4 Şubat 2016 Perşembe

DIY Evde Kar Küresi Yapımı

kar küresi yapımı
Siz de benim gibi kar kürelerini sever misiniz? Kış aylarını ayrı bir sevenlerdenim, kış çocuğu olduğum için yazın denize girmek yoksa, kışın her anını ayrı sevmem demek. Hele ki kar.. Lapa lapa yağan kar benim için mutluluk ve huzur demek.

Bu yüzden bu kocaman kar küreleri varya onları çok beğeniyorum. Elimden gelse en büyüğünü almak isterim. Küçüklüğüm de hatırlıyorum evde küçük boylarından olandan vardı, ablamdan gidip gelip sallardık onu :)
kar küresi evde nasıl yapılır
Kar Küresi
Ev aksesuarları satan yerlerin çoğunda bulunan kar küreleri tam istediğim gibi değil en büyükleri de malum biraz pahalı. Bende onların yerine internette bu şekilde kar kürelerinin evde nasıl yapılabileceğini buldum.

İstediğiniz gibi bir cam kavanoz aldıktan sonra içerisine kar köpüğü alarak sevdiğiniz objeleri içerisine yerleştirebilirsiniz. Ben yılbaşı teması içeren tüm objelere bayılıyorum. Geyik olsun, çam ağacı olsun, kozalak olsun, geyik olsun hepsini ayrı ayrı seviyorum :)
kar küresi yapımı
kar küresi evde nasıl yapılır
Eğer kar köpüğü bulamazsanız alternatif olarak normal köpüğü rendeleyerek küçük parçalara ayırabilirsiniz. Siz de sevdiğiniz objeleri cam kavanoza ekleyerek dilediğiniz gibi kar kürenizi yapabilirsiniz. 

Okuduktan sonra kalbinizden gelen ne varsa çekinmeden yazın, zira yazıklarınız benim için çok kıymetli! Her güzel yorum veya olumlu eleştiri benim için ayrı bir yere sahiptir :) 

48 yorum:

  1. Ayy ben de kar kürelerini çok seviyorum :)) çalkala çalkala ay çok güzel :D Açıkçası ben bu el yapımı işlerinde hiç maharetli değilimdir ilkokulda herkes prizma yapardı benimki tanımlanamayan bir şekle benzerdi :)) Yine de bu faydalı yazı için çok teşekkürler eminim başkalarına faydası dokunur ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi bende sırf otur karşısına izle bide en büyük olanları var ki sorma :) denesen olurdu bence ;) kar spreyi al sık en kötü :))

      Sil
  2. Yılbaşı objeleri benim de hoşuma gidiyor. Kar küreleri çok hoş

    YanıtlaSil
  3. Deneyeceğim..eminimm çocuklarda beğenir

    YanıtlaSil
  4. ilk görseldeki kar küresi sevimliymiş. insan üşeniyor yapmaya bunun hazırı olsa alırdım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen bende de öyle oluyor hazırını görsem gözlerimden kalpler çıkardı :D

      Sil
  5. Her biri birbirinden güzel ben kesin yapamam kar küresi dışında her şeye benzer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D öyle demeyin bence bi bakın mutlaka olur

      Sil
  6. her halde sevmeyen azdır, el yapımı bir kar küreside ayrı bir güzellik tabii.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi böyle bi güzellik sevilmez mi ki karşısına geçip çay içerim :D

      Sil
  7. İşte bunlar tam benlik :) çok güzeller ya yaratıcılığına göre süsle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi dimi :)) kışın camın önüne koy hele bir de kar yağarsa ne kadar güzel olur ^^

      Sil
  8. bunun hazırını almaya kalksan hem pahalıdır hem bulması zordur, ne güzel fikir evde kavanozdan bol ne var ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. size bu konuda çok katılıyorum hazırlarına bakıyorum, o kadar uçuk fiyatlı olanları var ki 300 tl'nin üstündeydi ama kocaman tabi :D onun yerine bundan yapıcam hem hesaplı hem istediğim gibi

      Sil
  9. Kış sezonunda doğan biri olarak en sevdiğim mevsimim hep kıştır istisnasız. Çocukluğumdan beri bu hiç değişmedi:) Kar kürelerini de hep sevmişimdir. Çok güzel bir fikir olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kış çocukları olarak çok datluyuz :)) balkona deli gibi kar yağardı cama yapışıp izlerdim :D çok teşekkür ederim

      Sil
  10. Çok severim kar kürelerini.. Ne güzel.. Her parçayı değerlendirerek ne güzel kar küreleri yapmışsınız. Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunları ben yapmadım :( ahh keşke yapıp yetiştirseydim, çekerdim fotoğraflarını yapınca yine atarım ;)

      Sil
  11. bayılıyorum kar kürelerine, görünce hemen elimiz gidiyordu hatta bir gün dayanamadık aldık! bi de böyle deneyeyim bakalım neler çıkacak :)
    Teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sırf kar küresi satan bir yer olsa ne güzel olurdu :)) hepsini kucaklardım :D

      Sil
  12. Çok güzeller eskiden bizim evimizde de vardı sonra noldu hatırlamıyorum :) bunlar güzelmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) belki şimdi yeniden yaparsınız ;)

      Sil
  13. ben kar kürelerine bayılıyorum bir tane ben de var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok şanslısınız desenize :) sevilmezmi ki

      Sil
  14. Ben kışı çok severim kar kürelerini daha da çok severim ^^ Resimlere daldım gittim ne güzeller :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kışın her hali ayrı güzel insan huzur doluyor :) ama kar küreleri aşık olmalık :D

      Sil
  15. Hepsi birbirinden şahaneymiş. İyi fikir aslında ne kadar dekoratifler. Bayıldım yahu :)

    YanıtlaSil
  16. Bende geçen sene yapmıştım ben köpük yerine toz sim kullandım;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oda çok hoş fikir olmuşş, bende deneyebilirim :))

      Sil
  17. Ba yıl dım! Kar kürelerinin büyükleri dediğin gibi cep yakıyor ve gönlüne göre bulması güç. Kar köpüğü dediğin, kar spreyi mi? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ona benziyor ama normal köpük bulursan sarmısak rendeleyicisi ile rendelersen aynı etkiyi verebiliyorsun ;) bende çok beğeniyorum büyükleri :)

      Sil
  18. Kar kürelerini nedense çok seviyorum böyle. Ama beğenip almak istediklerim hep tuzlu fiyatta oluyor haliyle :) Çok iyi bir fikirmiş. Bu fikir de 40 yıl düşünsem aklıma gelmezdi Gözdecim hihi ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi canım benim bende pahalı olduğu için almak istemiyordum bunu görünce tam benlik dedim ;) denersen seversin umarım ^_^

      Sil
  19. Bende çok seviyoruum ve bunlarada bayıldım! ^o^ Cidden çok iyi fikirmiş.. Teşekkürler :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim ^^ insan bunları gördükçe mutlu oluyor :)

      Sil
  20. Harika bir fikir bayıldım :)

    YanıtlaSil
  21. Ne kadar güzeller, aslında denemek lazım:)

    sevgiler,

    tolunay

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim buna benzer küre yaptım yılbaşı temalı çok şık oldu :))

      Sil
  22. Çok güzel fikir bayıldım :))

    YanıtlaSil
  23. Çok güzeller ama gözde bayıldım mest oldum adeta:) yapmak istiyorum istiyorummmm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım geçtiğimiz günlerde o kavanozların çok benzerine mudo conseptte rastladım. Bence yapmalısın <3

      Sil
  24. Evde kar küresi yapmak hem çok zevkli hem de bu sayede işi biten kavanozları atmak yerine değerlendirebiliyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle kader hanım mudo conseptte uçuk fiyatlara satıyolar cam kapaklıları ne gerek var evde bir sürü kavanozla gayetten yapılabilir :))

      Sil
  25. O kırılacakmış annem olsa nazar varmış evde o çıkmış der :D Evvet ben bu cam kavanozlardan gördüm İkea'da filan Boynerde de var alıp büyük bir tane yapacağım :))

    YanıtlaSil