9 Mart 2016 Çarşamba

Dermoeczanem'den Gelen Hediye Paketi


Herkese Merhaba;

Bugün 15 gün önce DermoEczanem tarafından gönderilen bu güzel kutudan bahsetmek istiyorum sizlere. Paketi açar açmaz içerisinden mis gibi bir koku geliyordu. 

Birazdan size o üründen bahseceğim, öncelikle paket içerisin de nelerin bulunduğundan bahsetmek istiyorum. Saç ve yüz bakım ürünlerinin deneme numuleri ve çok şık bir kozmetik çantası kutu da yer alıyordu.

Ürünleri geldiği günden beri kullanıyorum, bu 15 gün içerisin de hepsini denedim ve notlarımı sizler için aldım. Bazı ürünleri ne yazık ki bana uymasa da bazılarından oldukça memnun kaldım. İlk ürünle başlıyorum :)
Nuxe rahatlatıcı nem maske
Nuxe rahatlatıcı nem maske
İçlerinde en beğendiğim ürün krem bazlı yapısı ile yüzüme nem banyosu yapan Nuxe rahatlatıcı nem maskesi oldu. Maske her cilt tipine uygun fakat ben karma ciltli hassas olduğum için kullanırken ilk başta korktum. 

Tam tersi beklediğimden çok daha iyiydi. Gözlemlerimi not almaya devam ediyorum bu ürünün detaylı incelemesini size önümüzdeki haftalar da yazacağım. Yüze nemi çok güzel sağlıyor. 

Lierac Concentre Mesolift Toning Radiance Serum
Lierac Concentre Mesolift Toning Radiance Serum

Lierac Concentre Mesolift Toning Radiance Serum'u ise çok fazla kullanamadım. Yüz bölgesin de ve mimiklerde oluşan çizgiler ve kırışıklıklara karşı bir krem. Benim yüzüm de kırışıklık yok mimik çizgilerim olduğu nokta da ince çizgiler çok az.

Uzun süreli kullanım da sonuç verebileceğini düşünüyorum. Düzenli kullanım da cildi daha pürüzsüz ve genç bir görünüme kavuşturuyormuş. Aranız da incelemek isteyenler olursa yazısını buradan daha detaylı inceleyebilir.

Dead Sea Spa Magik Delicate Boosting Mask
Dead Sea Spa Magik Delicate Boosting Mask 
Sırada ki ürün sevdiğim diğer ürünlerden birisi oldu. Dead Sea Spa Magik Delicate Boosting Mask tamamen Dead Sea çamurundan üretilmiş canlandırıcı bir maske. Özellikle kuru ve hassas ciltler için ideal bir ürün.

Bu ürünü daha iyi anlayabilmek için iki kere kullandım. Yüzüme ve boynuma uyguladıktan sonra 10 dakika bekledim ve ılık su ile duruladım. Kokusu özellikle çok hoşuma gitti lakin T bölgesi benim gibi yağlı yanakları kuru olanlar varsa yanaklarım da kurumayı biraz arttırdı. Nemlendirici sürünce düzeldi bu durum. Cildi temizleyerek ışıltı katması için başarılı bir ürün.
Hassas Ciltler İçin Nemlendirici Bakım Kremi
Caudalie Vinosource Hassas Ciltler İçin Nemlendirici Bakım Kremi
Bir önceki üründe ki canlandırıcı maskeden sonra oluşan kuruluk için de susuz kalmış cildi hızla nemlendiren Caudalie Vinosource Hassas Ciltler İçin Nemlendirici Bakım Kremini sürdüm.

Ürünün kokusu yok beni bilenler hoş kokulu aramoları sevdiğim için gözüm aramadı değil :) Nemlendirici olarak oldukça doyurucu akşam yatmadan önce özellikle kullandım. Tüp bitene kadar kullanmaya devam edeceğim.
Makyaj Temizleme Yağı
Caudalie Make-Up Removing Cleansing Oil Makyaj Temizleme Yağı
Gelelim benim sıradaki şapşallığıma. Yazarken bile gülüyorum, Caudalie Make-Up Removing Cleansing Oil Makyaj Temizleme Yağı. Akşam dışardan geldim makyajımı çıkarıcam bende makyaj temizleme yağını pamuğa döktüm silmeye çalışıyorum olmuyor.

Kullanımına baktım ben napmışım dedim. Temizleme yağını pompa ile avuca sıktıktan sonra gözlerime kapatarak masaj yapıp çıkardım. Bu ürünü kuru ciltliler için çok faydalı buluyorum. T bölgesinde ki yağ oranını arttırması dışın da makyajı çok iyi temizliyor.
Onarıcı ve Koruyucu Maske
Biopoint Repair Abreak Onarıcı ve Koruyucu Maske
İşte benim sevdiğim diğer ürün bakım ürünlerini ne kadar sevdiğimi blogumun sıkı takipçileri bilir. Biopoint Repair Abreak Onarıcı ve Koruyucu Maske'nin kokusu müthiş. Saç uçlarıma uyguluyorum ve yumuşacık yaptı.

Saçlarınızı benim gibi düzleştirici ile yapıyorsanız kırılmayı azaltması için tavsiye ediyorum. Daha sağlıklı ve korunmuş saçlar için bu maskeyi bitene kadar kullanmaya devam edeceğim.
Bukle Belirginleştirici Maske
Biopoint Control Curly Bukle Belirginleştirici Maske
Biopoint Control Curly Bukle Belirginleştirici Maske benim saçıma çok uymadı, bunu üzelerek söylüyorum bende kıvırcık saçlarım olsun isterdim. Ürünü denemek için maşamı dolaptan çıkardım ve sıkı sıkı dalgalar yaptım. 

Benim saçlarım tepeden tel tel elektiriklendiği için özellikle diplerinden kullanmaya başladım. Elektriklenmeyi azalttığı için başarılı bir ürün. İçerisin de keten tohumu bulunuyormuş. 
Nesti Dante  Sabun
Nesti Dante Pembe Lavantalı Sabun
Çanta içerisinden çıkan son ürün ise Nesti Dante Pembe Lavantalı Sabun. İşte kutuyu açtığım da odaya yayılan mis gibi kokunun sahibi. Ben bu kadar güzel kokan bir sabun görmedim. Şuan yazarken bile bir yandan kokluyorum. 

İtalya'nın en meşhur sabunlarından birisi ve benim en sevdiğim yanı NestiDante sabunlarının hayvanlar üzerinde test edilmemiş olması oldu. Ben duş kremi kullandığım için şimdilik kullanmaya kıyamadım. Duş jeli bittiğin de deneyeceğim.
DermoEczanem
Ürünler kutu içerisinde ki çanta da yer alıyordu. Hepsini detaylı olarak sizler için inceledim. Yazıyı yazmam biraz geç oldu bu yüzden. İnternetten araştırdığım kadarıyla ürünlerin yanın da hediyeler koyuyormuş ve hızlı kargo gönderimi gerçekten başarılı. 

Araların da kullandığınız ürünler var mı ya da DermoEczanem sitesinden alışveriş yaptınız da yorumlarınızı merak ediyorum :) Fotoğrafların izinsiz kullanılması yasaktır..

69 yorum:

  1. Bende bu siteden alışveriş yapıyorum. Makyaj ürünleri alıyorum kampanya dönemi oluyor. Yanın da testır veya ürün gönderiyorlar.BB krem aldığım da istediğim hediyeyi seçmem için seçenekler vermişti:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vaovvv doğrudur çünkü bende olumlu bir sürü yorum okudum. Denediklerim arasından çok beğendiklerim oldu almayı tekrar düşünüyorum zaten ;)

      Sil
  2. hepsi mükemmel görünüyor, saç için olanları çok beğendim özellikle, güle güle kullan canım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mervecim çok teşekkür ederim maske çok başarılı özellikle düzleştirici kullanıp yıpratanlar için iyi gelecektir :))

      Sil
  3. Güle güle kullan canım hepsini :)

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullanın, eşim için makyaj ürünleri hakkında bilgili olmak işime yaramıyor değil hani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama çok mutlu oldum şimdi hazır kadınlar günü hediye edebileceğiniz güzel ürünler bulabilirsiniz :)) Cilt tipine dikkat edin bakım ürünlerinde ;)

      Sil
  5. güle güle kullan çok güzel bir hediye paketi almışsın. Hepsi ayrı ayrı güzel ve faydalı ürünler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçlerinde çok memnun kaldığım ürünler oldu ben gene az yazdım :)) denemeye devam edeceğim :) Daha güzelleri sizinle olsun ;)

      Sil
  6. Lierac Concentre Mesolift Toning Radiance Serum ve Biopoint Repair Abreak Onarıcı ve Koruyucu Maske özellikle dikkatimi çekti.
    Ya sabunu da merak ettim. Güle güle kullan Gözdecim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkür ederim :) Maske'nin kokusu ve yapısı gerçekten başarılı dediğim gibi çok beğendiğim ürünlerinden birisi oldu :) Serum için sadece mimik çizgilerim az olduğu için kullandım ama ablam göz çevresine kullandı devam ediyor, bakalım ondan yorumları aldıkça belki detaylı yazısına yer veririm :*

      Sil
  7. DermoEczanem'den alışveriş hiç yapmadım ama Caudalie'nin kremini kullanmıştım kokusu çok güzeldi :) Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh bide ben makyaj temizleme yağını ilkin de doğru kullansaydım ne güzel olacaktı :)) Nemlendirici kremi çok doyurucu ben ilk kullandım ve beğendim bir de hoş bir koku aroması olsa değmeyin keyfime ;)

      Sil
    2. Bende ilk kez denemiş oldum :))

      Sil
  8. Duyduğum bir site arkadaşım kargosunun çok hızlı geldiğini söylemişti , ben hiç alışveriş yapmadım. Güle güle kullan canım hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) evet kargo gönderiminden herkes çok memnun birdahiki sefere kremlerden aldığım da bakalım nasıl olacak :))

      Sil
  9. Güle güle kullan canım. Nuxe'ün bende bir maskesini kullandım bayılmıştım bunuda merak ettim. Caudalie markasını çok duydum ama henüz bir ürününü kullanmadım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nuxe rahatlatıcı nem maskeye ilk başta yer vermemin nedini zaten çok beğendiklerimden birisi olmasıydı :)) detaylı yazısını tüpü yarıladığım da yazacağım. Caudalie nemlendirici krem kuru ciltlere çok iyi gelecektir. T bölgem yağlı olduğu için orada biraz yağlanma yaptı ;)

      Sil
  10. Güle güle kullan beybi :) Serumu gözüme kestirdim şimdiden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serum için olumlu çok yorum okudum gene de benim öyle bir sorunum olmadığı için insanları yanıltmak istemedim :) Uzun süreli kullanım da iyi geldiğini çok fazla yorum da okudum :))

      Sil
  11. Uzun zamandır takip ettiğim ve alışveriş yaptığım bir site. 2 tane cilt bakım ürünü aldım bir sürü denemem için testır göndermişlerdi. Ürünler 2 kat sarılmıştı kargo paketlemesini çok başarılı. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle çok teşekkür ederim :) bb kremlerine bende baktım birçok blog da buna değinmişti numune konusun da çok bonkör bir site :)) sizde aldıklarınızı güle güle kullanın

      Sil
  12. çok teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
  13. Markalar çok kalite. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Nilgün Hanım :) mutlu günler

      Sil
  14. İyi günler kullan canım hepsini:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. süslü püslü :) çok teşekkür ederim <3

      Sil
  15. Güle güle kullan gözde'cim çok güzel ürünlerihtiyac olması halinde lierac oldukça başarılı aklında olsun;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :)) Lierac serumla ilgili çok güzel yorumlar okudum internette lakin şuan sıkıntım yok, ablamın göz çevresinde problem olduğu için özellikle o kullanıyor beğenirse almaya devam edeceğim :)

      Sil
  16. Yağı kullanma hikayene bayıldım :D Güle güle kullan hepsini :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapıt Salıncak vallahi tam şapşalozdum :)) Pamuklar yapıştı, ben temizleme sütü gibi sandım biran için neyse ki hemen toparladım :)) hehe olur arada çokta şe yıpmamak lızım :D

      Sil
  17. Biopoint Repair Abreak Onarıcı ve Koruyucu Maske'yi merak ettim şimdi :) Çünkü bende düzleştirici kullanıyorum. Hepsini güle güle kullanın Gözde Hanım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :)) Düzleştirici hem döküyor hem de fazla yıpratıyor hele birde uzun saçlıysanız :/ O yüzden kokusu çok hoştu internetten de yorumlara bir bakın derim ;)

      Sil
  18. Caudalie nemlendirici kullanıyorum ama memnun kalmadim ki eczacim tavsiye etti. Kokusu yoğun değildi evet ama hoştu bence yaglandirmiyor bu özelliği iyi parlatmıyor cildi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :( ben kokusuz olmasından yana üzüldüm onun dışın da yanaklarım kuru olduğu için iyi geldi sadece t bölgesi yağlı olduğu için yağını arttırdı :) Nuxe nem maskesine bak derim bir de olumlu yorum çok fazla okudum :))

      Sil
  19. O lavanta sabunu nasıl da güzel kokuyordur..:) Güle güle kullanın.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paketi açar açmaz diyorum ne kokuyor böyle inanın kullanmaya kıyamadım :)) duş jeli bitince kullanıcam ıma :) daha güzelleri seninle olsun canım benim ^.^

      Sil
  20. Gözde seni arıyorum bir saattir :) Dünden beri hiç bir şeye bakamadım. Bizim ewde, dün gece bir kedi doğum yaptı :) Biraz fantastik bir hikaye :)
    O Nuxe nem maskesi var ya, şahane bir şey! Ve en güzel tarafı göz maskesi olarak da kullanılabiliyor, çoğu maske göz çevresine sürülmez bile. Gönül rahatlığıyla kullanabilirsin, çok seveceğini düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay aman neler ormuş orda çok merak ettim şimdi nerde arıyorsun beni :D İlk ona yer verdim yazı da çünkü çok beğendim daha da övmek isterdim ama kendimi tuttum insanlar yanlış anlamasın diye tüp bitsin detaylı incelemesini yazıcam bende bu sayede keşfettim :)

      Sil
    2. Ehe cep telefonundan giriyorum, blog listemde seni aramaktan helak oldum, telefondan çok zormuş :)

      Sil
    3. ay bende dedim nerden aradı kız bulamadı telefon okuyunca beni mi aradı diyorum allah aşkına şapşolozluğun dibine vurdum :D kediyi çok merak ettim iyi mi ay yavrusu nasıl kıyamam ki ben elime alamam :'(

      Sil
    4. Beş yavrusuyla gayet iyi kendisi :)

      Sil
    5. ayyy deme :D o zaman ilk doğumu değil :)) şimdi çok tatlıdır onlar <3

      Sil
  21. bak ya güldürdün beni :)) ürünleri denemek çok zevkliydi yazarken beğendiklerimi deli gibi övmek istesem de kendimi tuttum :D lavantalı sabuna kıyamadım ki durduğu yerde kokusu mis gibi yayılıyor ^.^

    YanıtlaSil
  22. I follow you now :)

    https://chicporadnik.blogspot.com

    YanıtlaSil
  23. Bende dermoeczanemden alışveriş takanlardanım ve şimdiye kadar hiç sorun yaşamadım...güle güle kullanın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim olumsuz yorum neredeyse yok :) bende çok sevdim <3

      Sil
  24. Lavantalı sabunun kutusu da çok şirinmiş. Lavanta kokusuna da bayılırım zaten. Kutunun üstünde yazdığı gibi güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kıyamıyorum kullanmaya şu sıra :)) bende lavanta ferahlık demek daha güzelleri seninle olsun güzellik ^.^

      Sil
  25. Caudalie en sevdiğim markalardan biri.Buradaki ürünleri denemedim ama yüz temizleme köpüğü,el kremi ve Divine parfumü harikadır ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hassas ciltler için nemlendirici kremini çok beğendim tavsiye için çok teşekkür ederim bende bu saye de güzel ürünler keşfediyorum ^.^

      Sil
  26. Ürünleri çok güzel ayrıntılı incelemişsiniz, Teşekkürler Gözde hanım 💝🌺🙏🏼

    YanıtlaSil
  27. Gözde çok güzel derleyip anlatmışsın, her resmin altına ürün adı yazman incelemeyi çok kolaylaştırıo.
    Şimdi benim gibi bir cahile anlat bu temizmele yağı nasılmış da pamukla silince çıkmamış be komşum de hele :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. komşum, bende bu tarz detaylı olunca aradığımı daha kolay buluyorum :) Sen beni bir yüzüm de pamuklarla görseydin :D neyseki 2.ci deneme de no problem güzel ürünmüş ;)

      Sil
    2. Pamuk yok di mi şimdi son durumda :P

      Sil
    3. yok yokk bu burada aramız da kalsın kimse görmesin dicem ıma çok geç dimi :D

      Sil
    4. geç geç.. hele benim cahillik gözler önünde :D

      Sil
    5. ya bakma valla neler var piyasada bende anca 3-5 bir şey biliyorum o kadar :))

      Sil