15 Mart 2016 Salı

Avon Makyaj Temizleyici


Bir süredir kullandığım üründen bahsetmek istiyorum sizlere. Bu ürünü alalı epey zaman oluyor yarısına geldim bile. Avon makyaj temizleyici, katalog'da göz makyaj ürünlerinden seçildiği zaman oldukça uygun bir fiyata alınabiliyordu. Ben de bu şekil de indirimden almış oldum. 

Normal de Garnier'in kusursuz makyaj temizleme suyunu kullanıyorum. Ne kadar gözler için uygun dese de suya dayanıklı maskaraları çıkarmıyor. En azından benim kirpik diplerim de kalıntılar bırakıyor.

Hal böyle olunca bende Avon'un bu makyaj temizleyicisini sadece gözüm için kullanmaya başladım. Memnunmuyum kesinlikle evet. Kirpilerim de kalıntı bırakmıyor pamukla beraber gayet düzgün bir şekil de temizleyebiliyorum.
Avon Makyaj Temizleyici
Makyaj Temizleyici
Cildiniz benim gibi hassas ise parfüm içermeyen temizle sularından kullanın derim. Göz hariç cildimi Garnier'in kusursuz makyaj temizleme suyu ile temizliyorum. Onun yazısına da buradan ulaşabilirsiniz. (Yazıya ulaşın)

Avon'un makyaj temizleyicisinin yarısında yağ yarısın da su var kullanmadan önce çalkalamanız gerekiyor. Kullandıktan sonra da yüzünüzü bol suyla durumalısınız. Ürün 50 ml. 

Benim gibi sadece göz makyajı için kullanırsanız oldukça uzun süre gidiyor. Bu arada Garnier'in sadece göz için olanından bu ürün bittiğinde almayı düşünüyorum. Kullandıktan sonra onunla ilgili de bir yazı paylaşırım. 

Okuduktan sonra kalbinizden gelen ne varsa çekinmeden yazabilirsiniz, barış dolu bir dünyaya uyanmak dileği ile..! Fotoğrafların izinsiz kullanılması yasaktır..

52 yorum:

  1. bende şöyle detaylı bir makyaj alışverişi yapmak istiyorum da kendimi dışarıya atıp gezesim yok internetten de bakasım yok ne yapcam bilmiyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arada herkeste oluyor sanırım geçtiğimiz haftalar da sadece uyumak istedim :/ bazen insanın bir şey yapası gelmiyor. eksiklerin listesini hazırla at kendini dışarı ;)

      Sil
    2. Öyle yapcam bende bugün bi uyumusum Ohh maşallah :))

      Sil
    3. :)) bende istiyorum ya

      Sil
  2. ooo bende bugün bir de tatlı var gelsin kaloriler :)) Aon'un bazı parfümlerini bende çok seviyorum bazıları kalıcı değil ama :( Bal sensin ^.^

    YanıtlaSil
  3. her kızın sorunudur bu. Önerini dikkate alıcağım, teşekkür ederim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah birde benim gibi kirpikler de kalıntı kalınca :/

      Sil
  4. Kullandığım makyaj temizleyici hafif yağlı olduğu için makyajı çıkarması daha rahat oluyor. Güzel paylaşım olmuş canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim evet o yapısı sayesin de daha hızlı temizliyor :))

      Sil
  5. Avon'un her ürününü başarılı buluyorum. :) ağzına sağlık kız :)

    YanıtlaSil
  6. benimde alıp bir kenarda unuttuğum ürünlerden biri sayende hatırlamış oldum:)Avon her ürünü olmasa da bazılarından bende memnun kalıyorum özellikle rimelimi severek kullanıyorum sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her rimeli değil de bazıları fırçası sayesin de .ok başarılı :) kesinlikle bak diyorum unutma değerlendir :))

      Sil
  7. Avon'un bu temizleyicisini bir kere kullanmıştım hem çok pahalıydı hem de pek memnun kalmamıştım bir daha da almadım o yüzden..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tek başına satıldığın da gerçekten pahalı ama bir ürün aldığın da 5 lira ödeyerek satın alabiliyordun bende öyle faydalandım :) memnun kalmaman kötü olmuş :(

      Sil
  8. Göz makyajını silmek bana hep zor gelmiştir..Ama en önemlisi de o :) Mutlaka deneyeceğim..Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. temzilemezsem arpacık filan çıkabiliyor :/ mecburen kalıntı kalmasın diye iyice temizliyorum :)

      Sil
  9. Avon'dan çok ürün alırım ama bunu kullanmadım merak ettim yapısını güzele benziyor. Gördüğüm de bakacağım canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kullanmadan önce çalkalıyorsun o yağ su ile karışıp köpürüyor :) denediğin de bekli sende seversin ;)

      Sil
  10. 50 ml temizleyici mi olur?! :) 125 ml olanlar az diye söyleniyorum :) Bazılarında kirpiklerde kalıntı kalıyor ya, en sevmediğim şey... Avon'da o sorun olmaması çok iyiymiş. :)
    Söylemek istemiyorum ama yine krem bitirmiş olabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak ya bana nispet yapıyor :)) güzellik bu sana yetmez yani bunun 4 katı büyüklüğü filan olsa önerirdim ama güzel ürün :) sen 1 ay göz makyajını anca temizleyebilirsin ben sana esktra boy ürettircem :D

      Sil
    2. :)) Seviyorum seni Gözde, çok samimi şekilde hem de <3

      Sil
    3. hayır en çok ben :)) açelyanın blogun da 'kalpler fışkırmış göz smilesi nası yapılıyordu ki' demiştin ya bak böle 😻😻

      Sil
  11. Bir ara çok kullanırdım artık makyaj sütü tercih ediyorum yapı olarak daha yumuşak göze zarar vermiyor..Güzel üründür fiyat olarak biraz fazla.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makyaj sütü de kullandım :)) katalog da oldukça indirime girdiği dönem oluyor :)

      Sil
  12. Garnier kullanıyorum bende ama dediğin gibi göz makyajlarında garnier başarılı olmadığından bende göz çevremi önce bebe yağı ile temizleyip, daha sonra komple Garnier ile temizliyorum :)) Mis gibi oluyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ne yazık ki makyaj suları gözde başarılı gelmiyor bana bebe yağını öğrendiğim iyi oldu ben onu yazın bronzlaşmak için kullanıyorum :D artık göz makyajında da kullanırım ;)

      Sil
    2. :)) Dene bi umarım memnun kalırsın :)

      Sil
    3. sen söyliceksin ben memnun kalmiyacağım sanmıyorum 😊yazın ben onunla sahil de güreş yapcakmış gibi dolanıyorum denizde de çıkmıyor nımıssız :(

      Sil
  13. Hiç denemedim bu ürünü ama merak ettim doğrusu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. katalog da indirimdeyken mutlaka bak derim ;)

      Sil
  14. Bir ara bende kullanmıştım.Gayet iyi temizliyordu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. göz makyajını çok iyi temizliyor bende ilk kez denedim gayet güzelmiş :))

      Sil
  15. İyi günlerde kullan canım. Avon denilince şöyle bir duruyorum ben ama yine de başarılı ürünleri mevcut. Bir ara deli gibi kullanıyordum ürünlerini. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. böyle söyleyince anladığım kadarıyla bazı sorunlar yaşamışsın :( her ürünü güzel değil diğer markalar da öyle oluyor bakalım bu ürün göz makyajı için iyi ama :))

      Sil
  16. Avon markasına çok ön yargılıyım kulaktan dolma duyduğum şeyler yüzünden sanırım:) cilt tipimiz aynı sen deneyip beğendikçe not ediyorum bende :D Bunuda yazdım kenara:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende normal de bazı ürünlerini kullanmıyordum sonra saçma düşünmüşüm dedim :)) audreyin blogun da hayvanlar üzerinde deney yapmadığını öğrenince ayrı sevindim :) buna bak mutlaka derim ;)

      Sil
    2. Deniycem canım teşekkür ederim :)<3

      Sil
  17. Pek makyaj yapmayınca temizleyicilerin hangisi iyi kötü bilmiyorum tabii :D Aklımda bulunsun, denk gelirse alırım, teşekkür ederiim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel olduğu için gerek duymuyorsa demek ki <3 sen sınavına hunharca çalış haftanın blogu da olmuşsun çok sevindim görünce

      Sil
    2. Üşengeç desek? :D Güzelliğin g'sine bile uzaktan bakıyorum :D :* Hunharca çalışmamın arasında seni ziyarete geldim :D Teşekkür ederiim :))

      Sil
    3. ahh o üşengeçlik benim her alanım da mevcut :D inşallah istediğin gibi geçer sınavlar ;)

      Sil
  18. baksanaaaa avonun kötülük temizleyicisi var mıııııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahah ya çayı ekrana pöskürttümmm :D kezzap verelim işini görür mü ??

      Sil
  19. Çok küçükmüş kutusu. Hemen bitiverir bu ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eheheh :D sadece göz makyajı için hemen bitmiyor aslında yağlı yapı da olduğu için makyaj suları kadar çok gitmiyor :))

      Sil
  20. Ben de sürekli suya dayanıklı maskara kullanıyorum. Flormarın temizleyicisi çok başarılı fakat göz makyaj temizleyicisi arayışım hiç bitmiyor. Bilgilendirme için teşekkürler.

    sevgiler

    tolunay

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim ben de Flormar'ın birçok ürününü kullanıyorum ama temizleyicisini denememiştim bende bakarım :))

      Sil
  21. Avon'un bu tarz ürünlerine pek güvenmiyorum açıkçası gözlerimi yakar diye korkuyorum, ama katalog elime geçerse deneyebilirim. Teşekkürler paylaşımın için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bazen önyargılı davranıyordum sonra deneyince sevdim :)) makyaj suyu da benim gözlerimi kızarttı sanırım tam sevebileceğimiz bir ürün bulamayacağız :/

      Sil