28 Mart 2016 Pazartesi

Nuxe Çok Amaçlı Kuru Yağ

Nuxe Huile Prodigieuse

Bir süredir kullandığım ve çok memnun kaldığım çok amaçlı kuru yağdan bahsetmek istiyorum sizlere. Yaklaşık 1 aydan daha fazla süredir hem saçım da hem de vücudum da kullanıyorum.

Saç derim kuru olduğu için özellikle bu mevsim geçişlerin de kuruğudu için pul pul dökülüyordu. Hem duşta hem de duş sonrasın da saçıma bir ton yağ ve maske sürmeme rağmen uçlarında da yıpranma sorunu yaşıyordum.

Sevgili arkadaşım Blana'nın önerisi ile şampuanın içine bir miktar Nuxe çok amaçlı kuru yağdan döktüm. Duşa girmeden önce şampuanı bolca çalkalayıp saçımı şampuanladım.

Duşta saç maskesini uçlarına mutlaka kullanıyorum. Duş sonrasında da Loreal Elseve Mucizevi Yağı kullanıyorum ve ondan da oldukça memnunum :) 
Nuxe Huile Prodigieuse Çok Amaçlı Kuru Yağ 50 ml
Nuxe Huile Prodigieuse
Saçlarım bir ay öncesine kadar oldukça uzundu ve ben o güzel saçlarıma kıydım mecburdum çok fazla yıpranmıştı. Kuaföre gittiğim de makasla kesmek yerine erkeklerin sakallarını kesmek için kullandığı tıraş makinesi ile dümdüz kestik.

Sonuç şuan da daha gür daha parlak ve pul pul dökülme de inanılmaz azalma sağladım. Önceden saçlarıma dokunduğum da çıtır çıtır olurken artık yumuşacık ve ben bunu başardım. Saçlarınızı mümkünse bu şekilde kestirmenizi öneririm.

Nuxe Huile Prodigieuse Çok Amaçlı Kuru Yağ hakkın da size şunları söyleyebilirim duştan sonra vücudumu nemlendirmek için kullanıyorum ve kokusu yapısı müthiş. 

Hem saç ve vücut derken ben daha bu kadar bitirebildim :) Online kozmetik alışeriş sitelerinden indirime girdiğin de alabilirsiniz ben öyle yaptım.

Okuduktan sonra kalbinizden gelen ne varsa çekinmeden yazabilirsiniz, yorumlarınızı bekliyorum. Barış dolu bir dünyaya uyanmak dileği ile..!

79 yorum:

  1. Bir ara kuru yağ çok kullanırdım uzun zamandır bıraktım kullanmayı :) güzel ürünmüş ilk kez gördüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben ilk kez kullanmaya başladım ama çok sevdim kuru yağ'ı :))

      Sil
  2. İlk defa bir üründe beni geçmişsin :)) Ben haftada bir tırnak etlerime de uygulamaya başladım bunu, manikür suyuma da katıyorum. Gerçekten güzel bir ürün ;) Önerimi dikkate almana da çok çoook sevindimmm <3 <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blana :)) sen önerirsin de ben dikkate almaz mıyım ki valla çok iyi geldi iyi ki söyledin <3 tırnak etlerine mi dur ona da katarım ben öğrendiğim iyi oldu :) seni geçmiş miyim vaaoow bana o zaman 😊

      Sil
    2. Hatırlıyorum sizin şampuan önerinizi :) Sizi gidi kuru dayanışma birliği sizi ;)

      Sil
    3. hahaha cık cıık blana kuru ben karma :D ama benim vücudumla yüzüm aynı değil be komşum :( Hep karma cilt sorunsalı benim ki :/ ama saç derisine sağolsun blana çözüm buldu :*

      Sil
    4. Ben anlamam, her kimki kuru bir cildi mevcut, tez kuru ciltli ilan edile... :P

      Sil
  3. Güle güle kullan az buçuk okudum ama okucam yine tabii :)) <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzellik :)) okursun müsait olunca :*

      Sil
    2. okudummm :* bende düşüneyim bunu aldım not :)

      Sil
    3. :)) indirimdeyken al ıma pahalıyken alma ;)

      Sil
  4. Hiç kullanmadığım bir ürün bir marka :) vücudum kuru benimde ama alsam kullanır mıyım bilmiyorum yazın belki :) kışın tembelleşiyorum :**

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende kuru yağ hiç kullanmamıştım ama gerçekten bir harika beğenmeyen yok gibi :)) kuru ciltsen bu tam senlik ;) kışın bide bana sorsana 24 saat uyumak istiyorum :D

      Sil
  5. Kuru yağları bende çok seviyorum .Bu markayı hiç denemedim.Sonuç bu kadar başarılı ise bende göz atayım.Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman mutlaka bakmalısınız olumsuz yoruma bende çok rastlamadım ve kokusu yapısı çok başarılı iki tip boyutu var indirimdeyken kaçırmayın derim ;)

      Sil
  6. inanılmaz severek kullandığım bir ürün kendisi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kendisini bende çok severek kullanmaya başladım :))

      Sil
  7. Ya pişti olduk gözde. Makyaj çantanı avondan mı aldın. Nende rengine bayıldım bir de ayna aldım tam takım oldum;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anne güncesi 😍ay evet ben sadece makyaj çantasını aldım ama rengi mikemmel en bi sevdiğim :))

      Sil
  8. Güle güle kullanın kuru yağ hiç kullanmadım. Argan yağı saçıma çok iyi geldi tavsiye ederim size :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuru yağ diğer yağlardan daha başarılı geldi bana vücud hemen emdiği için yağlanma hissiyatı oluşturmaması açısından çok başarılı :)) argan yağı ile vedalaştım uzun süre önce :)

      Sil
  9. Gözde kuru yağı ilk defa duydum desem :)) cahilim ben cahil:)) Ama bak aklıma yattı:) Bende deneyeceğim..Sevgiler canımcım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülizz ^.^ yok cahil değilsin benim bilmediğim neler var gördükçe aa o da neymiş modundayım :)) indirimde olduğu zaman internet sipariş etmelisin derim ;)

      Sil
  10. bunun kokusu muhteşem hem buna hem de simli olana bayılıyorum ben de..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten kokusu yapısı müthiş :) simli olanı görünce aslında sim sim yapar mı diye vazgeçtim ona da bakarım :))

      Sil
  11. Hemmen aldım listeye! :) Saç kestirme olayına katılıyorum. Yenilenip, kendine gelmesi ayrı güzel değişim ayrı güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemmencik al bakalım :D kırıklara elvada diyoruz gelsin yeni saçlar :))

      Sil
  12. Hi Diana, I'm follwing you :)) happy days <3

    YanıtlaSil
  13. Sanırım baya bilgisiz kaldım ilk defa duydum :) Okuyunca hoşuma gitti en çok kokusunu merak ettim :) Sizde güle güle kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kokusu gerçekten hafif rahatsız etmiyor ben bu tarz hafif kokuları daha çok seviyorum baymıyor :)) çok teşekkür ederim daha güzelleri seninle olsun <3

      Sil
  14. Ben bir ara argan yağı kullandım ama faydasını hiç göremedim. :( Listeme aldım bu ürünü. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. argan yağlarından sanırım bende şikayetçiyim :)) ama dediğim gibi şampuanına bir miktar çok değil aman bitlenmeyelim dökmeni tavsiye ederim saçları parlatıyor :)

      Sil
  15. Ne güzel bir ürünmüş benimde ihtiyacım var böyle birşeye ama senin kadar cesaretli değil kestiremiyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence bakalısın derim şuan gözüm ondan başka görmüyor😊 kıydım ama herkes çok sevdi alıştım artık :))

      Sil
  16. Güzellik :) ben çok sevdim hem vücuda hem saça kullanınca tasarruflu oluyor.. fiyat konusun da haklısın 50 ml olanını aldım bende o yüzden indirime girmişti daha ucuza denk geldi :))

    YanıtlaSil
  17. Nuxe kuru yağ son birkaç yıldır benimde favorim.Özellikle ışıltılı olan yazın harika oluyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım birdaha ki sefere onu alıcam :))

      Sil
  18. hiç kullanmadığım bir ürün merak ettim doğrusu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle çok başarılı bir ürün herkes sever mi bilmiyorum ama beğenen çok fazla kişi var :))

      Sil
  19. Merak ettiğim yağlardan birisi aklımda bulunsun teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim başarılı bir ürün tavsiye ederim :))

      Sil
  20. You're welcome :) I'm following you ;)
    happy days <3

    YanıtlaSil
  21. Parfüm şişesini de andırıyor. Nuxe ürünlerini seviyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok sevmeye başladım dökmeli olduğu için evet benziyor :))

      Sil
    2. Güle güle kullan canım

      Sil
  22. Kuru yağları çok seviyorum ama nuxe u denemedim mucizevi yağdan bende çok memnun kaldım oda çok guzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mucizevi yağ hayatımı kurtardı :)) bence nuxe markasının kuru yağlarına bakmalısın gerçekten çok başarılı <3

      Sil
  23. bende cok seviyorum bu kuru yağı ağırlık olarakda vucuduma uyguluyorum iyi geliyor cok guzel bir yazı olmus canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :)) vücudum için de kullanıyorum ama saç için de çok faydalı oluyor tavsiye ederim ;)

      Sil
  24. Denemedim güzel ürünmüş, bol bol kullan :)

    YanıtlaSil
  25. Saç bakımımı çok ihmal ettim bu ürüne şans vermeliyim bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle hazır almışken vücudun için de kullanırsın ;)

      Sil
  26. Ben bunu nasıl görmemişim yaa :)) bu aralar çok yoğunuz eve geldiğim de ters düşüyorum valla :)) kusuruma bakma olur mu :)
    Vücut için almayı bir ara çok düşünmüştüm bunu sonra ne olduysa unuttum :))
    Simli olanı denedin mi peki hiç, hangisini önerirsin vücut için ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olur mu hiç öyle şey ben sana hiç alınmam :* ben sadece kuru yağ olanını kullandım aslında simli olanında da aklım kaldı öneri olarak onlarda sevilmiş ve begenilmiş birdaha ki sefere onu alıcam ;) sende istersen ilk kuru yağla başlayabilirsin güzellik <3

      Sil
  27. Bende severek kullanıyorum.<3

    YanıtlaSil
  28. Yıpranmış saçlara bakım yapmak çok da işe yaramıyor. Kısa kesmek çözümünü onaylıyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle kırıkları aldırarak biraz toparlamalıyız yoksa çok güç :))

      Sil
  29. Normalde yağlı bir cilt yapım var ama kışın bazen cildim ve saçlarım çok kuru oluyor bu yağı deneyebilirim.Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tüm cilt tipleri kullanabilir ama ben yağlı cilt de biraz korkuyorum :)) umarım seversin ;)

      Sil
  30. Ilginç bir ürünmüs. Vücut için dpsünebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vücudu nemlendirmek açısından çok başarılı :))

      Sil
  31. "kuru yağ" diyince merak ettim geldim... Hem kuru hem yağ? Şişesi çok hoşmuş :)
    Uygulamasını merak ettim komşum sprey tarzı mı yoksa normal eline alıp da yayıyor musun?
    Ah kuru cildim olaydı sürerdim habire de ben bendekileri yok etmekle uğraşıyorum dertler başıma :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hem kuru hem yağ :)) Vücuduna sürdükten 2 dakika sonra kuruyor o yapış yapış hissiyat yok ;) spreyli değil dökmeli aynı kolonya gibi düşün.

      Benim vücudum kuru değil yağlı da değil normal yine de kullanıyorum iyi geliyo. Eğer saç derin benimkisi gibi kuruysa şampuana evde olan arganlardan az bir miktar dök karıştır hem parlatıyo hem kuruluğu azaltıyo ;)

      Bende Blanadan öğrendim evde kalan arganları değerlendirdim tasarrufluyuz :)))

      Sil
    2. Ben kuru cilde her türlü karşıyım Komşum :P
      Çok fazla güzellik bilgisine boğdunuz beni, olur da güzelleşirsem tanımam kimseyi, unuturum ben özümü hemen havalanırım bak uyarayım ;P

      Sil
    3. sana aşırı yükleme yaptık tımam sen bunları çöz en azından sonra rujdu filan dı geçeriz onlara :))) bakma bende çok bilmiyorum :D

      Sil
  32. bunu senden duymuş oldum. kuru yağ. evet sende becel yokmuş evet nüks varmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahhahha deep ya alemsin hee :)) okumuşsun yorumumu :* içine not koyan yok ıma :D

      Sil
  33. İlk defa duydum. Kuru mu yağ. Vay be insanlar neler üretmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuru mu yağ :D ahahahah sürünce yağlı olmuyor nemi hemen gidiyor vücutta ve çok güzel bi ürün :D

      Sil
    2. Hahah ismi görünce çok şaşırdım ^^

      Sil
    3. ihihihi bende bazen şaşırıyorum zaten :D bakma yeni yeni öğreniyorum ^.^

      Sil
  34. Ben şu anda bahsettiğiniz loreal elseve yağ kullanıyorum saçlarım için, bitirdiğimde bununla devam edecegim çok merak ettiğim bir ürün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben ikisini birlikte kullanıyorum :)) vücudu nemlendirmek için kuru yağ çok güzel kesinlikle tavsiye ederim :))

      Sil
  35. En kisa zamanda denemek istiyorum kuru yağları bu siralar cok duymaya basladim yazi icin tesekkurler gule gule kullanin 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)) Tavsiye ederim yaz-kış kullanımı çok rahat oluyor ;)

      Sil