilya kokusuna... Dur ben de yakayım munlarımı, aklıma getirdin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazarken aklıma gelmedin mi sanıyorsun :)) tahmin ettim doğruyu söyle bunlardan kaç tane bitirdin birde farklı koku varsa önericeğin alırım tavsiye ^.^

      Sil
    2. Hahahaha alemsin Gözde :) Ben bitince kavonozlarını falan yıkıyorum, içlerine minik mumlar koyuyorum. Glade alma asla, üç gün yaktık bitti, nasıl bir şeyse :-/ Rossman'dan vanilyalı tealightlar satın aldım,içinde de çok var ve harika kokuyorlar <3 English Home reed diffuser soft olanı da tavsiye ederim :)

      Sil
    3. :)) kavanozları atar mıyım hiç atmıyorum kıyamam zaten çok güzeller oda kokusunu koyup değerlendirdim :) English Home deme geçen gün baktım sende görmüşsündür acayip indirimdeydi vaktim yoktu o an çıkmak zorunda kaldım :( Rossman'a gittiğim de dur bakıcam ben onlara :)

      Sil
  10. Ekoz Kozmetiği eski blogum sayesinde tanımıştım. Çekiliş yapıyorlardı bir ara. Bende kendi blogumda yapmıştım. Kokusu uzun süre kalıyordu. :) Vanilya kokusuna bende bayılırım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel tesadüf olmuş :)) çekiliş yaptıklarını bilmiyordum :) kesinlikle vanilya kokusu şahane mis gibi kokuyor

      Sil
  11. Kaç tane oda kokusu bitirdim bakmaktan da hiç bımam :) Ekoz kozmetiğin mango kokulu çubuklu oda kokusu vardır tasarım olarakta çok şık koku olarak da çok severim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok seviyorum bir sürü bitirdim bu şekilde :) mango kokusu daha önce hiç denemedim merak ettim ama <3

      Sil
  12. Kokulu küçük sabunlar da çok güzel oluyor, özellikle görüntü açısından çok estetik duruyorlar. Ekoz Kozmetiği hiç denemedim ama yorumlar çok güzel. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onlardan da bir ara çok alırdım :)) evet vanilyalı oda ortam kokusu çok güzel kokuyor :)

      Sil
  13. Ben de oda kokularını çok seviyorum ama galiba sizin kadar değil.Güzel yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) teşekkür ederim evde 1 tane olsa yeter ben dayanamıyorum görünce

      Sil
  14. Vanilya kokusunu bir ara bende çok kullandım alışkanlık yapıyor kullanınca :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten öyle vazgeçmek zor oluyor doğrusu :))

      Sil
  15. Oda konusuna ben de çok önem veririm. Eve girince ev boyle mis gibi kokmalı ki davetkar olsun. Vanilya favorim her zaman ama karışım yapmak lazim sade vanilya bayıyor bir sure sonra

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) aynı düşüncedeyiz evet aynı kokuyu hep kullanınca bir süre sonra soğma oluyor :/ en iyisi farklı farklı kullanmak :)

      Sil
  16. Oda konusuna ben de çok önem veririm. Eve girince ev boyle mis gibi kokmalı ki davetkar olsun. Vanilya favorim her zaman ama karışım yapmak lazim sade vanilya bayıyor bir sure sonra

    YanıtlaSil
  17. Sayende yeni bir şeyler daha keşfetmiş oldum heyyoo :))

    YanıtlaSil
  18. Gözde bende koku delisiyim :) Özelikle tütsüde beyaz yasemin kokusunu tek geçiyorum canım...Bende narlı oda kokusunu hiç denemedim mutlaka deneyeceğim..Sevgilerr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beyaz yasemin ben hiç denemedim onu dur gidince bakayım varsa alırım <3 Nar gerçekten çok güzel kokuyo :))

      Sil
  19. Bende çok severim tütsüleri :)) vanilya kokusunu merak ettim şimdi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ortak yönümüz varmış :)) çok güzel kokuyor canım mutlaka bak seversin :)

      Sil
  20. Vanilya kokusu beni aşırı rahatlatıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) kek gibi kokuyor beni de acıktırıyor ^.^

      Sil
  21. Oda kokularına bende hastayım hatta nişanımda dağıtıcam sanırım süslü püslü çubuklulardan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay süslü püslü çok merak ettim bende bu tarz şeyler yaptırmak çok istiyorum :))

      Sil
  22. Güzelllikkk <3 Odanın en uzak köşesine koyabilirsin normal de yanım da olunca bana da ağır geliyor :( Nar enfes, çikoltalı tütsü biraz ağır geliyo sadece :))

    YanıtlaSil
  23. narlı mı. bi bakıyim şuna :)

    YanıtlaSil
  24. tütsüler çubuklardan biraz daha ağır oluyor sanırım tütsüye yakın alanlardaysam hafif bi baş ağrısı oluşuyor bende yinede bir dönem tütsü albümü yapacak kadar alıyor ve kullanıyordum ve vanilya kesinlike favorimde.. ama bu narlıyı ilk kez duydum ve alınacaklar listeme direk ekledim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tütsüyü gerçekten dikkatli kullanmak lazım ara ara dadanıyorum bende :)) vanilya müthiş bir koku :) ve sana nar kokusunu kesinlikle öneririm gelen herkes çok güzel diyor ;)

      Sil
  25. Nice post!!! I like your blog!!!
    Would you like to follow each other? let me know...and I follow you back:)))
    Besos, desde España, Marcela♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you for comment :)) I'm following ;)
      Happy weeks <3

      Sil
  26. Oda kokularını ben de çok seviyorum :D Güzel kokan her şeyi hatta :D
    Tütsüyü hiç denemedim ama vanilyalısını seveceğimi düşünüyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi bak ortak yanımız varmış :)) bence kesinlikle denemelisin ben kitap okurken çayımla beraber yakıyorum bitane ohh mis ama yakınına koyma çok boğulursun ;)

      Sil
  27. Tütsü değil ama limonlu oda kokusu bana iyi geliyor.Çok ağır kokuları sevmiyorum galiba...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende limon kolonyasını severim :)) ağır kokular baş ağrısı yapabiliyor :/

      Sil