28 Mart 2016 Pazartesi

Umudunu Kaybetme - The Pursuit of Happyness

Umudunu Kaybetme

Hani hayatta bir şeyler sizi oldukça üzer ve çıkmaza girdiğinizi düşünürsünüz ya ne zaman öyle hissetsem aklıma 'Umudunu Kaybetme' gelir. Yeniden toparlanmam için gereken sözleri sanki bana Will Smith söyler. 

İzlemekten asla sıkılmayacağım bu filmi aranızda izlememiş olanlar varsa mutlaka tavsiye ederim. Filmin senaristi, yine Umudunu Kaybetme adını taşıyan kitaba bağlı kalarak filmin senaryosunu hazırlamıştır.

Umudunu Kaybetme Sözleri
The Pursuit of Happyness
Film Chris Gardner'ın biyografisinden yola çıktığı için Gardner'ı, Will Smith canlandırmıştır. Amerikan yapımı dram filmi Umudunu Kaybetme'nin orjinal adı The Pursuit of Happyness'tır.

Ve Will Smith diyorum, bu filmde ondan başkasını düşünemezdim herhalde. Smith, başrolü oğlu ile paylaşıyor. Gündelik hayatta karşımıza çıkan sorunlara karşı bir baba olarak nasıl mücadele eder onu izleyeceksiniz ve pişman olacağınızı asla sanmıyorum. 

O zaman sizi yeniden ayağa kaldıracak bir filme ne dersiniz??
Umudunu Kaybetme İzle
Umudunu Kaybetme
"Bir tane adam denize düşmüş.. Ordan geçen bir tekne yaklaşmış yardım etmek istemiş adam kabul etmemiş..

-'Hayır Tanrım beni kurtarır' demiş.

Sonra bir tekne daha gelmiş, adam yine aynı şeyi 

-'Hayır Tanrım beni kurtarır' demiş ve reddetmiş.. 

Adam ölmüş, cennete gitmiş, Tanrı'nın huzuruna çıkmış.. 

-Adam: O kadar bekledim, neden beni kurtarmadın? demiş.. 

-Tanrı: Sana iki tane tekne gönderdim ya salak..!!"

Okuduktan sonra kalbinizden gelen ne varsa çekinmeden yazabilirsiniz, yorumlarınızı bekliyorum. Barış dolu bir dünyaya uyanmak dileği ile..!

60 yorum:

  1. Tam da umutlarımın tükendiği bi gün de nokta atışı oldu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hangimizin öyle olmuyor ki :( o zaman izlemelisin ve yeniden gücünün farkına varmalısın ;) pişman olmayacaksın bak <3

      Sil
    2. yaa geldim okudum o sözü alıyorum ve fena bir şekilde kullanıyorummm :))

      Sil
  2. Bu filmi izlemiştim. Baba ve oğlun birlikte oynadığı en güzel film. O tuvalet sahnesinde ve son kısımda iş konusunda ki aldığı haberde boğazımda yumru oluşmuştu. Filmin gerçek bir hayattan esinlenmiş olması da ayrı bir duygu katıyor. Replikleri gerçekten çok güzeldi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım dimi benim gözlerim doldu tımam itiraf edeyim birazda duygulanıp ağlamış olabilirim :( bu arada ben senin bloguna girdiğim zaman önüme kodlar çıkıyor girilmiyo neden öyle Akela'ya sordum o baktığın da olmuyormuş okuyamıyorum yazılarını :/

      Sil
    2. Neden acaba? :( Diğer blogger arkadaşlar da kendilerine verdiğim cevaba dair bildirim almıyormuş sanırım. Ama kod sorununu ilk kez sende duydum. :(

      Sil
    3. bende anlamadım ki acaba bilgisayardan mı kaynaklı :/

      Sil
    4. Kullandığın web aramasından da kaynaklı olabilir.:/ Mesela blog hesabımda müzik olduğu için yazdığım cevapları göremiyorlarmış. Öyle bir uyarı alınca müzik eklentisini kaldırdım hemen.

      Sil
    5. Adımı duydum koştum geldim! :) Ah şarkılarına bayılıyordum ben ama.. Blogunda hiç bir sorunla karşılaşmamıştım, neden acaba? Umarım bütün sıkıntılar çözülmüştür :/

      Sil
    6. :)) ben giremiyodum ama bloga yorum kısmında da sıkıntı çıkarıyomuş :( şimdi okuyabiliyorum ıma :)

      Sil
  3. İyi geceler fıstığım :))
    Ben izlemedim bu filmi ama çok merak ettim, baba'ların muhakkak izlemesi gereken bir film gibi geldi bana :) haksızmıyım ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açelya 😊o zaman kesinlikle evde çocuklarla beraber izlemelisiniz ;) sadece babalar da değil de hepimizin karşısına çıkan sorunlara karşı nasıl pes etmememiz gerektiğini anlatıyor diyelim :*

      Sil
  4. Bende izlemedim ama şimdi izlemem gerektiğini düşündüm :). Cumartesileri bizim ailecek film izleme günümüz bu cumartesi mutlaka izleyeceğim. Umut insanda asla tükenmeyen bir duygudur o tükendiğinde zaten artık herşey bitmiş demektir.
    "Bir serçeye benzer umut dal yorulur serçe yorulmaz" en sevdiğim sözlerden biridir :). Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne kadar güzel keşke bende haftada öyle birgün belirleyip izleyebilsem her zaman olmuyor :( Ne kadar güzel söyledin iyi ki de yazdın, umutlar tükenmemeli :))

      Sil
  5. Lovely pics dear! Have a great week! xx

    YanıtlaSil
  6. çok severek izlemiştim filmi gerçekten çok etkileyici

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kısaca dodi dimi ben kaç kere izledim ama yine hiç sıkılmadan izlerim bıkmam ki :))

      Sil
  7. Merhaba Gözde blog yorum kardesligonde yazına rasladim.Özellikle bugünlerde ihtiyaç duyduğum bir kelimenin filmini tanıtmak tesadüf oldu kesinlikle izleyecegim.Güzel anlatımın için ayrıca tebrikler.
    Hem üye oldum hem de rakibine aldım sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman hoşgeldin :)) çok teşekkür ederim, hepimiz zaman zaman zor dönemler geçiriyoruz hep çıkmaza girdiğimizi düşünürken umut diyorum onu tüketmemeli elbet bir yolu vardır ;)

      Sil
  8. Eşimle izlemiştim bu filmi çok duygulanmıştım.. Tuvalet sahnesin de gözlerim dolmuştu sanırım yeniden izlesem aynı duyguları yaşarım.. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ailecek izlenebilecek bir film kesinlikle :)) ay tuvalet sahnesin de gözlerim dolmuştu :(

      Sil
  9. Lise İngilizce ders kitaplarına girmiş bir film bu. Üzerinde bayağı konuşmuştuk:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa öyle mi bende şuan ilk kez öğreniyorum :)) bence çok güzel olmuş ben olsam görmek isterdim :)

      Sil
  10. Harika bir film bu, çok güzeldi gerçekten. Ne ağlamıştım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blana 💕 sende bendensin işte nasıl ağlamayasın ki :'(

      Sil
  11. Şu filmi bir türlü izlemeyenlerdenim... Hep aklımda ama bir türlü kısmet olmadı :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman ailecek izlemelisiniz fırsat olmamıştır bende de oluyor öyle :))

      Sil
  12. O kadar güzel bir filmdi ki gercekten çok duygulanarak izlemiştim. bende Umutsuz oldugum anlarda hep bu film aklıma gelir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi ıma :) nasıl sevilmesin ki izlemekten asla vazgeçmeyeceklerim arasında :))

      Sil
  13. Gerçekten güzel filmdi.. Bütün ailenin hep beraber izleyebileceği, içimizi ısıtan bir film bu.. Ne güzelde yazmışsın. İyi ki hatırlattın. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh dimi :) içimizi ısıtan sıcacık yapan filmlerden :)) ee o zaman inşallah vakit bulursak bir daha izleriz ki <3

      Sil
  14. Bir türlü izleyemedim bu filmi.. Şimdi tekrar merak ettim..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. izlemek için vakti vardır :)) izlediğin de umarım beğenirsin

      Sil
  15. Özellikle bu günlerde bize çok iyi gelebilecek bir film. Ama ben bu filmde çok ağlarım gibi geliyor. O zaman da başım çok ağrıyor çünkü millet beni izliyor. Balık burcu olmak çok ağlak olmaktan geçiyor. Tutamıyorum kendimi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. balık burcu mu off o zaman eminim ağlayacaksınız Nilgün Hanım :(( ama izlemeden de olmaz ki evde kimse yokken açıp izleyebilirsiniz ıma :))

      Sil
    2. :):):) bende balık burcuyum ve cidden benimle film izleyenler dramatik bir filmde ağlayacaklarına gülüyorlar halime :) tek izleme fikri pek mantıklı o yüzden :) ama öyle olunca da uykum geliyor sonunu getiremiyorum o daha fena :)

      Sil
    3. normalde ben ağlamam hatta ablam duygusuzsun sen filan der :)) ama bu filmde kayıtsız kalamadım :( en iyisi eşinle izle ;)

      Sil
  16. İzlediğim bir film paylaşmanız çok güzel olmuş. :)

    YanıtlaSil
  17. bu güzel öneriyi hemen değerlendirip bu hafta izlemek için kendime söz verdim hadi bakalım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. süpersin ^.^ bence pişman olmayacaksın eminim :))

      Sil
  18. Çok güzel bir filmdi ama ağlamamıştım. Ağlayan ne çok insan varmış. Sanırım ben biraz taş kalpli kalıyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok yok problem sende değil normalde bende ağlamam ama bu film de dayanamadım :)) ablam da duygusuzsun der değiliz bence :D

      Sil
  19. teşekkür ederim güzellik :)) oo sen baya ağlamışsın ben 2 damla bi aktı tuvalet sahnesin de :)

    YanıtlaSil
  20. eveeeet mutlu da ediyoor :)

    YanıtlaSil
  21. Aklımda olupta izleyemediğim filmlerden.Umarım en yakın zamanda izleyebilirim.

    YanıtlaSil
  22. Nasıl güzel bir filmdi be :) Gerçekten nefes alıyorsak hala umut var demektir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy izlemişsinnn :))) dimi umut olmadan olmaz ki ne zaman izlesem kendime getirir beni :*

      Sil
  23. bu filmi çok severim.. will smith in bütün filmlerini seviyorum ya galiba ben :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evrim :) ikimizde öyleyiz o zaman bende çok seviyorum ;))

      Sil
  24. Dimii :) Benim içinde çok değerli bir film çok severim :))

    YanıtlaSil
  25. Filmi izledim herkese tavsiye ederim.Ne olursa olsun umudunu kaybetmeyenlere.

    YanıtlaSil
  26. bu filmi çok duymuştum çok ta başarılı olduğunu biliyorum will smith olacakta biz izlemeyecekmiyiz önerin için çok sağol mucks
    MELEK

    YanıtlaSil