6 Mart 2016 Pazar

Gratis'in Bee Beauty El Kremleri

Biri beni durdursun! Yakın da karar verdim el kremi satışı filan yapmaya başlayacağım. Kremlerle filan banyo mu yapsam napsam anca biterler. Ben abartmadan bugün sizlere elimde başka markaların el kremlerinden fazla fazla olmasına rağmen Gratis'in Bee Beauty el kremlerinden bahsetmek istiyorum.

Gratis'in Bee Beauty el kremlerini çok uzun zamandır kullanıyorum. Çantam da Bee Beauty yoksa mutlaka küçük olan kavanoz el kremleri, çantanın arka gözünde bulunur.

Çanta da parfümüm olmasa da bilirim ki el kremim vardır. Sadece el kremi de değil hani şu ele dökünce sıvılaşan el temizleme jelleri varya onları da çok seviyorum taşımazsam olmaz. 

Sizlere blogum da daha önce de Gratis'in Bee Beauty el kreminin vanilyalısından bahsetmiştim. O bitince yerine hem vanilyalı hem de yeşil çaylısından aldım. Bu serinin hepsini kullandım arasından sadece Gül kokulu olanını sevemiyorum, bir kere aldım sonra tercih etmedim. 

Kış ayı için biraz hafif kalan bir el kremi daha yoğun bakım isterseniz başka markaları tercih etmenizi öneririm. Benim ellerim çok kuru veya çatlak olmadığı için ben yaz kış tercih ediyorum.
Gratis Bee Beauty
Gratis Bee Beauty Tüp El Kremi
Hergün krem kullanmayı alışkanlık haline getirdiğiniz de Bee Beauty el kreminden kopmanız zor oluyor :) Yapısı normal el kremlerine oranla daha sulu. Yoğun katı bir kıvamı yok öyle olmasını da seviyorum ele sürmesi daha kolay oluyor. Fiyat açısından da çok uygunlar.

Şu sıra o kadar çok el kremi aldım ki hiç kullanmadıklarımı teyzelerime veya isteyen arkadaşlarıma vermeye başladım. Bazen abartıyorum ama napim Gratis'e girince kendimi tutamıyorum. 

Son zamanlar da dikkatimi çeken bir şey oldu. Gratis'in bu el kremlerini uzun zamandan beri kullandığım için tüp şeklini bir tek burada görüyordum. Şuan Watsons ve birçok kozmetik markasın da el kremlerini tüp şeklinde görmeye başladım. Tasarım olarak seviyorum en azından çanta da rahat taşınıyor. 

Okuduktan sonra kalbinizden gelen ne varsa çekinmeden yazın, zira yazdıklarınız benim için çok kıymetli! Fotoğrafların izinsiz kullanılması yasaktır..

50 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. siyah kuğu vallahi öyle artık :) bu arada badem yağı hint yağı onlara taktım iyice pehlivana döndüm :D

      Sil
  2. Sen bana gönder onları, bak nasıl bitiriyorum :) Daha bugün bitmek üzere olan kremimin yerine bir dev boy el kremi aldım :)
    Tüpte olan kremleri tercih ediyorum ben de, hem kullanışlı hem daha hijyenik geliyor bana. Tek sıkıntıları, bitmeye yakın tüpleri kesmek zorunda kalmam, çünkü tüplerin içinde kullanılmamış krem kalıyor. Bee beauty kremleri bir kez denedim ama benim ellerim çok kuru olduğu için yeterli gelmediler ancak dediğin gibi yapıları çok güzel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vallahi hissettim bu sefer dedim blana yazıcak :)) erdim mi ne noluyor bana :) o dev boyların el yüz için olanları da var hiç girmiyorum o konuya yoksa annemler beni gebertcek :D

      Allahtan denk mi geliyor ne 'aa bu çok güzel' , 'al senin olsun teyzoş' diyorum hooop yer açılıyor. O zaman bee beauty yeterli olmaz sana, benim öyle bir sıkıntım olmadığı için 2 ay rahat gidiyor. Bide paraben içermese iyiydi :/

      Sil
  3. İki ay süpermiş :) 30ml el kemlerinin bende ömrü en fazla üç hafta... :)
    Paraben içermeseler petrol ürünü, parafin,alüminyum vs içeriyorlar. Zararlı içeriklerden tamamen kurtulamayacağız galiba.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sana yetişemem ama :) geçtiğimiz günler de 2015 yılına ait postlarını okudum gördüm kremlerin tepesini kesmişsin :)) sende bitenleri gördükçe imreniyorum zaten. Pinti de değilimdir aslında :D vallahi artık osu busu şusu 'almıyorum yea diyip' çıkıcam mağazalardan

      Sil
    2. Benim tüm tüpteki ürünler tepesi kesik gider çöpe :) Eşimde de bitiyorlar diye bir surat bir surat :) Ben de sürekli alıyorum ama hep açık bir tane bulunur, bir de tabi avuçla kullanıca sonuç kesik tepeler :)

      Sil
    3. ben üşengeç olduğum için kesmiyorum ama bir sıkışım var tüp var olduğuna kahrediyodur :D annem de her şeyi al onu da bunu da al diye söyleniyor :)) gönlümüz bol nıpalım :)

      Sil
  4. Merhaba Gözde'ciğim ...yani sonunda beni de gratis bağımlısı yaptınız...:))çarşıya gidince uğramadan geçemiyorum artık:))bu kremleri de merak ettim deneyeceğim ... sevgiler

    Selma'nın Organik Mutfağı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selma Ablacım yorumunu görmek beni çok mutlu etti :) ama sende beni o tariflerin mest ediyosun bak :)) o güzel yemeklerden sonra bakım yapmak lazım ;) öpüyorum seni :*

      Sil
  5. Kaç tane bitirdim bundan hele lavantalısının kokusu çok hoş. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh bende bende doyamıyorum resmen bir tek gül kokulusu çok bana göre değil :)) mutlu geceler ^^

      Sil
  6. Emilimi çabuk mu oluyor?Benim cildim yağlı ondan arada Eyüp sabri tuncer markasının el ve vücut kremini kullanıyorum emilimi güzel diye severek kullanıyorum ama bunlara güvenip alamadım ondan sorayım dedim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. krem normal el kremlerine oranla daha sulu o yüzden hemen emiyor, o yapışkan hissiyatı filan da bırakmıyor :) fiyatı çok uygun denerseniz belki seversiniz ;) vanilyalı olan tavsiyem

      Sil
  7. Bende su an lavantalı olanını kullanıyorum bütün seriyi denerim ama önce bitmesi gereken çok fazla krem var. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle dimi bende artık hangisini kullansam modundayım :)) Lavantalısını da kullandım uzun süre <3

      Sil
  8. Bende su an lavantalı olanını kullanıyorum bütün seriyi denerim ama önce bitmesi gereken çok fazla krem var. :)

    YanıtlaSil
  9. Ohh, güzel kokulu kremler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle :) hepsi birbirinden güzel gül kokulu hariç :D

      Sil
  10. El kremsiz yapamam benimde çantamda muhakkak vardır...

    YanıtlaSil
  11. Yakında el kremi satış mağazası açacağım bende :)))))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaha ortak mı olsak ne :) gerçi ben isteyenlere vermeye başladım :))

      Sil
  12. El kremsiz yapamayanlardanım bende :)) hatta öyle ki eşimi bile bu konuda kendime benzettim diyebilirim :)) Vanilyalı olanı merak ettim evdekiler bitince birde ondan alayım bari :) Teşekkürler Gözde'cim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh açelya'cım vallahi evde 3 bayan olunca artık cozutuyoruz her yerde kremler :)) mutlaka bakmalısın vanilya kokusu çok güzel ^.^

      Sil
  13. Ben krem çok kullanamıyorum ya, alıyorum sonra bir köşede unutuyorum :D Ama bu markanın duş jelleri çok güzel kokuyor, seviyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh ahh öyle yaptıklarım da var sonra ay buda varmış diyorum :)) şu sıra watsons duş jellerine taktım kafayı zaten duş jeli olsun ben hepsini alırım :D ona da bakim ben ;)

      Sil
  14. Bu kremden kullandım vanilyalının kokusu elden çıkmıyor. El kremi çok çabuk bitiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bendensin o zaman :)) benim çanta da 2 çeşit olduğu için uzun süre gidiyor :)

      Sil
  15. Gratis de görüyorum hep ama denememiştim, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  16. Bunlar bana sulu geliyor. Daha yoğun el kremlerinin koruması problemler eller için daha uygun. Kokularını merak ettim lavanta kokusu güzel oluyor. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuru el için yetersiz ama sıkıntısı olmayanlar için güzel oluyor :)) kokuları gerçekten hoş :)

      Sil
  17. Krem kullanamıyorum. Ev dışına çıkarsam ancak. Evde devamlı suya sokuyorum ellerimi, gece de unutuyorum. :)) Aklıma gelmişken süreyim şimdi... Sevgiler komşum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evde benim de öyle oluyor ama yatmadan önce sürersek bakımı daha iyi yapıyor :)) Vallahi tahmin ettim ama çok mutlu oldum komşum ^^

      Sil
  18. Bu tarz kremlere bayılıyorum, çantadan çıkarıp kullanmalık tam.:)Hazır bitmişken bunlara bakayım en iyisi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gratis'te indirimdeyken insanın mağazadan çıkası gelmiyor :))

      Sil
  19. Bende yaz için daha uygun bulmuştum kremleri. Hemen emiliyor.Güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ellerine yoğun bakım gerekiyorsa yaz için daha uygun olur canım benim :) çok teşekkür ederim ^.^

      Sil
  20. Fiyat açısından çok uygun kalitesi şahane ;)

    YanıtlaSil
  21. Kokusu güzell olan kremlere bayılıyorum ama malesef organik ürünlerden başka kullanamıyorum.sevgiyle kal cnm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kokuları gerçekten çok güzel :) organik konusun da tavsiyeniz varsa bende dikkate alırım çok fazla krem kullandığım için yeni şeyler denemeyi seviyorum <3

      Sil
  22. Daha önce kullanmadım ama en kısa zamanda denemek istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hazır indirim varken şu sıra denemelisin :)

      Sil
  23. ay ben senin yorumu mailde gördüğüm an gülümseme geliyor 🙊pozitif enerjin hangi ildeysen teee İstanbul Anadolu yakasına kadar geliyor 😊ellerime iyi baktığım için bana yeterli kuru el asla tercih etmesin anca yazın 😉

    YanıtlaSil
  24. Ben Bee Bauty nin Pop Art el kremlerini kullandım onlar da şahaneydi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet onu da kasanın önünde görüyorum, bidaki sefere bakıcam 😉😉

      Sil
  25. Yanıtlar
    1. Merhaba, tam hatırlamıyorum ama çok uygun 5-6 tl gibi bir fiyattı 😉

      Sil