23 Şubat 2016 Salı

Watsons Alışverişim - İndirimden Aldıklarım

Pazar günü havanın güzel olmasını fırsat bilip eksik olan ürünlerimi almak için Watsons mağazasına uğradım. Gelin görün ki bir şey bakmak ne mümkün. İşte bu yüzden haftasonu kalabalıklığını hiç sevmiyorum.

Gelen geçen çantama vuruyor, koluma çarpıyor bir şey bakıcam bakamıyorum. İnsanın vallahi billahi hevesi kaçıyor. İki dudak kalemine bakmak nasip olmadı :) 

Reyonlara her yandan eller uzanıyor, kasada ki kuyruğu da görünce artık aldıklarıma şükredip sus bunlarla idare et dedi iç sesim. Blogum da daha önce de Rexona deodarantlarına dair bir yazıya vermiştim. 
wellaflex saç spreyi
rexona linen dry
Neredeyse bütün serisini tek tek deniyorum. Bu sefer şansımı Rexona Linen Dry kuru ve ferah koruma olanından yana tercih ettim. Bugün denedim mavi renkli olan cotton yazandan daha çok memnun kaldım. Fiyatı 8.90 tl

Gelelim Wellaflex Saç Spreyine. Uzun yıllardır kullandığım ürünlerden. Önceden büyük boylarını alıyordum. Öyle olunca ne uzun yolda rahat taşıyabiliyorsunuz ne de çantanızda. Bu mini boyları şahane..
Çantanıza bile atıp çıkabilirsiniz. En önemli özelliği saçınız da yapış yapış hissiyat bırakmıyor, sıktıktan 5 dakika sonra saçınız aynı yumuşaklığa geri dönüyor. Fiyatı 5 tl..
watsons superdrug duş jeli
asetonsuz oje çıkırıcı
Bu Asetonsuz Oje Çıkarıcıyı birçok blog da gördüm. Bende alıverdim. Sorsanız sanki hergün oje sürüyorum. Bu bana 5-6 ay gider :) Fiyatı 2 tl idi. 

10 tl ve üzeri alışverişlerde Superdrug Krem Duş Jeli yine 2 tl fiyata sahipti. Ablam daha önce denediği için memnun kaldığını söyledi. Bende almak istedim bu arada pembe olan çok hoş kokuyor. Mutlaka bakın kızlar ;)
keep calm lip balm
keep calm lip balm 020
Son olarak alışverişime lipstick ekledim. Dudak kalemlerini seçerken yandan ittirilince sinirlensem de ben bu raftan bir şey alacağım dedim. Sonuç Keep Calm Lip Balmı satın aldım. Bu 020 numara gayet doğal duruyor. Fiyatı ya 5 ya da 6 tl olması lazım.

Ben bunları alabildim sizler neler alabildiniz. BB krem almam lazım artık bunalınca testırları çok fazla deneyemeden çıktım. Olmadı Gratis'e de bakıcam. 

Okuduktan sonra kalbinizden gelen ne varsa çekinmeden yazın, zira yazdıklarınız benim için çok kıymetli! Fotoğrafların izinsiz kullanılması yasaktır..

38 yorum:

  1. rexona deodorantı merak ettim kokusuna bakayım..

    YanıtlaSil
  2. Rexona yı bende severek kullanıyorum bi çok deodoranta da es geçerim :)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullanın aldıklarınızı :)

    YanıtlaSil
  4. Duş Jeli Watsons markasına ait değil mi? Bende kullanıyorum, hem ucuz hem kaliteli..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım :) watsons markasına ait ama bayıldım kokusuna :))

      Sil
  5. Güle güle kullan hepsini. BB Krem alacaksan kesinlikle ama kesinlikle Pure Beauty'nin BB Kremini dene. Mükemmel bir ürün. Watsons'ta bulabilirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet onu da duydum testırlarını denerken kabalık olduğu için rahat rahat seçemedim. Tekrar gittiğim de yeniden bakıcam ;) tavsiye için çok teşekkürler

      Sil
  6. İyi günlerde kullan,Lip balm şeker gibi duruyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tespit çok iyi :) pamuk şeker gibi rengi var <3

      Sil
  7. Ben watsons'ın o duş jelinden kullanmıştım bir süre sonra emin ol bağımlılık yapıyor iki sene kullanmışımdır sonra annem vesilesiyle başka duş jellerine geçtim :D
    Ama çok güzel şeyler almışsın.
    Güle güle kullan hepsini ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay demeyim ben duş jeli hastasıyım.
      Makyaj ürünleri mi bakım ürünlerimi derseniz tabiki bakım derim :)
      Bayılıyorum duş jellerine hepsini yiyebilirim :D

      Sil
  8. Keep calm lipbalmın tasarımı ne kadar güzelmiş :) Renkleri harika.Daha önce hiç kullanmamıştım.Umarım güzeldir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ilk kez kullanıyorum. O an reyondan bir şey alamayınca hırs yaptım dedim yok illa ki alıcam. Bebek sütü olsun doğmamış çocuguma alırım dedim :D (abartıdan öldü)

      Sil
  9. Aldıklarını güle güle kullan canım. Rexona pudralı mı? Ben pudralı ürünler kullanmaya korkuyorum kıyafete iz yapacak diye. Asetonsuz oje çıkarıcı çok iyiymiş. Sürekli oje sürüp çıkarmaktan tırnaklarım kırılmaya başlamıştı, bu ara bir şey sürmüyorum biraz kendine gelsin diye. Aseton çok etkili bir kimyasal, onsuz daha az zararlıdır ama o kadar iyi çıkarabilir mi merak ediyorum. Kullandıktan sonra görüşlerini paylaş mutlaka. Sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asetonsuz oje çıkarıcının açılışını dün yaptım. Kırmızı oje çıkardım hemde canım benim, vallahi ümitsizdim ama gayet iyiymiş ;) Fiyatı da çok uygun 2 rengi vardı diğerinin içeriğini unuttum ben bunu seçtim sen alırsan diğer rengine de bir bak.

      Read diğer Rexona yazıma tıklarsan ordaki çeşitlerinin arkasın da pudralı deodorant ibaresi yer alıyor. Bu sefer aldığımın arkasın da öyle bir ibare yok. Hatta yazdığına göre etil alkol içermiyor :) Kıyafetlerim de şimdiye kadar beyaz renk filan vermedi

      Sil
  10. Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  11. Rexona deodorantları çok seviyorum, özellikle yazın çok kullanıyorum, kokuları harika bence. Asetonsuz oje çıkarıcılara benim de alışmam lazım, iki günde bir ojemi yeniliyorum, aseton çok zarar veriyor.
    Güzel günlerde kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ortak yanımız rexona o zaman :)) kesinlikle denemelisiniz aseton ile cıkarınca tırnak dipleri beyaz beyaz oluyor :/

      Sil
  12. Asetonsuz oje çıkarıcıyı merak ettim, bordo ve kırmızı çok kullanıyorum.
    Memnun kaldınız mı? Rexona'yı kızım kullandırttı bende seviyorum :=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dün kullandım performansı gerçekten iyi almaya devam edeceğim bir ürün. Hemen çıkarmıyor pamuğa bol dökmek lazım. Asetona göre bu tercih edilmeli ;)

      Sil
  13. Duş jelini ilk defa gördüm, en çok pembe lipstick olanı sevdim. Güle güle kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim <3 evet güzel bir duş jeli :))

      Sil
  14. Hem uygun hem de güzel alışverişler yapmışsın...güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  15. iyi günlerde kullan canım watsons duş jeli başarılı kuzum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet denedim dün ve kokusu çok güzel :) bu fiyata bu kadar beklemiyordum ^^

      Sil
  16. Wellaflex'in saç spreyini ben de çok severek kullanıyorum.
    Güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oldukça uzun süre gidiyor çok kullanışlu bir ürün :)) çok teşekkür ederim <3

      Sil
  17. Saç spreyini ve asetonsuz oje çıkarıcıya bayıldım, hemen denemeli! Güle güle kullanın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler <3 hepsi severek kullandığım ürünler :)

      Sil
  18. Güzel günlerden kullan saç spreyini bende severek kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
  19. Çok sevdim ben burayı. Sık sık gelirim artık :)
    Bayıldım ya, pastalar, alışverişler, kitaplar ve sevdiğim her şey karşıladı beni.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok ama çok teşekkür ederim :) yorumunuz nasıl mutlu etti beni anlatamam <3

      Sil
  20. Yok yok bu blogdaaaaa :) zevkle kurcaladım canım , emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil