7 Mart 2016 Pazartesi

HAFTANIN BLOĞU: Kalem Kuklası

Kalem Kuklası

Kimler burada bakalım size bu hafta şahane bir blog ile tanıştırıyorum. Her yeni güne başlarken güzel kalpli insanlarla tanışıyorum mail kutusuna bakmak için can atıyorum. 

Artık gelen sıkıcı tanıtım maillerinin yanı sıra sizlerden gelen o güzel yorumlar günümü aydınlatıyor. İşte birgün benim canım sıkılmış insanların bencilce hareketlerini sorgularken gelen bir mail sanki içimi okudu. 

Kimdi bu tatlı kız 'Kalem Kuklası

Hemen bloga koştum yorumunu okumak için öyle güzel yazmıştı ki adeta içimi okudu o güzel sözcükleri içimi rahatlattı. Tabi benim Kalem Kuklası ile tanışmam bu sayede olmadı, onunla yolum canım arkadaşım Merve'nin blogun da kesişti.

Yorumunu görünce bloguna koştum baktım o yazı bu yazı okurken karşıma yıllar önce izlediğim ama adını hatırlayamadığım için tekrar bakamadığım o diziyi önermesiyle başladı her şey..

Düşlerimin Prensi
Kalem Kuklası
Sene 2006-2007 filan Trt 1'de 'Düşlerimin Prensi' diye bir dizi yayınlanırdı. Liseden geldiğim gibi oturur izlerdim, sonra yayınlanmamaya başladı. Ben hüsranları oynuyorum eve ilk bilgisayar gelişi ve benim ilk internetten izlediğim ilk olmuştu.

Sonra aradan yıllar geçti tabi ben ismini hatırlayamadığım için bulamamıştım. Kalem Kuklası sayesin de buldum ve yeniden izledim. O yüzden benim için ayrı bir yeri vardır :)

Kalem Kuklası'nın blogun da çok güzel animeler, kore dizileri, okudukları ve kaleminden dökülen yazıları bulabilirsiniz. Kısa bir mola verdi gelişini dört gözle bekledim ve sonun da aramıza geri döndü.

Bu hafta onun blogu uğrak noktamız olacak. Rotamız 'Kalem Kuklası' ev sahibemiz çok tatlı kemerleri takın yolculuğa başlıyoruz :) 

Blog Adresi: Kalem Kuklası
Google Plus Hesabı: Kalem Kuklası

Okuduktan sonra kalbinizden gelen ne varsa çekinmeden yazın, zira yazdıklarınız benim için çok kıymetli! Linkler yazının üzerindedir tıkladığınız da sayfaya rahatça ulaşabilirsiniz..

52 yorum:

  1. o zaman burdan hooop kalem kuklasına :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaha :) o zaman birlikte gidelim bende onun blogundayım ^.^

      Sil
  2. Ya o kadar duygulandım ki, ağlamamak için zor tutuyorum kendimi. Nasıl bir duygu durumu içindeyim anlatamam, gözlerim dolu dolu yazıyorum şu an.
    Çok çok çok ama çok teşekkür ederim. Benim için sarf ettiğin bu naif cümleler kalbime dokundu, benliğime işledi.

    İyi ki varsın be Gözde. Sabah yine bir iç bunalımıyla uyanmıştım, bu yazıyı görünce gözlerime inanamadım. Bütün şaşkınlığımla okudum. Nasıl bir mutluluk verdin bana anlatamam sana. Ya bilemiyorum düşüncelerimi anlatmakta güçlük çekiyorum şu an.

    "İyi ki" ama "iyi ki" varsın...

    Hiç tanışmadık ama yıllardır tanıyormuşum gibi. Çevremdeki tüm yakın görünenlere cevap olarak tanımadığın bir insanın seni nasıl düşünebileceğini, anlayabileceğini gösterdin ya bana, başka bir şey diyemiyorum.

    Çok teşekkür ederim benim ince ruhlu arkadaşım :)
    Hep böyle olalım, hep böyle kalalım inşallah :)
    Arkadaşlığımız katlanarak devam etsinn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim şimdi de sen benim günümü aydınlandırdın bu güzel sözlerinle :) senin sıcakkanlı oluşunu seviyorum ben samimisin içtensin bak daha çok söz ben eksik söylüyorum ^.^

      Sen mutlu olduysan ben daha çok mutlu oldum buna emin ol. Sende benim blog konusun da 'iyi ki' lerimden birisin. Hep aklımdaydın geri dönüşünü kutlamış olduk <3

      Sil
  3. Kuklacıımı ben de çok severiimm ama blog tasarımını mı değiştirmiş sanki oo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Bi Poşet, bende seni çok seviyorum :)
      Header'i değiştirdim bana da garip geliyor şimdi :)
      Bir de Merve'nin tatlı devamını oku ve yukarı çık görsellerini katınca, biraz değişmiş gibi oldu :)

      Sil
    2. Tam ben dicektim ama Kalem Kuklası benden önce yanıtlamış bi poşet kitap ^.^ devamını oku en son gelen özelliği ;) Header çok güzel değiştirme sakın :))

      Sil
    3. Bi Poşet Kitap 'Cahil Okur'un blog gazestesinde seni görünce en çok mağazaya ne kaldı koptum :)) süper olmuş

      Sil
  4. Teşekkürler paylaşım için, misafir oldum bloguna :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim umarım seversiniz :)

      Sil
  5. Merak ettim bende bakacağım :) Tavsiye için teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. Hemen kalem kuklasına gidiyorum. Vee umuyorum benim de blogum bir gün tavsiye edilir:) bu etkinliklerle çok hoş bloglar buluyorum teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim funda hanım çok şekerdir kendisi :)) sizde başlasanız ne güzel olur vaktiniz varsa ;) uzun soluklu bir etkinlik olduğu için neden olmasın ki ^.^

      Sil
  7. İşte tanıtım böyle yapılır! Böyle derine inilir, böyle özel kılınır :)))
    E yapan komşumsa? Seçilmiş kişi de Kuklamızsa? Sonuç? Bence bek hoş olmuş eline sağlık Komşucum :)
    Ziyaret kaçınılmaz!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. komşumm <3 seni görmek ne güzel :) dimi ama kalem kuklası candır ;) senin yerin bende hep ayrı ama ^.^

      Sil
  8. O zaman ne yapıyoruz..Bi koşu Kalem Kuklasına gidiyoruz..Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahah :)) çok teşekkür ederim bu güzel yorum için ^.^

      Sil
  9. Bakacağım bloga hemen :)

    YanıtlaSil
  10. Ben de hemen bakıyorum Gözde'ciğim... ne güzel tanıtmışsın...iyiki tanıdım seni bebeğim...sayende bu ablacığında senden ne güzel bilgiler öğreniyor...meselâ şimdi de Kalem Kuklası yazmışsınya onu nasıl yapıyorsun desem...hani tıklayınca oraya gidiyoruz...bana öğrettiğin gibi mi tatlım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selma Ablacığımm <3 bende seni iyi ki tanıdım :) sohbetlerimizi çok seviyorum :* hemen koştum geldim anlatmaya sana ;)

      Sil
  11. kalem kuklasınııı ben de çok seviyom ama yaaa bana neeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deep :)) güldürdün beni ikimiz de çok severiz olmaz mı ;)

      Sil
    2. Ya bugün çok mutlu ettiniz beni :)
      Bende sizi çok seviyorum.
      Beni güldürdünüz, Rabbim de sizi güldürsün :)

      Sil
    3. gördüm deeptone yorumunu blog da hatta baya güldürdü beni :)) canım benim sen mutlu olduysan ne mutlu bana şimdi bomba gibi dönersin ^.^

      Sil
  12. Çok güzel olmuş ellerine sağlık ben de severek takip ediyorum.

    YanıtlaSil
  13. Güzel tavsiye olmuş :)

    YanıtlaSil
  14. Ben de şimdi takibe aldım onu. Teşekkürler tanıtım için.

    YanıtlaSil
  15. Hemen bakıyorum, takibe aldım bile. Sevgiler

    YanıtlaSil
  16. Uzun süredir severek takip ettiğim bir blog :) güzel paylaşım olmuş

    YanıtlaSil
  17. Misafirleri yolladım, geldim. Şimdi de Kalem Kuklası'na gitmeliyim canım. Öperim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim anladım ne kadar yorumun geç geldiğini evde misafirlerini ağırlamışsın :* kalem kuklasını seversin sen çok tatlıdır ^.^

      Sil
  18. Kalem Kuklası! ile Deep sayesinde tanışmıştım yanılmıyorsam, ilk takip edenlerdenim ;)
    Teşekkürler Gözde!!! komşu kızı!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ooo Komşu kızı bak ben biraz geç keşfetmişim :))

      Sil
  19. canım canım canım :) yine haftanın blogu ben değilim :D ahahahha :)kalem kuklası benim blogta ilk tanıdığım arkadaşlar arasında, çok seviyorum kendisini ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahah bebeğim :)) belki sürpriz sonra gelir ;) bende senin sayende tanıdım ^.^

      Sil
    2. Hahah bende yapacağım böyle haftanın blogu postu. Çok heves ettim. Demek Mervecim hala Haftanın Blogu olmadı. Yazdım bunu :)

      Sil
    3. vallahi palavere yapıyor :) Şeyda'nın Günlüğün oldu ama o yazıyı en yakın arkadaşı, bal böceği yani ben'den istiyor :D yap canım çok güzel arkadaşlar edindim <3

      Sil
    4. Canım Kalem Kuklası :))) sadece bir kerecik oldum. bi kere daha olsam fena mı :D saolsun şeyda bana ilki yaşattı :D

      Sil
    5. bak bak sitem dolu cümleler ben seni haftanın her günü hatta hergün yapıyorum yetmez mi ki o-O

      Sil
    6. hahaha :D ay gösde ya şu sağda en başta olmak ne bilim güzel bişey :D :D ... takılıyorum canım :)

      Sil
    7. ahah :)) bak ya, sen hayatım da baş köşedesin yetmez mi ki ^.^

      Sil
  20. Ben de şimdi gördüm VEEEE şimdi gidiyorum bile bakmaya:)))
    Darısı biz tazeciklerin başınaaaaaa:)))
    fulyapimlezzetler.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) kalem kuklasını seversiniz sıcacıktır :) Çok uzun soluklu olduğu için her hafta tanıtmaya devam ;)

      Sil