13 Mart 2016 Pazar

Schwarzkopf Ultimate Repair Saç Kremi

Schwarzkopf Ultimate Repair Saç Kremi

Bugün hayli kararsız bir gün geçirdim. Tüm enerjimi topladım ve blogun başına geçtim. Watsons indiriminden hangimiz yararlanmadı ki diyerek sormak istiyorum. 

Özellikle hafta sonları çok güzel fırsatlarını yakalıyorum. Schwarzkopf Gliss Ultımate Şampuan'ı ilk kullanmaya başladığım günden beri vazgeçilmezim olmuştur. Bir buçuk senedir kullanmayı sürdürdüğüm için ilk kez saç bakım kremini de denemek istedim.

Schwarzkopf Gliss Ultımate Color Şampuan'ı almışken 2 tane de Schwarzkopf Ultimate Repair Saç Kremini satın aldım. Detaylı incelemesi çok fazla yapamadım. Yeni yeni kullanmaya başladım ama kokusu tıpkı şampuanları gibi efsane kokuyor.
Schwarzkopf Saç Kremi
Schwarzkopf Gliss Saç Bakım Kremi
Benim aldığım siyah renkli olan çok yıpranmış ve kuru saçlar için. Düzleştirici ile saç yapmanın kötü yanı da ne yazık ki bu. Ne yaparsanız yapın daha fazla bakım istiyor. 

Schwarzkopf şampuanların en güzel yanı saçı tararken yumuşak yapısı sayesin de daha rahat taranmasını sağlaması. Saç Kremi de bu konu da büyük kolaylık sağlıyor. Saçlarda ki keratin kaybını yeniden kazandırmayı ve daha yoğun bakım yapmayı vadediyor.
Schwarzkopf ürünleri
Schwarzkopf Gliss
Kullanmaya devam edeceğim bir ürün. Fiyatını şampuanla beraber aldığım için hatırlayamıyorum. Şu sıra Gratis'te de Schwarzkopf ürünlerin de indirim var bakmanızı öneririm.

Bu arada artık yazıların son kısmın da mini sohbet mi yapsak diye düşünüyorum. Teoman sevenler kimler toplanın gelin bir yandan şarkıyı açın bir yandan yazımı okuyalım..
Son günler de İstanbul'da sonbahar şarkısına taktım. Ne dinlerdim zamanın da Kral Tv'de klibi çıkınca hüzünlenirdim. Bir de televizyonun alt kısmından mesajlar geçerdi. Okur gülerdik yanlış hatırlamıyorum dimi Kral Tv kanalıydı o :)

Okuduktan sonra kalbinizden gelen ne varsa çekinmeden yazın, zira yazdıklarınız benim için çok kıymetli! Fotoğrafların izinsiz kullanılması yasaktır..

37 yorum:

  1. bende kullanıyorum hatta geçenlerde yazısınıda yazmıştım çok beğendim memnun kaldım saçı birazcık ağırlaştırıyor o dikkatimi çekti ama mükemmel bence kremi :)
    Kral tvye gelince doğru çok doğru hatırlıyosun ben açardım oynardım abimde kanalı değiştirirdi çocukluk günleri işte o yazıları bile okuyup anlar gülerdik herkese :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak ben görmemişim o yazını hemen okurum ki :) şampuanını çok beğenince kremini de düşünmeden aldım kokuları çok güzel bakalım benim saçı da ağırlaştırıcak mı ;)

      Dimi ya aşk mesajları filan atarları ne komikti sonuna 'belalı aşkın' yazan filan vardı :D

      Sil
    2. Hala vardır aslında ama kim açıp bakıyo dimi teknoloji gelmiş nerelere iinsan sevdiği şarkı çıksın diye beklerdi şimdi bi tık ötede herşey :)

      Sil
    3. gerçi izlemeyeli ne kadar zaman olmuş doğru diyosun istediğimiz şarkı çıksın diye sabırsızlıktan başından kalkmazdık :))

      Sil
  2. Benim farklı farklı şampuanlar kullanıp da dönüp dolaşıp tekrar kullanmaya başladığım şampuandır.yaklaşık 7 8 senedir kullanıyorum ve son derece memnunum.bakım maskesini de tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten çok başarılı bir marka bir buçuk sene oldu elim başka şampuan markasına gitmiyor maskesinin kokusu da inanılmaz güzel :)

      Sil
  3. Bende bir deneyeyim. Şimdiki Şampuanım bitsinde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle tavsiye ederim kokusu, yapısı, köpürüşü mikemmmellll :D

      Sil
  4. Bende şampuan takıntısı var saçlarım çalışırken boya perma ve fönden yıpranmış ince telli foliksir ,bioksin yves rocher .priorin hepsi benim saçlarım için idare eder diyebilirim inan Gözde cim arayış içinde idim alıp deniyecem her isteğin gönlünce olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inan ablam da aynı işlemlerden geçtiği için onun sayesin de tanıştım boyalı saçlar çok daha fazla seviyor kesinlikle denemelisin seveceğine eminim hiç şikayet eden duymadım ;) <3

      Sil
  5. Ben yararlanmadım :(((((( hatta bir sürüde eksik çıkardım :((((
    anneler günü indirimine artık :)

    Şampuan olarak en son yves rocher da kaldım 6 ay falan oldu 3. Şişelerdeyim :) saç ne zaman sıkılırsa o zaman değişime gidiyorum şimdilik aklımda bulunsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen nerdeydin dur hemen haber uçuralım 'Hayat Kaydetmeye Değer' ona iki kat indirim yapıcaksınız yoksa burayı dağıtırız deriz :*

      ooo 3. şişe filan baya sevmişsin :)) aklında bulunsun sıkılırsan Schwarzkopf markasını denersin ;)

      Sil
  6. Çok uzun yıllardır kullandığım şampuan değiştirmeyi hiç düşünmedim.
    Bakım maskeleri de başarılı:) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bende hiç değiştirmeden devam ettim bundan sonra da kullanmaya devam :)))

      Sil
  7. schwarzkopf ben Almanya da yaşarken en bildiğim ve sevdiğim markaydı. Hala kalitesi ve populeritesi yüksek bir marka.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. marka çok başarılı bir kere kullanınca vazgeçemiyorsunuz en azından ben vazgeçemedim :)

      Sil
  8. Daha önce kullanmadım merak ettim ama ilk fırsatta deneyeceğim..Doğru hatırlıyorsunuz Kral tv de altta bir bant olurdu ordan yazılar geçerdi epey oldu görmeyeli..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlaka tavsiye ederim :)) ahh dimi ya şimdi nerde o zamanlar :D

      Sil
  9. Ah Teo be! :D Adamı severdim hala da seviyorum :D Bu şarkısı da çok güzel, sonbaharlarda mütemadiyen kafamda yankılanır :D
    Schwarzkopf şampuan bir ara kullanmıştım, sanırım çoğu markayı denedim :)) Bir de indirimden faydalanmayan tek ben miyim? :D Mesaj geldi ama avmye gitmek gözümde büyüdü, yoksa almam gereken şeyler vardı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazen sabah bir başlıyorum yatana kadar dinlemeye devam ediyorum :) İstanbul'da sonbahar bana hüznü çağrıştırıyor ama sesi 10 kere dinlesem sıkılmam :))

      bir tek sen değilsin 'Hayat Kaydetmeye Değer'de kaçırmış :) Anneler günün de yine indirim olur ki <3

      Sil
  10. ayyyy paramparçaaaa ve istanbulda sonbahar eveeet. bi de alttan aşk sözcükleri geçiyodu de mii. mesajlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya dimi deep :)) bazen şarkıyı dinlemez de alttan yazıları okumaya dalardık. Bak unutmuyorum biri evlenme teklifi etmişti sonuna da numarasını yazmıştı :D heralde halka açık evlenme teklifi sundu kime denk gelirse :)))

      Sil
  11. Benim şampuanımdan kullanıyorsun demek :) Maskesini de al, o daha başarılı kremden ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama ben senden daha hızlı bitiririm :D zira evde 3 bayan olunca ;) sen önerirsin de ben almaz mıyım alırım tıbi ki 😘

      Sil
  12. Ürünlerini güle güle kullan canım malesef ne kadar kaliteli olursa olsun ben saçıma organik ürünlerden başka çözüm bulamadım , saçım ince telli ve kuru hele düzleştirici fön müthiş zarar veriyor ama onlarsız da olmuyor :)bu yüzden araştırıp denemeler sonunda şuan kullandıklarımdan memnunum görüşmek üzere!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh o düzleştirici beni maaf etti :/ en güzelini siz yapıyorsunuz 👍beklerim yine <3

      Sil
  13. Benim şampuanım saçları çok güzel yapıyor, tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  14. Deneme fırsatım olmadı seven çok kişi varmış görürsem fırsat vereceğim. Kral tv mi diye düşündüm hatırladım vardı öyle bir şey, sonbahar şarkısını bende severim.. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. indirime girdiğin de bakabilirsiniz :)) çok sevdiğim şarkıdır, mesajları okumak zevkliydi :)

      Sil
  15. Glıss ürünleri bence başarılı :)

    YanıtlaSil
  16. Glıss ürünleri bence başarılı :)

    YanıtlaSil
  17. uuu kimler gelmiş kimler :)) çay var mı çay ??
    saçı inanılmaz kolay açıyor bu konuda çok başarılı tararken yumuşacık :)
    onlar neydi ya öyle ama iyi ki öyle bi dönem de geçirmişiz insan arada özlemiyor değil hani :D

    YanıtlaSil
  18. bizim evde 3 kız var vazgeçemediğimiz ürünlerden biri bilgilendirme için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizim evle aynı durum :)) uzun süredir vazgeçilmezimiz ^^

      Sil