12 Mart 2016 Cumartesi

Flormar Metallic Eye Shadow Far A004

Flormar Metallic Eye Shadow Far

Bugün sizlere çok fazla memnun kalamadığım bir üründen bahsetmek istiyorum. Aslında ben bu ürünü geçtiğimiz Kasım ayında aldım. Bir kere kullandıktan sonra beğenmediğim için sonrasın da kullanmayı tercih etmedim.

Bu yazıyı yazmak için de uzun süre düşündüm artık yazmaya karar verdim. Flormar'ın ürünlerini çok severek kullanan birisiyim. Blogumda da sıkça ürün incelemelerine rastlayabilirsiniz. 

Flormar Metallic Eye Shadow A004 Copper rengini internetten sipariş vererek satın aldım. Fiyatı 5 tl. Tekli göz farları Flormar'da çok pahalı değil normalde de. Daha önce sizlere Puffy Eye Shadow serisinden ne kadar memnun kalarak kullandığımı aktarmıştım.

Nerde onun kremsi yapısı nerede bu far diyorum. Öncelikle rengi çok güzel buna hiçbir sözüm yok lakin anın da uçuyor. İki saat geçmeden far göz kapağımdan gitmişti. Üstelik 2-3 kat üzerinden geçmeme rağmen.
Flormar Metallic Eye Shadow
Flormar Metallic Eye Shadow Far A004
Yapı olarak Puffy Eye Shadow kremsi yapısı ile sürdükçe sürme hissiyatı getirirken, Metallic Eye Shadow serisi ise gün boyu yanında 'beni taşıyacaksın tamam mı' diyerek bas bas bağırıyor. 

Bende bu tonlar da far rengi fazla olduğu için çok üzülmedim. Aranız da kahverenginin bu güzel tonunu isteyenler varsa diğer serilerine baksın derim. Bu arada sedef oranı da için de fazla olduğu için bana yoğun geldi.
Eye Shadow A004 Copper
Flormar Metallic Copper Eye Shadow #A004
Yazın bronzlaştıktan sonra aranız da benim gibi renkli gözlüler varsa toprak tonları enfes duruyor. Ay ya da ben mi öyle düşünüyorum. Gerçi kimse de güzel olmuş demedi. Kendi kendime karar verdim ben bu duruma :) Şimdi de kendi kendime konuştum siz bu parağrafı atlayın geçin.

Bir de geçtiğimiz sene Avon'un Colortrend serisinden 'Gold Star' isimli bu tekli farı almıştım. Yazın o kadar çok kullandım ki yapısı gerçekten çok güzel toz şekil de siz fırçayı içine batırdıktan sonra fazlalığını atıp kullanabilirsiniz.
Avon Colortrend Far
Avon Clortrend Gold Star Far
Ben Flormar'ı teyzeme hediye ettim bile bu satırları yazarken. Flormar'ın diğer serilerini severek kullanmaya devam ama Metallic Eye Shadow serisine güle güle diyorum :)

Okuduktan sonra kalbinizden gelen ne varsa çekinmeden yazın, zira yazdıklarınız benim için çok kıymetli! Fotoğrafların izinsiz kullanılması yasaktır..

53 yorum:

  1. Flormar markasına nedense elim gitmiyor elimde sadece geçen aylarda indirimden aldığım gözenek küçültücüsü var o da artık üretilmiyormuş gelmiş geçmiş gitmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay allah iyiliğini vermesin okurken çok güldüm. gelmiş geçmiş gitmiş 😂yapıyorlar öyle arada dur hemen mail atayım bu kızı neden üzdünüz diye :) sana tavsiyem internet sitesine bak mağaza da olmayanların çoğu internet sitesin de bulunuyor. Gözenek küçültücü kullanmadım :(

      Sil
  2. Avon colortrend gold star güzel gerçektende, benimde arada severek kullandığım bir far :)
    Flormarı teyzene vermekle İyi etmişsin :)) iyi günlerde kullansın canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır bu olamaz ben şuan senin blogundayım ve saçlarını inceliyordum benden önce yorum yazamazsın tımam mı :/ Avon'un o küçük farları çantaya lokmalık atış çatur çutur affetmeden kullandım. Flormar'ın bunu sevmedim şutladım :D

      Sil
  3. Bende bir alıp ürün incelemesi yapayım diyodum hatta bu farı kestirdim gözüme farları kullanmayı pek sevmiyorum ama sevmek istiyorum almamak en iyisi olacak şimdilik bende renkli gözlüyüm yakıştığını düşünüyorum açıkcaçası kıskanmışlardır da söylememişlerdir canımm boşverr :) işin şakası tabi yakışıyor bence toprak tonları denizlede uyum sağlar yeşilliklede bizdemi hoş durmayacak değil mi ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaha dimi ama ya :) 2 yıl öncesine kadar far kullanmazdım hep eyeliner veya kalem artık tam tersi oldu kalem bile kullanmıyorum bu seriyi çok sevemedim pigmantasyonu çok az hemen uçuyor :(

      Sil
    2. Ayy ben bu cevabı nasıl atlamisim çok özür dilerim görmemişim kontrol etmeme rağmen :( kalem benim vazgeçilmezim :))

      Sil
    3. olsun geç olsun da güç olmasın :)) bende ruj sürdükten sonra itina ile yiyorum kemirmek daha doğru davşan misali :D

      Sil
    4. Hiç güleceğim yoktu yaa :D

      Sil
    5. :)) bol bol gül o zaman :*

      Sil
  4. ben neden avon ürünlerini kullanmaktan korkuyorum hala anlamış değilim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynısını ben oriflame ürünlerin de yaşıyorum niye öyle oluyor ki :)) bende anlamış değilim

      Sil
  5. bak ya güzellik bende seni gördüğüme çok sevindim :D oo kahveler senden şahane ;) dimi ama normal de flormar ürünlerini seven birisi olarak bu farı bir kere kullandım bir de çaktırma açarken tırnağım da yarısı kaldı :))

    YanıtlaSil
  6. CAnım olumlu olumsuz net olarak deneyimlerinizi paylaştığınız için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim belki başkası sever ama ben sevemedim, insanları çok etkilemekte istemiyorum ama aynı fiyata daha iyilerini bulabilirler :))

      Sil
  7. Kat kat sürmek kötü oluyor.. Toz yapı da olanların kötü yanı göz altına dökülmesi yine de rengi çok güzelmiş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet o benim her farım da oluyor, kremsi olanlar hariç :) güzelleşme çabaların da sıkıntılar diyorum şimdilik :D

      Sil
  8. The metallic shade is a perfect choice for earthy neutral tones. I liked the way you described the details of the product =)

    http://ohladymania.blogspot.com/

    .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. thank you so much :) product isn't permanent :(

      Sil
  9. Uçup gitmesine üzüldüm.:( Puffy eye shadow'u merak ettim. O yazını da inceleyeyim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o kadar uğraş et uçup gitsin olcak iş mi :))

      Sil
  10. boşver gülelim :)) aynen çok üzülmedim o tonlarda olduğu için çokta tıkılmamak gerek 😊

    YanıtlaSil
  11. Ben Flormar markasının sadece oje ve göz kalemi ürünlerini kullanıyorum. Yorumun için teşekkürler bundan sonra da almam. :D Ama Oriflame markasının Colour serisinde krem gibi farları vardı onun altın rengine hayrandım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ojelerini bende deniyorum ama göz kalemlerini hiç kullanmadım :) dudak kalemleri de çok güzel ;) tavsiye için teşekkür ederim denk gelirsem bakarım ^.^

      Sil
  12. Ben Flormar markasının sadece oje ve göz kalemi ürünlerini kullanıyorum. Yorumun için teşekkürler bundan sonra da almam. :D Ama Oriflame markasının Colour serisinde krem gibi farları vardı onun altın rengine hayrandım. :)

    YanıtlaSil
  13. Daha önce denemedim, yorumundan sonra deneyeceğimi de sanmıyorum zaten..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence aynı fiyata diğer serileri daha kaliteli ki çok fazla kat kat sürmek gerekiyor :/

      Sil
  14. Bende sadece kaş kalemini kullanıyorum demekki bu farlardanda uzaklaşıcaz::))) tesekkürler canım:*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu seriyi tavsiye etmiyorum güzellik ;) Puffy eye shadow güzel bir seri ona bak mutlaka :))

      Sil
  15. Aynısının 003 numarasını kullanıyorum. Renginden de yapısından da memnunum..
    Çok fazla makyajı sevmediğim için uçup gitmesi başarılı kalıcı olması konusunda haklısınız :) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ona da bakmıştım :) gün içinde tazelemek zor olabiliyor bazen :)) ben ne yazık ki çok sevemedim :/

      Sil
  16. Far bazıyla denedin mi, sen bunu? Yoksa hemen fırlatıp attın, duygularıyla mı oynadın? Rengi güzelmiş bi de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak ya asıl o benim duygularımla oynadı :D kandırdı bini :) her zaman baz kullanırım fardan önce lakin uçuyor gidiyor beni yalnız başıma bırakıyor :))

      Sil
    2. O zaman haketmiş o, iyi yapmışsın :)

      Sil
    3. Puffy eye shadow serisine dadanıcam :))

      Sil
    4. Önce elindekileri bitir bakiiim :P

      Sil
    5. ahahha dimi ama nıpim tutamıyorum kendimi :(

      Sil
    6. Ben bu sene yaklaşık 30 kez renkli kozmetiğe tövbe ettim, sonuç hüsran :)

      Sil
    7. bazen almicam diyorum yine kendimi tutamıyorum sonra niye aldım :)) niye böyle oluyo ki ya ınlatsana bına da :D

      Sil
  17. Max factor ürünlerinden çok memnunum. Ama flormar marka göz kalemi ve oje kullanıyorum. Sorun yok. Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tavsiyeniz için teşekkür ederim ona da bakırım ki ben :)) bende oje ve dudak kalemini çok beğeniyorum :)

      Sil
  18. Keşke biraz kalıcı olsaydı yoksa re gi çok hosmus

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi :( bu rengi sevdiğim için elim de var tonları

      Sil
  19. Rengi çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ivvet renk güzel de kişke kalıcı da olsa :))

      Sil
  20. Merhabalar, bir folormar kullanıcısı olarak ürünlerinden gerçekten memnunum. Kesinlikle tavsiye ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba emel hanım :) bu farı kalıcı olmadığı için sevemedim :( Puffy eye shadow serisi yumuşak yapısı ile çok daha başarılı üstelik aynı fiyat :))

      Sil
  21. ismi amma havalı yaaa :)

    YanıtlaSil
  22. İkiside çok güzel görünüyor sanırım Avon daha fazla pigmentli:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet :)) flormar'ın bu serisi kalıcı değil avon'un bu tekli farları yazın rahat kullanılıyor ;)

      Sil