17 Mart 2016 Perşembe

Hediyemen - Kanvas Tablo ile Nostaljik Fotoğraflık Yapımı

hediyemen

Uzun zamandır planlarını yaptığım boş duvarımı süslemeye başladım. Çalışma masamın yanın da oldukça boş bir alan vardı ben de duvarı eski fotoğraflarla süsleyerek anı oluşturmak istedim.

Aklım da tablonun kenarlarına led ışık çekip fotoğraflar yapıştırmak vardı. Blogumu açtığımdan beri bana bir şeyler anı kalsın çok istiyordum, hatıralar benim için oldukça değerlidir. Arkadaşım Merve geçtiğimiz haftalarda hediyemen'den yastık sipariş edince bana da mutlaka bakmalısın dedi.

Merve derse akan sular durur :) Yastığı çok beğenince ben de sevgiliye hediye seçenekleri kategorisinden görmüş olduğunuz tabloyu sipariş ettim. Tasarımı aslın da çiftlere özeldi. Ama sizde benim gibi bu şekil de seçenekleri belirterek tabloyu istediğiniz hale dönüştürebilirsiniz.
Doğum Günü Hediyeleri
kişiye özel hediyeler
Tablonun internet sitesinde ki görünümü de yukarıda ki fotoğrafta mevcut. Kanvas tablonun üst kısmına yazmak istediğiniz mesajı yazıyorsunuz alt kısmına tarih orta kısmına eşiniz ve kendi adınızı yazdırabilirsiniz orta kısmında da sonsuzluk işareti yer alıyor. Fiyatı 39.90 tl idi.

Ben gördüğüm an çok beğendim ve benim olmalı dedim. Yapmak istediğim değişiklik için de aradığım sadelikteydi. Öncelikle fotoğrafların arkasına ipi bant yardımıyla yapıştırdım. Diğer ucunu tablonun için de bulunan tahtanın içine sıkıştırdım.

Tablonun üstüne led ışığı uzunlamasına çektim çünkü oralara da polaroid çıktılar alıp iplerle sarkıtmayı düşünüyorum. Böylece hem blogumun anısı hem de eski fotoğraflarla kendime güzel bir köşe oluşturabildim.
Kanvas tablo fotoğraflık yapımı
Sizler de eşinizle bu şekilde kendinize özel alanlar oluşturabilmek için kişiye özel hediyeler kategorisine bakabilirsiniz. Aslın da Merve'nin aldığı yastıkta da çok aklım kaldı ay ama çok güzel değiller mi sizce de, ben çok beğendim. 

Sitede o kadar çok ürün var ki hepsinin tasarımı birbirinden şahane, İstanbul Silüeti ve Galata Kulesi'nin yer aldığı yastıklar en sevdiklerimden oldu. Kişiye özel karikatürler de aklım da kalmadı değil hani. 

Son olarak alışverişim için sizlere şunu söylemek istiyorum elime ilk kez bir kargo bu kadar hızlı ulaştı. Diğer sevdiğim nokta ise kargonun sanki mağazadan kendim almışım gibi paketinin kenarın da bir eziklik bile olmadan alışım oldu. Bakmak isteyen olursa linkleri aşağıya bırakıyorum.

Site Linki: Hediyemen.com
Tablo Linki: Kanvas Tablo

Okuduktan sonra kalbinizden gelen ne varsa çekinmeden yazabilirsiniz, yorumlarınızı bekliyorum. Barış dolu bir dünyaya uyanmak dileği ile..! 

59 yorum:

  1. Çok iyi düşünmüş ve çok güzel yapmışsın canım :) iyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin kadar olamam ama daha eklenecekler var güzellik ;) <3

      Sil
  2. Duvarın tam dibine tekli eskitme koltuk ve türk kahvesi keyfi der susarım. Sevgilim olunca bende ona böyle bişi yaptırırım uygunmuş ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) ohh mis valla iyi fikir ben bunu bi düşüneyim kahveler sendense problem yok :*

      Sil
  3. Çok güzelmiş güle güle kullan hediye fikri olarak düşünülebilir kesinlikle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :)) sevdiklerimize bu şekilde hediyeler güzel olur ;)

      Sil
  4. Fikir olarak çok sevdim canım çok şık olmuş :) Bende kızımın odasına bakayım bu yastıkların üstüne başka baskı yapılabiliyorsa hoşuna gider..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :)) evet yastıkların üzerine çok şık desenler var kendiniz de gönderebiliyorsunuz :)

      Sil
  5. çok teşekkür ederim güzellik :* kanvas tabloyla çok güzel oldular bide led ışıklar akşam daha güzel yapıyor :))

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. :)) dur ben de kalp atayım <3 çok güzeller dimi ıma

      Sil
  7. Çok güzel olmuş insan anılarıyla mutlu oluyor. Dilerim mutluluğun daim olur :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) daha güzelleri sizinle olsun

      Sil
  8. Bayıldım çok tatlı olmuş ❤ Ellerine sağlık yavrum :* Bakıp bakıp doyamayacağın nice güzel anılar biriktirirsin inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzellik :) böyle köşeler yapmak lazım daha özel kılıyor 💕güzel dileklerin için çok teşekkür ederim ki 😊

      Sil
  9. ne kadar da güzel olmuş güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  10. Tablo çok güzelmiş sonsuzluk işaretiyle de çok sevdim fikir olarak çok şirin :) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet öyle de çok şık evlenince böyle de yaptırmak lazım önüne 2 tane mum bir de çiçek mis gibi köşe olur :))

      Sil
  11. Yastıklar ne kadar güzelmiş bayıldım desenlerine bende bakıcam..Mutluluğun daim olsun canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :)) evet çok güzel desenleri var çiftlere özel olarak tasarlananlar da çok şık :) bakmanı tavsiye ederim ;)

      Sil
  12. Çok guzelmis Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim daha güzelleri sizinle olsun :*

      Sil
  13. Gözde çok güzel olmuş..İnsanın kendisi için bişiler yapması ne mutluluk değil mi? Mutlulukların daim olsun canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim güliz <3 evet insanın kendine bu şekilde sevebileceği alanlar yaratmalı baktıkça mutlu oluyorsun :))

      Sil
  14. Hediye bakmani tavsiye edeceği cçok güzel bir yer de benden olsun hediyelik dünyası gebze facebook sayfasından bakabilirsin ben ordan çok şey aldım Konyada da var aynı tarz bir yer :)) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) önerini dikkate aldım güzellik bakacağım :)) bu sitede çok başarılı ;)

      Sil
  15. Yastıklar çok güzelmiş cnm güle güle kullan :) Mervenin yastığı da çok hoşuma gitmişti :) Birde ellerine sağlık güzel bir kendin yap çalışması olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yastıkları dıha ılmadım 🙈ama çok güzeller dimi :) anı köşesi yaptım kendime :))

      Sil
  16. güle güle kullan
    tablo ve senin uygulaman çok güzel
    ama beni en çok sloganın etkiledi
    tebrikler hep öyle kal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel yorum için çok teşekkür ederim 😊 çok mutlu oldum

      Sil
  17. çok güzel olmuş canım güle güle kullan bu arada seni mimledim canım sevgiler :)

    YanıtlaSil
  18. Çok güzel olmuş fiyatta çok uygun ben de böyle birşey yatırabilirim. Alta da bebelerle fotolar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında senin çocukları düşünmedim değil öyle olanlar da var gördüm ama bana uygun değildi :D Bebeklik fotoğraflarıyla süsleyebilirsin çok güzel oluyor 😍

      Sil
  19. Çok güzel bir tasarım olmuş, şık ve sade. Dikkat çekiyor. İyi günlerde kullan canım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :)) sade olmasını çok seviyorum karışık görüntü gözüme hoş gelmiyor sanırım 😊

      Sil
  20. Çok güzelmiş güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuğu çok teşekkür ederim 😊 daha güzelleri seninle olsun <3

      Sil
  21. Ne tatlı. Hasır ip yakışmış eski fotoğraflara.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) hasır ip veya halat ikisini de çok severim polaroid çıktılarla daha güzel olacak sanırım :))

      Sil
  22. Ne kadar da şık! Tablo güzel ama altına fotoğraf asmasan, böyle güzel görünmezdi sanki. Daha yaratıcı ve anı dolu olmuş :D Güzel günlerde kullan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzellik :)) Birbirlerini tamamladılar sanki ikisi olmadan da olmazdı sanki :)

      Sil
  23. Düşünce olarak fena fikir değil. Değerlendirilebilir. bloğunu takipteyim bana da bekleim

    YanıtlaSil
  24. Güle güle kullan canım.çok tatlı

    YanıtlaSil
  25. İnsanla eşyalar arasında böylesi güzel kalıcı bağlar kurmak ve izler bırakarak geleceğe anılar taşımak... Yürekten kutlarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asıl bu güzel yorumunuz için ben gönülden teşekkür ederim :)

      Sil
  26. Ama gerçekten çok şık durmuş bayıldım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim 😊daha güzelleri seninle olsun :*

      Sil
  27. Great post <3
    Follow-follow on GFC? :)
    vannja9.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  28. Çok tatlı olmuş bunlar :) Ben de koca bi çerçeve almıştım, güya anılarımı sergileyecektim. Balayı için uçak biletleri, düğün davetiyesi, ilk doğum günüm... Bir hevesle aldım. Sonuç; içine karikatürümü koyup duvara astım, tembelliğin de gözü kör olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh yapma benim yaptıım hatayı :( kaç kere erteledim ettim ama şimdi o kadar güzel ki fotoğraflara bakıyorum yatarken karşım da anılar aklıma geliyor öyle güzel ki yıllar geçtikçe unutuyoruz her şeyi oysa anılar en güzel zamanlarımız :)) Belki zamanı vardır senin için de ^.^

      Sil
  29. Çok güzel olmuş tablonun altındaki fotoğraflar kesinlikle tabloyu ortaya çıkartan diyebilirim :) Siteye de yrni fikirler edinmek için mutlaka bakacaığım duvarın gelişim evrelerini merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim evet bu şekilde çok şık duruyor bakalım biraz daha bir şeyler ekleyebilirim :))

      Sil