4 Mart 2016 Cuma

Portakalrengi.com Alışverişim

Bugün sizlere kısa süre önce keşfettiğim bir siteden bahsetmek istiyorum. Blogumu yakından takip edenler benim bakım ürünlerini ne kadar çok sevdiğimi ve düşkün olduğumu bilir. 

Şu sıralar vücut bakım ürünlerini çok araştırıyorum. Bunun için Portakalrengi.com sitesini buldum. Şuan fiyatlarının hepsi indirime girmiş durumda.

Benim yüzüm de hep şikayetçi olduğum bir konu vardı aradınız da bilenler olabilir, kılcal damar sorunu. Şimdi baharın gelmesiyle güneş görünce iki katı belli oluyor. Bunun için kızarıklık ve kılcal damar temizleyici ürünlerini inceledim. Şuan bütün ürünleri gibi oda indirime girmiş.

Ürünü sevdim özelliklerini ve yararlarını görünce aynı zaman da yüzdeki hassasiyet problemine de iyi geliyormuş, bende ki sorunlar için çok sevdim. Kılcal Damar Temizleyiciye bakarken hassas ciltliler için olan diğer ürünlerini de gördüm. 
Synchroline Aknicare serisi
Synchroline Aknicare
Bu gerçekten beni mutlu etti. Hep şikayetçi olduğum hassas cilt sorunu için bir sürü ürünleri var, Gözde artık çıkamaz siteden bol bol karıştırırım :) Bu arada Yüz ve Vüvut Bakım ürün çeşidi oldukça fazla. Ablamın şu sıralar sınav streslerinden dolayı oluşan aknelerine çok güzel kremler buldum. 

Synchroline Aknicare serisi, akne ve yağlanma gibi cilt problemlerine karşı oldukça etkili ve kalıcı tedavi yöntemleri sunuyormuş. Benim en sevdiğim özelliği akneleri tedavi ederken güneşe karşı da koruma etkisi varmış. Ablam bölümü gereği yazın sudan çıkamadığı için havalara uçacak. Ben olmasam ne yapacak acaba :) 
Kılcal Damar Temizleyici
Bu arada 4 al 3 öde, 3 al 2 öde kampanyası da varmış. Acil lazım olan ürünlere göz atalım 3 al 2 öde kampasıyla oldukça uyguna geliyor. 99 TL üzeri alışverişlerde “ücretsiz kargo” fırsatını yakalarsam istediğim ürünleri oldukça uyguna getirtmiş olucam. 

Sitenin en altın da 'Portakal Blog' diye bir bölüm var, ürünlerin detaylı incelemesi yer alıyor. Tıkladığınız da yeni bir sayfa da ürünün içinde nelerin olduğu nasıl kullanıldığı ve daha birçok faydalı bilgi var.

Bu gerçekten çok ama çok iyi oldu. İstediğim ürünün detaylı açıklamasını buldum. En azından almadan önce bütün temel bilgiye sahip olabileceğim. Daha önce hiç böyle denk gelmemiştim. 

Doğrusu şaşırdım ama hoşuma da gitti. Yakında size aldıklarımı kullanıp detaylı incelemesini de yazacağım. Gözde alışverişe geri döner, yazıların üzerine kolay ulaşmanız için linkleri verdim. Sizler de incelemek isterseniz bu fırsata bakın derim. 

Okuduktan sonra kalbinizden gelen ne varsa çekinmeden yazın, zira yazdıklarınız benim için çok kıymetli! Fotoğrafların izinsiz kullanılması yasaktır..

38 yorum:

  1. İndirim fırsatı çok iyimiş :) 4 al 3 öde annemi caydırmam lazım. Akne tedavisini yıllardır görüyorum ne kullandıysam olmadı leke izleri kaldı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım benim kampanyası çok iyi :) doktora git istersen ciddi bir iz kalmasın :/

      Sil
  2. Hassas cilti olduğum için bir çok markanın ürünü cildimde kılcal damarları belli ediyor kuruma yapıyor gece yatarken acısından ağladığı biliyorum. Medyayı senden takip ediyorum fiyatları cilt sağlığı için uygun bence eline sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. <3 çok teşekkür ederim bebeğim. bak bak mutlaka sen seversin ^.^

      Sil
  3. Kuruluşunda bu site için çalışmış, site tanıtım metni yazmıştım. Burada rastlamak hoş oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumunu görünce çok mutlu oldum Burcu :) çok hoş bir tesadüf olmuş desene <3

      Sil
  4. indirim olayı ne kadar iyi :) hassas cilt sıkıntılı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sormayın her istediğini bulamıyor insan keşke sadece kuru cilt ya da yağlı cilt olsaydım :(

      Sil
  5. A çok güzel ve kalite bir sitedir. Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim nilgün hanım :) evet çok güzel kampanyaları var şimdilerde :))

      Sil
  6. İndirim fırsatı iyiymiş bende bir inceleyeyim bakalım neler var :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak canım benim :) belki sende aradığın ürünlerden bulursun ;)

      Sil
  7. Kırışıklık için kremleri varmıymış göz çizgileri çok fena yaş ilerleyince malum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vardı duygu hanım :) daha önce hiç almadım siz seçtiğiniz ürünün yazısını portakalrenginin blogun da detaylı okuyun derimm ;)

      Sil
  8. Bu siteyi daha önce de duymuştum ama hiç bakmamıştım. Alışverişin nasïl gelecek onu merak ettim en çok, paketlemeleri ve tester gönderimleri nasıl olacak acaba??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım benim bide kampanyaları çok iyi şimdi :) kullandıktan sonra yeni yazılar gelicek mutlaka paylaşıcam ;)

      Sil
  9. Hassas ve karma ciltli biri olarak en iyi urunu buluncaya dek aramalara devam ediyorum. Bu siteden de yeni haberim oldu. Hemen karistirayim tesekkurler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı sıkıntıları yaşıyoruz ahsen hanım :)) her ürün ne yazık ki iyi gelmiyor mutlaka bakın kampanyaları oldukça cazip <3

      Sil
  10. Böyle kampanyaları çok seviyorum bir de kargo free varsa tamamdır :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kargo olayını bende çok seviyorum flormar'da kargo 1 tl olduğu için kaç kere üst üste alışveriş yaptım :) yaşasın indirimmm

      Sil
  11. ooo indirimleri severim tam benlikmiş :)

    YanıtlaSil
  12. Akneli komşun aknicare'i beğendi :) inceleyecek.. Sen kullandın mı?
    Siteyi de duymamıştım bakayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayılıyorum yorumumun hemen yayımlandığı bloglara :)

      Sil
    2. komşum sitenin kargo gönderim hızından çok memnun kaldım :) bende akne sorunu inan hiç olmadı ergenliğim de dahil sadece şu yüzümde ki kılcal damar beni çok uğraştırıyor :)) ablam memnun kaldığını söyledi ama uzun süreli kullanım şart yoksa iyi sonuç alınamıyor :((

      benim sana önerim sayfanın en altın da portakal blog var orada ürünleri detaylı incelemişler bende oradan baktım çoğuna ;) o yorum olayına bende çok seviniyorum hemen yayınlansın dimi :*

      Sil
    3. Ah olmasın da komşum akne fena! Koskoca ana oldum hala ergenliğim bitmedi :D

      Evet ya yayımlansın göreyim diğer türlü paranoyak oluyorum :D

      Sil
    4. annem de hamileyken olmuş çıkk korkuyorum :( Neyse ki kozmetik sektörü çok gelişti :D vallahi çayır, çimen, tabela, kanyon seçmekten parmaklarım 30 yaş yaşlandı :D

      robot musun diyo ya illet oluyorum kim robot ben mi bana mı diyo la bu :D

      Sil
    5. İki kıza hamile olduğundan normal :) Kızlar yapıyor öyle densizlikler :P Olmaz olmaz korkma öyle dönemselde geçer benim gibi daimi olmasın da :)

      Aahahaha aynen ya ömrümden ömür gitti zaten vakit yok, yayınla de, börtü böcek seç minik minik, tamam de, tekrar yayınla de bekle... Bir de telefondan yapınca o yükleme gecikmelerinde yanlış bir yere tıklarsan gitti yazı :D aayayayayayahhh...........
      Dövelim!

      Sil
    6. Bak ya gene biz suçlu olduk iyi mi :)) Aynı sorunu bende yaşıyorum tam yayınla diyorum yanlış seçim çat başa atıyor hayır geri alsana niye başa sarıyosun dimi ıma :) Bana artık sayıların toplamı çarpımını yap diyo level atladım :D bence de gel dövelim bu sistemi :/

      Sil
    7. Vaaay matematiğe geçmişsin :) ben en çok tek fotoyu bölüp de tabelalı kareleri bul dio ya onu seviorum ;D

      Sil
    8. ahahaha işte yani buda benim farkım :P sence psikopat mıyız?? zaten kimse uğramaz buraya daha ohh iyiden iyiye sohbet edebiliriz :D

      Sil
    9. Ahahha cnm komşum ;D
      Şu an yukarıdan bildirim gelio senden, Daha da talan ediyorum bak iZle :P

      Sil
    10. Madem yazışıyoruz bari yoruma sayalım :P

      Sil
    11. :D valla bizi kimse anlamıyordur ben sana diyim :) bi sen bi ben millet diyordur bunlar deli mi yahu :D eee daha daha nasılsın 😂

      Sil
    12. Bizim yorumları gören atlıyordur orayı zaten 'nasılsa anlamıyorum vakit harcamayım' diye :)

      Sil
    13. ahahahah tabi senin yarım sayfalık yorumlarını kim geçebilir ki sanmıyorum biri geçebilsin :)))

      Sil