16 Şubat 2016 Salı

Efsane Bir Parfüm: Davidoff Cool Water

Davidoff Cool Water
Kısa süre önce aldığım ve her gün çantamdan ayırmadığım parfümümden bahsetmek istiyorum sizlere. Bu parfümün kokusunu kullandığım ilk andan itibaren çok sevdim. Sonrasın da hergün kullanmaya başladım. 

Çiçek ve meyve kokusunu seven herkese Davidoff Cool Water parfümü tavsiye ediyorum. Gündelik hayatta kullanırken kokusu ile sizi rahatsız etmeyen ferah bir kokudur.

Bazı parfümler baharatlı olduğu için acı olabiliyor o tarz kokuları kullanamıyorum. Benim gibi olan var mı aranızda, bazı kokular alerji yapıyor. Nasıl desem kaşınma hissiyatı getiriyor. Vücut tenim kabul etmediyse bu şekilde oluyor. 

Bu kokuyu sevme nedenim ise tazelenmiş ferah bir koku vermesiydi. Kullandığım günden itibaren arkadaşlarım da Davidoff parfümün kokusunu beğendi. İçeriğini merak edenler için en üst kısım olan tepe noktasın da ozon, narenciye, cassis, denizgülü, böğürtlen kokuları yer alıyor. 

Kalp notasında ayva, ananas, kış kavunu, lotus çiçeği, su zambağı, yasemin ve inci çiçeği bulunuyor. Son olarak ise dip notasında ise süsen, kaba samanı ve sandal ağacı çok hoş bir koku veriyor. 
davidoff bayan parfüm
davidoff parfüm
Bu parfüm bana hediye gelmişti fiyatını sorma gibi bir imkanım olmadı. Şimdi son demlerini yaşarken bende yeni sipariş vermeyi düşünüyorum. İnternet sitelerin de normal fiyatından çok daha ucuza satıyorlar. 

Şuan en güveilir olanı bana hepsiburada gibi geldi. Orada Davidoff Cool Water satış fiyatı olarak 230 tl'den 100 tl'ye sunulmuş. Bakalım yorumları okuduktan sonra teslimatta sıkıntı yaşamazsam almayı düşünüyorum. Hazır yaz yaklaşırken stok yapmalıyım :)

Okuduktan sonra kalbinizden gelen ne varsa çekinmeden yazın, zira yazıklarınız benim için çok kıymetli! Her güzel yorum veya olumlu eleştiri benim için ayrı bir yere sahiptir :) Fotoğrafların izinsiz kullanılması yasaktır..

43 yorum:

  1. Baharat kokularını herkes kullanamıyor bende de kaşınma hissiyatı veriyor. Bu kokuyu daha önce çok duydum başka bloglar da herkes çok beğeniyo..denemek lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet her tene uygunluk sağlayamıyor :( denerseniz siz de sevebilirsiniz hafif bir koku :)

      Sil
  2. Keske bize kokusunu da gndersen:) bende fresh kokuları seviyorum daha çok yazın kullanıyordu bu kokuları. sevgililer günü hediyen sandım fotoyu görünce;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. <3 ahh keşke ekrandan böyle çat diye uzatasım var reklamlarda ki gibi :D sevgililer günü benim için evde pineklemek yalnızlığıma dem vurmam demek :)) öyle günleri çok anlamlı bulmam zaten

      Sil
  3. Keske bize kokusunu da gndersen:) bende fresh kokuları seviyorum daha çok yazın kullanıyordu bu kokuları. sevgililer günü hediyen sandım fotoyu görünce;)

    YanıtlaSil
  4. ovv çiçek kokularına bayılıyorummm, güle güle kullan canım ;)

    YanıtlaSil
  5. meyve kokusunu bende severim özellikle böğürtlen kokusu çok hoş :) arkadaşımdan biliyorum bunun kokusunu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi özellikle tepe noktasında ki kokular çok hoş :))

      Sil
  6. çok sevdiğim parfümlerden biridir..

    YanıtlaSil
  7. Yanıtlar
    1. kozmetik mağazaların standlarında testırları oluyor mutlaka deneyin ;)

      Sil
  8. Fresh kokuları ben de çok seviyorum. Bakmak lazım... :)
    Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  9. MEYVE Mİ????? FERAH MI???? Ne diyorsun Gözde :) Tam benlikmiş!
    İlk fırsatta bakıyorum, hatta indirimdeyse de bakayım...
    Ağır kokularla aram hiç iyi olamadı..
    Hep hafif, ferah, MEYVELİ :))) seviyorum sanırım ;))
    Çok tşkler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dağınık anne <3 ikizler burcu olduğuna göre hava gurubu olarak, bende ferah olan kokuları seviyorum ;) indirimdeyken kaçırma derim

      Sil
    2. Hehe evet havadaşım ;)) Ferahlık candır... Kaçırmayım ben!
      Bir de sen de benim Mim'i kaçırma, mimledim seni Gözde ;)))

      Sil
    3. dağınık anne görmez miyim gördüm :) çalıştığım için tam okuyamadım eve sakladım :/

      Sil
  10. Ben de çok severim bu parfümü. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  11. Aşırı bir parfüm alerjisi ve koku hassasiyeti olan biriyim ve bu parfüm benim hayatımın parfümü. Çok hafif ve hoş meyveli kokusu var çok ama çok güzel bir koku

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizde benim gibisiniz o zaman :( bu parfüm allahtan iyi geldi :))

      Sil
  12. Hafif ve ferah kokuları severim. Parfüm çok önemli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen nilgün hanım bende baharatlı çok ağır kokuları sevemiyorum :)

      Sil
  13. çok merak ettim kokusunu bakıcam mutlaka canım.

    YanıtlaSil
  14. bende zamanında kullanmıştım çok hoş kokusu var gerçekten

    YanıtlaSil
  15. Uzun zamandır merak ettiğim bir koku,ama sanırım sonunda alıcam :) ben kokularda şekerli kokuları asla sevemiyorum.oda kokusu olsun,duş jelleri,parfümler elim hep fresh ve çiçeksi kokulara gider.Veya erkek kokularına:) ama bunuda alıcam denediğimde begenmiştim diye hatırlıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. siz de bendensiniz o zaman :) bu kokuyu kesinlikle seversiniz <3 testırını tekrar denemeyi unutmayın

      Sil
  16. iyi günlerde kullan canım güzel bir kokuya benziyor bu arada seni google + ve gfc den takibe aldım bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldindin canım <3 ben seni uzun zamandır takip ediyorum :))

      Sil
  17. yazları severek kullandığım bir koku

    YanıtlaSil
  18. Ben kullanmadım ama şişesini çok sevdim, rengini filanda.
    Al bakalım, sorun yaşamazsan söyle bende alacağım !! Merak ettim Gözdecimm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şişesi benim için çok muhteşem değil ama kokusu rahatlatıyor. Uzun zamandır kullanıyorum. Testırını mutlaka kokla beğenmezsem yanlış olmuş de ve geç :D

      Sil
    2. ahah öyle mi diyorsun :) Peyki öyle yaparım o zaman :)

      Sil
    3. :D zorla bi şey satmaya çalışılınca öyle yapıyorum

      Sil
  19. Günlük olarak yıllardır kullandğım ve çok sevdiğim bir parfüm.Parfüm kardeşliği oldu galiba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Parfüm kardeşliği çok sevdim bunu :) ^.^

      Sil
  20. uzun zamandır bir parfüm arayışındayım. dediğiniz gibi ağır baharatlı koulara karşı hassasiyetim çok evi parfümnen doldurunca artık umudumu yitirmiştim :) inşallah bunu deneme fırsatı bulurum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir dönem çok kullandım bittikçe ara ara alıyorum bende testırını mutlaka deneyip öyle alın derim 😊

      Sil