21 Mart 2016 Pazartesi

HAFTANIN BLOĞU: Gelin Yakından Keşfedelim

HAFTANIN BLOĞU
Herkese Merhaba,

Haftanın blogunu bu hafta birgün gecikmeli olarak yayınlıyorum. Bugün sizleri mail arkadaşım ile tanıştırmak istiyorum. Kendisi benim için oldukça özel ve tatlı mı tatlı.

Hergün sohbet etmekten sıkılmadığınız kişiler varya onları ayrı bi sevin yani en azından ben öyle yapıyorum. Sabah uyandığınız da mail kutunuz da günaydın maili varsa işte o gün ayrı bir güzel olur.

Sabah günümü şenlendirdiği kadar akşam da güzel dilekleriyle iyi geceler diyorsa güzel rüyalara dalmamı sağlar. İşte bu yüzden blogu açtığımı hiç pişman olmadım. Sizleri daha fazla sabırsızlandırmak istemiyorum ve bu haftanın blogunu takdim ediyorum.
haftanın blogu
Şemsiyenin Altındaki Kız

'Şemsiyenin Altındaki Kız'

Blogunun ismi sizce de çok güzel değil mi? Ben çok seviyorum tasarım olarak da çok şeker :) Yazılarını okumaktan inanılmaz keyif alıyorum. Hele 'Alamancı Teyze Krizi' yazısını okurken çok eğlendim. 

İllüstrasyon çizimlerine göz atabilirsiniz o her ne kadar amatörüm desene siz bakmayın ona gayet güzel şeyler çiziyor. Onunla ilk tanıştığım da blogumda ki film önerime yaptığı yorum ile başladı her şey. 
İllüstrasyon
İllüstrasyon çizimleri
- Bir baktık ki bunu izledin mi? - Peki bu dizide ki müzik? - Ya şu filmde ki sahne nasıldı? derken bulduk kendimizi..

Blogunu geçtiğimiz ay açtı okuduğu kitapları, kore dizileri tavsiyelerini ve yazdıklarını 'Hayattan Seçmeler' kategorisin de bulabilirsiniz. Bu hafta bu güzel kızın blogun da buluşuyoruz. Gelin hep beraber beş çayı yapalım. Çaylar müesseseden ikramlar sizden :)

Blog Adresi: Şemsiyenin Altındaki Kız
Google Plus Hesabı: Akela


Okuduktan sonra kalbinizden gelen ne varsa çekinmeden yazabilirsiniz, yorumlarınızı bekliyorum. Barış dolu bir dünyaya uyanmak dileği ile..!

103 yorum:

  1. Bilmiyorduuuum hemen ışınlanıyorum :**

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben hergün ışınlanıyorum ^.^ çok tatlı blogu yok mu ıma :))

      Sil
  2. Bende bilmiyorum hemen tıklıyım canım teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  3. İllüstrasyon çizimlere bayılıyorum ben, buradan hiç amatör gibi görünmüyor. Hatta kendisinden yardım bile isteyebilirim. Çok teşekkürler, gidiyorum hemen! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi ama bende diyorum da dinlemiyor ki :)) çok güzel çizimleri var

      Sil
    2. Utandırıyorsunuz! :) Yapabileceğim bir şey olursa tabi ki yardımcı olurum seve seve :)

      Sil
  4. o zaman keşfedelim şemsiyenin altındaki kızı :)

    YanıtlaSil
  5. Yeni bir blog daha keşfettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) bende bu etkinlikler sayesin de yeni bloglar keşfediyorum çok güzel oluyor dimi :)

      Sil
  6. Lovely post dear! Have a great week! xx

    YanıtlaSil
  7. Takibe aldım bile. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Bakayım benim hatun bugün ne yazmış hemen okuyayım diyerek girip bakmamla, ekran karşısında "öyle dümdüz" kalmam bir oldu. Ya sen benim canımmısın ? Onlar ne güzel sözler.. Çok mahcup ve utanmış hissediyorum.
    Yeni açılmış bir blogla "haftanın blogu" seçilmiş olmak.. Bilemiyorum kelimeleri toparlamakta zorlanıyorum şuanda, garip bir şekilde çok heyecanlandım yahu :)
    Her şeyden önce senin gibi bir dosta sahip olduğum için en şanslısı benim. Blog dünyasının bana kazandırdığı en güzel şey bu kesinlikle. Beni biliyorsun ve fark ettin çenem düşmek üzere şuanda o yüzden devamını özel olarak görüşeceğiz seninle! :))
    Ben çok teşekkür ederim dostluğun, güzel kalbinle yanımda olduğun için, her şey için ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdi ben ne diyeceğimi bilemedim ki ama :) blogun bizi tanıştırdığına bende çok seviyorum açmasaydık nasıl olcaktı.. heyecanlı heyecanlı nasıl beklicektim mail :))

      Sil
    2. Dimi.. Kesinlikle öyle. Gelen Kutusu(1) kısmını gördüğümde yüzümde kocaman bir tebessüm.. Bu hissi çok sevdim :))

      Sil
    3. dimi ama inşallah yüzün hep güler yavru 😊

      Sil
    4. Sadece benim olmaz, hep beraber olsun :)

      Sil
    5. sen varsan ben gülerim zaten sen anladım beni ^.^

      Sil
    6. Anladım anlamam mı ❤ O zaman karşılıklı diyelim :)

      Sil
  9. sayende bir yeni kişi daha tanıma şansı ediniyorum ve hemen bloguna uçuyorum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) iyi ki varsınız ne mutlu bana hep beraber destek olabiliyoruz :*

      Sil
  10. Yeni tanışdım bende takibe aldım :) Sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Çok çok teşekkür etmek istediğim için araya karışayım hemencecik olur mu? :)
    Kesinlikle katılıyorum söylediğin herşeye, o kadar doğru ki.. O zaman yeni ve daimi dostluklara :)

    YanıtlaSil
  12. güzellik :)) ya ben seni yerim ama iyi ki varsın ikiniz de mail arkadaşlarımsınız ki zaten 😊nice güzel dostluklarımız olsun 💕

    YanıtlaSil
  13. Yanıtlar
    1. bu ara gözlerim seni arıyor blana,
      eski sohbetlerimizi özlüyorum blana,
      hasret kaldım sana blana :))

      Sil
    2. Kendime geliyorum yavaştan Gözdem :) Ev kedi doldu Gözdem, ben de seni çok özledim, kaldığımız yerden devam edelim Gözdee <3

      Sil
    3. çok özledim ki :)) ay annem korkmasa sahiplenmek isterdim 1 tane yavrusunu bana verirdin :) sabahları gelir uyandırırdı beni oynardım onla bakması zor ama katılıyorum sana

      Sil
    4. Şu an yürüyemezlerken iyi de, bakalım 10-15 güne tımarhaneye yatacak mıyım :D Elim kadarlar daha :) bir taneye bakılabilir ama 6sı zor yaa hatta bence imkansız. Bizim mahallede bir ablanın 400 kedisi var, artık nası yaşıyosa :)

      Sil
    5. Allah dedim sen nasıl bakıyorsun ki ay ama küçükken de çohh datlu oluyorlar büyüyünce zor oluyor gerçi :)) Eşin bir şey demiyorsa şimdilik iyi lakin 400 tane kedi 'kedilerin teyzesi var' olmuş o ya :D

      Sil
    6. Ehehehe sorma ya, teyze yan daireyi de tutmuş kedileri için :) Hatun efsane :) Bunlar az büyüyüp kendi başlarına yemeye falan başlayınca eşimin ailesinin evine götüreceğiz, bahçeli ev işte, orda yaşasınlar, ben temizlik hastası bir tipim mümlün değil bunlarla yaşamam :)

      Sil
    7. tv'de görmüştüm adamın biri de balıkları için ev tutmuştu ayrı :D ohhh hoplasın, zıplasınlar orada ama işin zor yavru :) annem de tüyünü görse kediyi süpürgeyle 10 kere çektirir :))

      Sil
  14. <3 ikinizi de çok seviyorum ki ıma ben :))

    YanıtlaSil
  15. Tatlışlar bende seviyorum sizi 💕 :)

    YanıtlaSil
  16. Bende hemen takibe alıyorummm :)

    YanıtlaSil
  17. ilüstırasyonları nasıl yapabiliyo yaaaa alla allaaa yaa allam şemsiyenin altında zor beee yağmurda of of :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deep hunharca güldürdün :D şimdi program var ordan çiziyosun ama tabi ki kolay değil emek istiyo bir kere çizince devamı geliyor :))

      Sil
    2. Gerçekten yıkıldım burada gülmekten :D O ne tatlı bir yorumdur yahu :))

      Sil
    3. allam bu deep beni hep güldürüyor ben tığam filan bekledim yorum da :))

      Sil
    4. Sen söylemiştin, ben hazırlıklıyım o yüzden bütün tığam mı'lara :))

      Sil
    5. seviyorum ben o tığam'mıları :))

      Sil
  18. Ne mutlu size ... Dost ve arkadaş bulmak zor bir dönemde maşallah ...
    Hemen ben de bir gözatayım o zaman ... Belki arkadaşın misafir kabul eder ;)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim bu güzel yorum için <3 dönmez mi çok tatlıdır o :))

      Sil
    2. Başımın üzerinde yeriniz var.. :)
      Ayrıca Gözde sensin tatlı ❤

      Sil
    3. ni kadar da iltifat sever kızlarız :)) iyi ki varsınız <3

      Sil
  19. Sanırım yakın da blog açacagım çok imreniyorum yazmak için vakit zor oluyor...Okul bittikten sonra aranıza katılabilirim ..:) Haftanın bloguna da baktım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence kesinlikle açmalısınız :) bekleyince uzadıkça uzuyor en iyisi beklemeden açmak :))

      Sil
  20. Ne güzel bir dostluğunuz oluşmuş . Sizin adınıza çok sevindim.

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuğuu :) çok teşekkür ederim, blogun en güzel yanı oluşan dostluklar :))

      Sil
  21. Yaa çizimi efsane. Çok benzemiş hemen anladım hangi dizi olduğunu. Çok tatlı bir blog. Hemen gidiyooorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arkadaşım :)) ben anlamadım zaten aklıma sen geliyorsun kore dizilerin de biliyosun bu konuda bana izletmişliğin var :* Akela çok tatlıdır çok oda bana bir şeyler izlettirmeye başladı ^.^

      Sil
  22. Ne kadar güzel arkadaşlığınız olmuş :) Bakıyorum hemen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet blogun en güzel yanı da bu :)) çok teşekkür ederim

      Sil
  23. Fıstığım, şemsiyenin altındaki kızımızı bende artık takipteyim, yalnız hakikaten nasıl tatlı bir blog ismidir bu ya :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzellik sen geldin blog daha da güzelleşti 💕teşekkür ederim gerçekten çok güzel bir blogu var çok değer veriyo 😊

      Sil
    2. Teşekkür ettim canımm <3 Arkadaşını, senin sayende zamanla bizlerde daha yakından tanırız inşALLAH :)

      Sil
    3. :)) tanımaz mıyız çok güzel film tavsiyeleri var <3

      Sil
  24. hello :) I'm following you.
    happy weeks <3

    YanıtlaSil
  25. Bu etkinliklerle çok güzel bloglar bıluyorum. Hemen ziyaret ediyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu etkinlikleri bende çok seviyorum güzel oluyor :))

      Sil
  26. Adı gerçekten çok güzelmiş :D Hemen ona da uğruyoruum :))

    YanıtlaSil
  27. Anaaaaam komşu kızı!!! kore sever diyorsun ki, ben nasıl bilmiyorum bu kızı, şemsiyeden mi göremedim acep :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeniyim been, ondan sanırım.. Ama dediğin gibi şemsiyeden de olabilir :))

      Sil
    2. Olsun tanıştık yaa, Akela!

      Sil
    3. ahahha feno ya :D şemsiyeden güzelliği gözükmüyo <3 yakında bende kore dizileri diye bi kategori şi yıpcam sanırım :))

      Sil
    4. Evet iyi ki tanıştık! :)
      Canımsın, ayrıca sen o şiyi yap benim baskılarım henüz başlamadı ama başlayacak yakında hihi :))

      Sil
    5. yap tabii, ben de bloga yazmamaya başladım kore dizisi farkettim de :) hep ehlidunya ya yazar oldum yaaa :) 2016 dizileri iyi Komşu kızı!

      Sil
    6. vakit bulunca şöyle 3-4 dizi serisi bitiriyim cahil cahil kalmıyım topa tutarlar sonra beni :)) 2016 olur efendime söyliyim 1994 olur güzelse izlerim ^^
      komşum ehlidunya ve kendi blogun iyi yetişiyosun yine :)

      Sil
    7. Fenomenciğim ayrıca lütfen yaz Kore dizilerini okuyalım bizde doya doya! :)
      Gözdeem bir iki serisini ben önereyim nolur nolur :))

      Sil
    8. Akela! yazıyorum ama diğer adresimde, ehlidunya.com da komşu kızı! bilir :)

      Sil
    9. Bana sitem mi geldi ki ünlem filan :)) senin bloguna geldiğim de vakit bulduğum da uğruyorum :)
      Yavru öner öner zaten öneriyosun <3 sizin kadar bilgili değilim bi kaç tane sağlam izleyeyim blog da arap atı gibi açılırım :D

      Sil
    10. yok yaa ben genelde hitaplardan sonra hep kullanıyorum komşu kızı! sitem değil :)))
      Gel danış her zaman yardımcı oluruz sıkıntı değil ;) Beraber de öğreniriz, fark etmediğimiz şeyler çoktur ;)

      Sil
    11. komşum ben niye atarlı ergen gibi davrandımkine şuan dur bi yüzümü kapatıp utanayım 🙈izlenecek o kadar çok şey birikti ki keşke günler daha uzun olsa :))

      Sil
    12. Olur bazen öyle, dikkatini çekmemiştir belki ama genelde kullanıyorum komşum! :)))

      Sil
    13. Biliyorum senin blog da öyle yazıyorsun ama benimkinde öyle yazmıyordun ondan bi şi ettim :)) Bu ünlemler en çok bana yakışır :))

      Sil
    14. Yettim.. Hemen diğer blog adresini de alıyorum takibime kaçırmayayım :)
      O zaman bu öneri listesini toplaşıp yapalım mutlaka. Ayrıca ünlem sevenlerdenim bende bazen korkutuyor ama sonrasında gülücük de eklenince şirin oluyor yahu :)

      Sil
    15. ahahaaa akela! kafasın hee, gel beklerim :)) Yapalım, ne derseniz :)))

      Sil
    16. tımam bende ünlem severim ki yani :)) ben biraz başlayayım ufaktan izlemeye 1 tanesinin finalini görürsem yettim diye bağırırım :D

      Sil
    17. ne izleyeceğini biliyor musun? mervenin evindene mi başvuracaksın :)))

      Sil
    18. Merve canım arkadaşım benim oda Gözde bunu izle buda çok güzel der de ben ne zaman başlayacağım :/ Akela'da öneriyor bakıcam ufaktan ufaktan diğer filmlerden sıra gelmiyor Komşum :(

      birde kitaplara çok ara vermiştim bu sıra onlara geri dönüş yaptım çok mutluyum :))

      Sil
    19. Komşum! sen benim blog seçkimi de görmemişsin yaa, bana da mı ara verdin acaba :)))

      Sil
    20. yok komşu kızı olur mu öyle şey.. haftanın blogu paylaşımını da gördüm hatta Gökhan Tekin'in blogun da Dağınıkla yorumlaşmalarınızı bile okudum :)) senin adesense olayını da okudum :D

      dağınık anneyle de konuştum bugün bizim evin wifi'sin de sıkıntı var değiştircez 2 güne yorum kısmı bile zor açılıyor bende :((

      Sil
    21. hee ok o zaman :)) bende baktım komşu kızım yok yorumlarda bi şaşırdım :))

      Sil
    22. yok olur mu ben seni hiç atlar mıyım ıma :)) yakın da fiber hızında geleceğim :)

      Sil
  28. İsmi de güzel, çizimleri de muhteşem. Var ya şaşakaldım, illüstrasyon çok zor bir sanat, ne güzel yapmış, eline sağlık olsun, ben de öyle yapabilsem çok isterdim ama bilgisayarda çöp adam bile çizemiyorum. Ancak kalem-kağıt. O da bu kadar harika sonuçlar vermiyor tabii....iyi ki, tanıtmışsın mutlaka ziyaret edeceğim, takibe de alacağım. :) Çok teşekkürler, unutmadan dostluğunuz daim olsun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi :) bende çok beğeniyorum aslında öğrendikten sonra çok zor değil emek istiyor :)) rica ederim çok tatlıdır seveceğine eminim ^.^

      Sil
    2. Hemen teşekkür etmek için araya karışmalıyım :)
      Güzel sözleriniz için bir kez daha teşekkür ederim, Gözdeciğimin dediği gibi eliniz alışana kadar uğraştırıyor biraz, daha sonra sadece zaman ayırıp emek vererek geliştirebilirsiniz, bende daha yeniyim kii :)
      Gözdeciğim her yorum yaptığımda sana ayrıca bir galp ❤

      Sil
    3. dur 💕 kalbimi de şuraya bıraktım :)

      Sil
  29. Ben de merak ettim şimdi. Blog dan dost edinmek ne güzel. Yüz yüze görüştünüz mü peki siz? Hemen gideyim arkadaşına

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım evet çok güzel yakından tanımak arkadaş olmak kısmetse oda olucak yakında :))) ziyaretin için teşekkür ederim :)

      Sil
  30. Bu güzel blog' la yeni tanışmışken , yepyeni bir blog'la daha tanışıverdim:) Teşekkür ederim , görüşmek üzere:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz, sefalar getirdiniz :)) o zaman benden mutlusu yok şuan da ne kadar güzel olmuş <3 beklerim ki ben yine buralardayım zaten :)

      Sil
  31. İstikamet Şemsiyenin Altındaki Kız...:) Sevgiler

    YanıtlaSil