2 Mart 2016 Çarşamba

Flormar 233 Numaralı Kırmızı Dudak Kalemi

Flormar kırmızı dudak kalemi
Geçtiğimiz günlerde Gratis'te indirim olduğunu görünce bende hemen attım kendimi mağazaya. Bu sefer çok fazla istediğim şeyler bulamadım ne yazık ki. Uzun süredir yeni bir dudak kalemi almak istiyorum bari ona bakayım dedim.

Flormar'ın dudak kalemlerini daha önce kullandığım ve sevdiğim için hemen karıştırmaya başladım. Aklım da hiç kırmızı dudak kalemi almak vallahi yoktu. Youtube'den çok fazla güzellik kanalı izliyorum.

Didem Soydan çok beğendiğim bir manken ve oyuncudur. Kısa zaman önce de Youtube kanalı açtı. Bende sıkı bir takipçisiyim. Orada dudak kalemi nasıl sürülür / kırmızı isimli videosunu izlemiştim. 

Bugüne kadar kırmızı ruj çok fazla kullanmadım. Biraz cesaret işi ama ben daha koyu pembe kırmızıya kaçan tonları kullanmıştım. Didem Soydan'da kırmızı rujun duruşunu çok beğenince dayamadım, Flormar'ın 233 Numaralı Dudak Kalemini satın aldım. 
kırmızı dudak kalemi
Flormar Waterproof Lipliner 233
15 günden fazla oldu alalı ama ben hayla kullanmadım :) Bugün ilk kez sizler için denedim. Normalde dudak kalemi kullandığım da kenarlarını pudralarım, zamanım fazla yoktu yamuk yumuk sürdüm kusura bıkmayın :)) Tonunu görmenizi istedim. Fiyatı 4.90 tl.

Gelelim Gratis'te benim en çok sevdiğim indirimlerin bulunduğu standa. Oranın başında bie 3-5 saat takılabilirim. Hepsini kucaklayıp kasaya gidesim geliyor. Garnier ürünlerini çok severek kullanan birisiyim.

Sizlere daha önce de Garnier'in Yeşil Çay Arındırıcı Özleri olan Arındırıcı Temizleme Jelini çok severek kullandığımı blog da yazmıştım. Bu defa 1 t tl'ye Garnier'in Saf & Temiz Arındırıcı Temizleme Jelini aldım.
Arındırıcı Temizleme Jeli
Garnier Saf & Temiz Neem
Ürün normal ve karma ciltler için. Bu ürünü çok merak ediyordum hazır numunesi gibi denemelik boyunu görünce hemen aldım. Ah neden almam ki 3-5 tane daha. Arındırıcı Temizleme Jelim bittiğin de ilk işim Garnier Saf & Temiz Neem olanı almak olacak. 

Okuduktan sonra kalbinizden gelen ne varsa çekinmeden yazın, zira yazdıklarınız benim için çok kıymetli! Fotoğrafların izinsiz kullanılması yasaktır..

38 yorum:

  1. Kalemler artık ruj kadar kullanışlı olmaya başladı tek başına harikalar çıkarıyorlar :) Canım bu arada bloguma yaptığın yorumlara link eklemezsen çok sevinirim, çünkü yayınlayamıyorum link ekli yorumları uyarıda da yazmıştım, dikkat edersen sevinirim, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende dudak kalemlerinin performansını çok beğeniyorum :) canım benim haber verdiğine çok mutlu oldum birdakine dikkat ederim ^.^

      Sil
  2. Kalemin rengi çok güzelmiş :) kırmızı renk kaleme ihtiyacım vardı çok iyi oldu :)) teşekkürler Gözde'cim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim Açelya'cım :) yapısı da yumuşak olduğu için sürümü kolay, Emily kalem rujlarını da çok başarılı buluyorum <3

      Sil
  3. Dudak kaleminin görünümüne bayıldım.Çok yakışmış ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh bide sürmeyi becerebilseydim, çok acelem vardı artık olduğu kadar dedim :)) çok teşekkür ederim

      Sil
  4. En sevdiğim renk, size de çok yakışmış. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  5. Dudak kaleminin rengi gerçekten çok hoş durmuş :)

    YanıtlaSil
  6. kalemin rengi harikaymış :-))

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel çarpıcı görünüyor güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) daha kullanmak nasip olmadı sadece sizler için deneme yaptım :))

      Sil
  8. Aynı rengi kullanıyoruz bende de var :) Güle güle kullan. Garnier Arındırıcı Jelleri bir türlü alamadım öneren çok fazla blog var. Watsons'a uğradığım da bakıcam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman dudak kalemi arkadaşı olmuşuz :) mutlaka bakmanı öneririm güzel ürün ;)

      Sil
  9. Dudak kalemi çok güzelmiş sanada çok yakışmış:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. düzgün sürebilsem içime sincekti :)) rengini bende çok sevdim

      Sil
  10. Yakışmış canım sana:) Toprak tonlarını alıyorum daha çok, buda güzelmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :)) bende severim o tonları <3

      Sil
  11. Dudak kaleminin rengi süper :)

    YanıtlaSil
  12. Flormarın bütün ürünlerine hayranım bütün markalara tek geçerim belkide yılların verdiği bir alışkanlık asla vazgeçmem :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son zamanlarda kendini çok geliştirdi :) Benim de çok sevdiğim bir marka fiyat olarakta herkese hitap ediyor :))

      Sil
  13. renkk tek kelimeyle harika, güle güle kullan canım ;)

    YanıtlaSil
  14. Kalem çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  15. Gözde kırmızı dedin, beni benden ettin :) O nasıl güzel bir ton öyle ve hiç de yamuk sürmemişsin çok güzel olmuş :) Fotoğrafta mı öyle çıkmış bilmiyorum ama çok abartılı bir kırmızı deği, kullanılır o bence :) Evlenmeden önce Chanel 71 sürer gezerdim, kopkoyu bir bordo, eşim şimdi ağzını burnunu yamultuyor, süremiyorum. Ben de hot tahiti aldım, onu kullanıyorum, pembemsi kırmızı o da :) Bu kalemi de alıcam galiba, kanıma girdin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim valla billa hiç aklımda yoktu hep Didem Soydan aklıma girdi :)) Görsellere efekt vermedim göründüğü gibi, kenarlarını düzgün çerçeveleyemedim :(( Çok güzel pembeye kaçan tonları var mutlaka bak sen daha güzellerini bulursun ^.^

      Sil
  16. Kırmızı candır can :)

    YanıtlaSil
  17. Çok güzel olmuş Gözdecimm, güle gülee kullan. Ben hiç kırmızı kullanamıyorum. Varsa yoksa nude :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalem Kuklası seni gördüğüme nasıl mutlu oldum :)) dönmüşsün normalde bende kırmızı kullanmam ama bu sefer değişikliğe gittim :))

      Sil
    2. Hep göreceksin beni artık. Yeter bu kadar hasretlik :)

      Sil
    3. dimi ama gördüm yeni yazılar gelmeye başlamış :*

      Sil