18 Şubat 2016 Perşembe

Sıcak Çikolatalı Kolay Tiramisu Tarifi

kolay tiramisu nasıl yapılır
Sıcak sıcak biten tarifim sizlerle.. Kimler tatlı canavarı aranız da onları buraya alabilir miyim? Bu basit tiramisu tarifini yapmazsanız pişman olabilirsiniz. Bizim ablamla şu hazır kek tariflerinin arasına tiramisuyu da sıkıştırıverdik :)

Ablamın Çanakkale'den geldiği bizim eve pasta kekinin girmesinden anlaşılır. Kendisi yapmaya üşendiği için hazır alır malum. Bizde beraber hazır pasta kekinden basit tiramisu yaptık. Yapımı gerçekten çok basit toplam 20 dakika da hazır olmuş bilin. 

Eğer akşama misafirleriniz varsa ya da kendinizi bizim gibi şımartmak isterseniz mutfağa girme vakti.
hazır kekle tiramisu nasıl yapılır
Tiramisu Nasıl Yapılır?
Malzemeler:
1 adet hazır pasta keki
1 paket vanilyalı puding
3 su bardağı süt
1 tane 3'ü 1 arada kahve
3 tatlı kaşığı toz şeker
300 gr labne peynir

Üzerini Süslemek İçin:
Kakao veya türk kahvesi

Yapılışı: 
Öncelikle bir tencereye süt ve pudingimizi koyup kıvamı olana kadar pişirip soğumaya bırakıyoruz. Soğuduktan sonra mikser ile çırpıyoruz. İçerisine labne peyniri de ekledikten sonra yavaş yavaş mikserle son kez çırpıyoruz ve kremamız hazır.
kolay tiramisu nasıl yapılır
Hazır Kekle Tiramisu Yapılışı
Gelelim hazır pasta kekine. Büyük bir tabağa kekin tabanını koyun. 3'ü 1 arada kahvenin içerisine toz şekeri istediğiniz mikatarda koyabilirsiniz. Bu ikisinin içerisine ılık su ekleyip karıştırın. Kekin tabanını kaşık yardımıyla iyice ıslatın.

Arasına krema dolgusunun yarısını ekleyin ve spatula ile düzleyin. Kekin üst kapağını kapatın ve tekrar ıslatın. Krema dolgusunun diğer yarısını da üzerine güzelce kaplayacak şekilde sürün.
tiramisu malzemeleri
Tiramisu Tarifi
Ben kakao yerine sıcak çikolata ve türk kahvesini karıştırıp süzgeç ile kenarından vurarak pastanın üzerini kapladım. Sizde kakaoyu acı buluyorsanız mutlaka sıcak çikolata kullanın.

İşte biz tiramisumuzu bu şekilde yaptık. Oldukça basit ve kolay bir tarif çok vaktinizi almıyor. Kek yumuşak olduğu için tadı ağır değil son derece hafif. Dışarda yediğimiz tiramisulardan daha güzel. Siz ne dersiniz?

Okuduktan sonra kalbinizden gelen ne varsa çekinmeden yazın, zira yazıklarınız benim için çok kıymetli! Her güzel yorum veya olumlu eleştiri benim için ayrı bir yere sahiptir :) Fotoğrafların izinsiz kullanılması yasaktır..

75 yorum:

  1. Ayy çok güzel yapmışsın. Ben de geçen sene tiramisu yapmayı çok severdim. Şimdi diyette olduğum için her şeyin özlemini çekiyorum. Yalnız borcamda -pandispanya olmadan- daha çok seviyorum ben :) Harika görünüyor, eline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim <3 yapması da zevkli yemesi de :) arada kaçamak yapmak iyidir, kendini haftada 1 gün ödüllendir :))

      Sil
  2. Ne kadar güzel yapmışsınız ben labne sevmediğim için dışarda yemiyorum çok kokuyor. Evde az labneyle yapıyorum. Çocuklarda çok seviyor. Elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim <3 evet labne kokusu çok olunca yenmiyor :/

      Sil
  3. Türk kahvesiyle daha güzel oluyo.
    Kekini yapmak zor değil vakit kaybetmemek için hazır mantıklı ama:) Bizim kızlara yapıcam yarın, Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay bana türk kahvesi çok ağır geliyor tatlılarda :( rica ederim

      Sil
  4. Ne güzel yapmışsınız üşenmesem yapasım var

    YanıtlaSil
  5. Oyy oyyy çok severim maalesef pastanın her türlüsünü tiramisu çok severim. Hazır aldım tiramisunun dr oetker in..hala yapamadım dolap bekliyor muhakkak bunu deneyeceğim ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı sorun bende de var köstebek pasta kaldı öyle yapmadığım için bozulmustur kesin :( denerseniz ne mutlu bana ^.^

      Sil
  6. nasıl severim çok canım çekti haftasonu üşenmezsem bende yapıcam :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kaç haftadır üşeniyodum kesinlikle dene canım ^^

      Sil
  7. tiramisunun her şeklini sevmiyorum ama bu bol kremalı falan harikaymış..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tadı o kadar hafifti ki yemeye doyamadım :) kek pufuduk pufuduk olunca ağır gelmedi

      Sil
  8. Sıcak çikolata güzel fikirmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet türk kahvesi ağır gelince çözümü onda buldum :))

      Sil
  9. Hem kolaymış hem de çok güzel görünüyor. Ellerine sağlık canım. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim <3 evet yapımı da tadı da çok güzel dene mutlaka ^.^

      Sil
  10. vuvvv nefis görünüyor tatlım ellerine sağlık ;)

    YanıtlaSil
  11. Ben kahve sevmediğim çin hep tiramusudan uzak durdum. Ama bu çok güzel gözüküyor ellerine sağlık .)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman benim gibi sıcak çikolta ile denemelisiniz derim <3 çok teşekkürler :)

      Sil
  12. Ellerinize sağlık :) bende tiramisuya bayılırım canım çekti :) Kakao yerine bazen bende sıcak çikolata kullanıyorum eşim kakaonun acı tadını sevmediği için. İyi bir alternatif :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim <3 bende yiyemiyorum çok acı oluyor böyle daha hafif ;)

      Sil
  13. Merhabalar, Tİiramisu yu çok severim. Sıcak çıkalatalı halini hiç denemedim. Ama denemek lazım. Güzel bir lezzet katacağını düşünüyorum. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim <3 bende bu kadar güzel olacağını tahmin etmemiştim :)

      Sil
  14. Bayılırım tiramisuya :D Olsa da yesek modundayım şu an :D Ellerine sağlık, nefis olmuştur :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. <3 bende bende ay uzatsam bir tabak sana da ;)

      Sil
  15. Çok pratik... Bu tarz tarifleri çok seviyorum, benim gibi yoğun çalışanlar için ideal...
    Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende aynı dertten müzdaribim canım benim :/ bak bu tatlı çok yormuyor gayet kolay ;)

      Sil
  16. Nefis olmuş ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  17. Oyyy ne de güzel görünmüş. Ellerinize saglık. Ben kedi diliyle yapıyorum daha da kolaya kaçıyorum yani. En kısa zamanda yapmak gerek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende öyle denicem bir gün aklım da :) çok teşekkür ederim bu güzel yorumunuz için <3

      Sil
  18. Gözde ne kadar kolay bir tarifmiş bu! Ben daha çok fotoğraflara bayıldım! Çok açıklayıcı olmuş. Neredeyse okumadan yapılacak gibi. En çok labne katma kısmını sevdim peynir delisi olarak :D
    Aslında tiramisu sevmem ama canım çekti çok hoş görünüyor!!
    Post-it'leriniz de cabası :D Elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni açtığım facebook sayfamda da paylaştım :D

      Sil
    2. Dimi dağınık anne <3 bana kalsa bütün fotoğrafları koyucam :)) umarım denersin sen benden daha iyilerini yaparsın bilirim ben seni ;) yazıları ablam yazdı, uğraşıyoruz birbirimizle :D

      Sil
    3. Öyle abla-kardeşe can kurban ya aman neşeniz bitmesin :)))
      Tiramisu bayrağını seve seve devrederim sana :D Kullanılan İtalyan peyniri bile yeni öğrendim Fenom kızdı bana :D hhahaa..
      Elinize sağlık tekrar :) umarım birlikte de yemek nasip olur bir gün

      Sil
    4. Hepimizin neşesi hiç bitmesin komşum benim ♥ tatlı`nın her türlüsünü seve seve yaparım. Birgün olurda tanışma fırsatı bulursak tatlı tatlı sohbet ederiz :))

      Sil
    5. Ah keşke komşum ne güzel olur :) Komşu komşuya görüşememek ne fena değil mi:(

      Sil
    6. çalışmak zorun da kalınca koşuşturmaca olmuyor bir de senin çocuğun var ben daha şimdiden böyleyim :( inşallah birgün görüşücez :*

      Sil
    7. ahahah bende hemen yanındayım :)))

      Sil
  19. offff yaaaa bu nasıl şey hem sıcak çikolata hem de tiramisu yaaaa :) bi deee bloguma hoşgeldin kii :) görüşürüz ki yineeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deep :) ay bak kötü oldum şu ekrandan bir tabak uzatma işini çözsek ne güzel olur :D hoşbuldum canım benim, blogunu takipteyim :))

      Sil
  20. Nefis görünüyor ellerine sağlık oyy nasıl canım çekti ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu ekrandan tabakla ikram olayı olsa ne güzel olurdu dimi ama :D benim biraz fazla ucuk oldu ama sanmıyorum ki bu kadar mühendis bu sorunu çözemesin :))

      Sil
  21. Bana yazdığın yorumlara ne demeli. Bu nasıl bir güzellik:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim bende 3-5 bir şey deniyorum. Ama seninkiler enfes enfes bayılıyorum :*

      Sil
  22. Elinize sağlık.Harika görünüyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benden çok ablamın emeği :) teşekkür ederiz <3

      Sil
  23. 101 de kedi dili mi ne vardı onla da yapılıyordu dimi bu canım çekti gidip alıyım pastaneden benim elimden gelmez bu :P:p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay ben hiç duymadım onu :)) dur öyle de denerim bakim nasıl olcak <3

      Sil
  24. muhteşem lezzetdir bence elinize saglık :)

    YanıtlaSil
  25. muhteşem lezzetdir bence elinize saglık :)

    YanıtlaSil
  26. fena halde yapasım geldi :) bir tatlı canavarına bu tarif verilmez ki!! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bide ben uzatarak anlattım :) normalde toplam 20 dakıka da biter ;)

      Sil
  27. merhaba çok pratikmiş gerçekten çokta güzel görünüyor ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim şimdi tarifi açınca yine yapasım geldi :))

      Sil
  28. gok guzelmis vepratikmis bugun yapcam elinize saglık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim baya geç gördüm yaptığınız da umarım seversiniz :))

      Sil
  29. Bu yazını görünce hemen yapasım geldi gerçekten tiramisuyu. Aşama aşama da fotoğraflamışsın canım. Emeğini görüyorum. Öptüm kocamaan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok teşekkür ederim :) yorumun beni mutlu etti yapması oldukça kolay vaktin olduğunda dene derim 😊 bende öptüm ki ^.^

      Sil
  30. Çooox ləzzətli və ən əsası pratik ^_^ Mütləq sınayacam .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok pratik bir tarif tavsiye ederim ^.^

      Sil
  31. Tiramisu yapmayalı epey zaman oldu. Çok severim de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sıra bende yapmadım Nilgün Hanım, bunu yapması çok kolay :))

      Sil
  32. Tiramisu sever biri olarak adeta mıknatıs gibi çekildim sayfaya. Ekrandan bile nefis görünüyor. Hemde yapımı pratik. Ellerinize sağlık.

    Buraya da bir kalp bıraktım <3
    Sevgi ve selam ile :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Yorumunuza geç dönebildim yazdığınız gün sınavım vardı geri dönüş yapmayı unutmuşum :/ Tiramusu çok lezzetli olmuştu o gün anında bitti siz benden daha güzellerini yaparsınız ^.^ Öpüyorum koskocaman

      Sil
  33. Harika görünüyor ellerine sağlık. Sıcak çikolatalı da denemek lazım, merak ettim şimdi. Sevgiler Gözdecim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle tavsiye ederim :)) Teşekkür ederim ^.^

      Sil