17 Şubat 2016 Çarşamba

Black Bird Thermal Hotel & Spa ve Yalova Gezisi

Black Bird Thermal Hotel & Spa
Haftasonu hangimiz tatili sevmez ki. Bu hafta sonu bende kendime bir iyilik yaptım ve Yalova'da bulunan Black Bird Termal Otel gittim. Teyzemler 2 yıldır bu oteli tercih ediyor ve çok memnunlar. 

Bu geçtiğimiz hafta sonu yeniden gitmek istediklerini duyunca bende plana dahil olmak istedim. Ablam da yoldan geldiği gibi sınavların üzerine dinlenmek için aramıza katılınca cümbür cemaat bindik feribota. 

Yalova'ya indikten sonra termal otele giden minübüslere bindiğiniz gibi, yaklaşık 20 dakika sonra otelin önünde kendinizi buluveriyorsunuz :) Sabah erken saatte gittiğinizde en geç akşam 8'e kadar kalma hakkınız var. 

Bu arada bu benim ilk kez bir termak otele gidişimdi. Kişi başı fiyatları hafta içi ve haftasonuna göre değişiyor. Eğer cilt bakımı gibi paketler seçerseniz ekstra ücret ödüyorsunuz. 
Black Bird Thermal Hotel & Spa
Black Bird Termal Otel
Bizim gittiğimiz ve faydalandığımız pakette ise termal havuz, hamam, buz çeşmesi, sauna ve buhar odası vardı. İçeri girdiğiniz anda eşyalarınızı rahatlıkla dolaplara yerleştirebiliyorsunuz ve benim için en önemli konu temiz olmasıdır. Her yer pırıl pırıldı, sürekli temizlik yapılıyordu içim bu konuda oldukça rahattı.

İlk termal havuza girdik gerçekten çok sıcaktı sudan insanın çıkası gelmiyor. Ne yazık ki 15 dakika sonra çıkmanız lazım gerçi o kadar kalamadım da. İnsanın nefesi daralıyor hemen buz çeşmesine giderek buzları yüzünüze ve vücudunuza soğutması için tutuyorsunuz.

Ardından benim en keyif aldığım nokta hergün bilgisayar başında olmaktan sağ omzumun çok ağrımasıydı. Havuzun kenar kısımlarında bulunan Aslan figüründen su geliyor ve boynunuza masaj yapmış oluyor. Orta kısımda ki alandan eşit miktarda su geliyordu 5 dakika zor durdum iyi gelmediğini düşünürken şuan ağrım filan gitti oysa iyi gelmiş :)
blackbird termal yalova
Yalova Termal Oteller
Ben ilk kez hamama girdim ve saatlerce de kalabilirim. Şimdi anladım bayanların neden hamamı sevdiklerini. Keşke içeriye sarmalar, dolmalar getirebilseydik bende ki keyfe bak.

Sevilmeyecek gibi değil ki saatlerce yat o göbek taşına ohh mis gibi yıkasınlar seni. Arada sıcak sizi bunalttığın da tek çıkış noktanız buz gibi soğuk su kovasını üzerinize dökmeniz ya da buz çeşmesinin başında durmanız. 

Buhar odası ise tahmin ettiğimden çok daha iyi geldi. İçeriği girdiğiniz de dışardan buhar butonuna basıyorsunuz ve odaya aloe veralı buhar gelmeye başlıyor. Yüzünüz de bildiğiniz bir ferahlama hissi. Sanki naneli sprey sıkmış gibi. Gözeneklere inanılmaz iyi geliyor. 
blackbird termal yalova
Yalova Termal 
Ben burayı çok sevdim daha anlatacak çok şey var ama yazı giderek uzuyor sizleri de sıkmak istemiyorum. Sonrasın da otelden çıkanlar için tavsiyem ileride bulunan kaynak suların olduğu alana gitmeli. Oradan da fotoğraflar ekledim özellikle ağaçtan gelen su güzeldi. Mide için iyi gelen sularda vardı. 

Ağır olduğu için yanıma fotoğraf makinemi alamadım şimdilik telefonla idare ettim. Gidenler olursa umarım benim kadar sever. Bu arada peştemal ve havlu oradan veriliyor. 

Okuduktan sonra kalbinizden gelen ne varsa çekinmeden yazın, zira yazıklarınız benim için çok kıymetli! Her güzel yorum veya olumlu eleştiri benim için ayrı bir yere sahiptir :) Fotoğrafların izinsiz kullanılması yasaktır..

32 yorum:

  1. Hamama annem zorla götürmüştü, o ne işim var benim burda diyişimin sonrası ben burdayım gitmek istemiyoruma döndü anlarım o hissi. güzel yermiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben normal de gitmek istiyordum ancak vakit yoktu şimdi anladım ne güzel bir şey olduğunu ^^

      Sil
  2. Blog keşif etkinliginden buldum sizi blogunuz çok şirin.

    Bursa'da çok bulundum Yalova ya gidemedik henüz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman hoşgeldiniz <3 çok teşekkür ederim umarım yolunuz düşer :)

      Sil
  3. buhar banyosunu beni benden aldı :) iyi ki gitmişssin cnaım, güzel yermiş ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bebeğim daha güzellerine de gideriz seninle :*

      Sil
  4. ilk defa buz çeşmesi diye bir şey duydum
    Yüzüme buz sürüyorum yatmadan önce kırışıkları azaltıyor :)
    burası bana göre.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende oraya gidince gördüm iyi ki takılmışım teyzemin peşine mutlaka gidilmeli ücret olarak da çok uygun :)

      Sil
  5. Ayy çok güzel görünüyor :) Nasıl da ihtiyacım var şu ana :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah ahhh anlarım yıllardır bir gidememiştim bu haftaya kısmet oldu :) nap et git pişman olmazsın canım benim ;)

      Sil
  6. Bizde eşimle öyle bir kaçamak yapmak istiyoruz fırsatımız olmadı daha :) termal otelleri seviyorum ben kış için en ideal tatil yeri :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bulduğunuz boş bir zaman da günü birlik için gidin derim insan öyle rahatlıyor ki anlatamam :)

      Sil
  7. buhar odasını isterdim aralarından.

    YanıtlaSil
  8. Bayıldım en kısa zamanda gitmeli :)

    YanıtlaSil
  9. Manzarası da çok güzelmiş. Gezmek için bile gidilebilir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten öyle çok fazla gezemedim bidaki sefere :))

      Sil
  10. Yaa bende hiç hamama gitmedim, çok gitmek istiyorum. Yalova zaten meşhurdur termal otelleriyle. Çok beğendim bende fotoları görünce.
    Stresini filan almıştır ama rahatlamışsındır :)
    Darısı başıma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kafamdaki düşünceleri bir kenara bıraktım ve o kadar rahatladım ki :) sana mutlaka tavsiye ederim, Seveceğine eminim ^^

      Sil
    2. Seveceğime bende eminim ya. Yalova'ya gidemem ama en iyisi İstanbul'da bir hamama gidiyim ben hihi :)

      Sil
    3. Hamam ni kadag da mikemmel bir yermiş valla bu yaşta anca farkettim
      Şayet evlenme teklifi alır da evlenirsem kına gecemi orada yapabilirim :D (teklif filan alamadı)

      Sil
  11. Biri hamam mı dedi?
    :D Bayılırım hamama insanın bütün stresi, negatif enerjisi vs. ne varsa uçup gidiyor ordan çıktığında :D Bizim burdada var termal otel, kaplıca, ılıca filan arada gideriz çok iyi oluyor gerçekten. Ama sizin gittiğiniz otelde çok güzelmiş Gözde'cim oldukça temiz görünüyor, yazdım bir kenara otelin adını :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben hayatım da ilk kez gittim bu yaşıma kadar niye gitmemişim dedim gerçekten harika :) sizin önerebileceğiniz başka yerler varsa alırım tavsiye ;)

      Sil
  12. Wellness tatillerini hep yapmak istemisimdir.eskiden kaplicalara giderdik..burada da kalmak güzel olurdu.insallah bir gün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) yolunuz düşerse mutlaka uğrayın, vakit buldukça gitmek lazım

      Sil
  13. Acayiiip bilgilendim *-*
    Ben Orhangazide yaşıyorum ve Yalova doğumluyum ama inan haberim bile yoktu böyle bir yerin varlığından *-* Sayende öğrenmiş oldum! ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman yolun düşerse git mutlaka :) pişman olmazsın canım

      Sil
  14. Ben hamama pek dayanamıyorum ama nasıl oluyorsa buhar odasını seviyorum :) Tatil yapacak güzel yerler bulmak sıkıntı. O yüzden bu tür tavsiyeleri seviyorum, teşekkür ederiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizinkisi tezat olmuş ama gerçekten :) evet eşinizle çocuklarınızla çok rahat gidilebilecek bir yer ;)

      Sil
  15. Bursa'da yaşarken, Yalova'ya sık giderdim. Şimdilerde Arap turistlerin göz bebeği öyle zannediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalova'ya ikinci gidişimdi, çok dikkat etmemişim. Belki kaynak suları olduğu için rağbet görüyor olabilir :))

      Sil