11 Şubat 2016 Perşembe

Uygun Fiyatları ile Flormar'dan Bitirdiğim Ürünler

Bugün sizlere yeni aldığım ürünleri değil de bitirdiğim ürünlerden bahsetmek istiyorum. Flormar'ın ürünlerini son yıllarda giderek daha da başarılı buluyorum. Aldığım bu kadar ürün içerisinde epi topu 3 tanesini bitirmişim.

Tam bitirmekte sayılmaz ama diplerini gördüler diyebilirim :) Onlar son demlerini yaşarken bende size memnun kaldıklarımdan bahsetmek istedim. İlk önce çok beğendiğim şuan satışta olmaya devam eden Flormar Stıck Fondoten'den bahsetmek istiyorum.

Kremsi yapısı ile ince ve yumuşak bir fondoten. Stick şeklinde olduğu için kullanımı da oldukça rahat. Ben bu ürünü fondoten şeklinde değil de göz altlarımı kapatması için kullandım. Nitekim istediğim sonucu da verdi. 
Flormar Stıck Fondoten Fiyatı
FLORMAR STICK FONDOTEN
Göz çizgilerim ve gözeneklerimi kapatma da başarılı oldu. İçerisinde bulunan antiseptik özelliği ile cilt yüzüyinde bakteri oluşumunu da engelliyor. Tüm cilt tipleri için de uygun olan bir ürün. Ben buğday tenliyim ve tonundan memnunum. Fiyatı yanılmıyorsam 20 tl civarın da olması lazım.


Gelelim nerdeyse içerisinde kalmayan ama benim inatla arada kullandığım Flormar Precıous Curl Maskarası'na. Bu üründe en sevdiğim özelliği tabi ki fırçası. Daha önce blogumda da kullandığım maskaralara yer vermiştim. Pastel, Avon, Golden Rose gibi markaların da maskaralarını kullandım.
Flormar Precıous Curl Maskara
FLORMAR PRECİOUS MASKARA
Diğerlerinden ayırdığım en önemli özelliği fırçasıyla kirpiklerime şekil vermem. Hacimli ve yoğun kirpiklere sahip olmak isteyenler mutlaka baksın. Ben bu ürün bitse bile fırçasını kullanmaya devam edeceğim :) Fiyatı 30 tl civarında yine tam olarak hatırlamıyorum, indirimden aldığım üründü.

Gelelim son ürünüm olan Flormar Wild Lipstick rujuma. Bu rujumu tam olarak bitirmedim ama biraz hor kullandım diyebilirim. Kremsi yapısı sayesinde sürümü çok rahat ve diğer flormar lipsticklere göre kalıcı. İçerisinde paraben yok ve böyle yapış yapış bir hissiyat vermiyor benim en sevdiğim özelliği de bu. 
Flormar Wild Lipstick CW23
FLORMAR WİLD LİPSTİCK
Şuan sateşta var mıdır çok emin değilim alalı epey bir zaman oldu. Kodu CW23 rengi çok kahve tonu değil. Sürdüğünüz de siz de farkedeceksiniz. İşte benim nerdeyse bitirdiğim Flormar ürünleri bu şekildeydi. Önerilerinizi bekliyorum.

Okuduktan sonra kalbinizden gelen ne varsa çekinmeden yazın, zira yazıklarınız benim için çok kıymetli! Her güzel yorum veya olumlu eleştiri benim için ayrı bir yere sahiptir :) Fotoğrafların izinsiz kullanılması yasaktır..

38 yorum:

  1. 14 Şubata kadarda Watsons da indirim varmış. Yarın koşarak gideceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay gerçekten mi *-* o zaman beni kim tutar gidip bi şeyler almalıyım :))

      Sil
    2. Aynen bende şans eseri gördüm yarında Rossman'da başlayacakmış. Baya indirim var ya. Mutlaka uğra 14'üne kadar :)

      Sil
    3. 12'si doğum günüm belki iki indirim yaparlar ekstra :)) bu fırsatı kaçıramam ihihihi

      Sil
    4. İyi ki doğdun Gözdecim, Nice huzurlu senelerin olsun inşallah. Bu arada el temizleme jelini aldımm. Çok güzeeel :)

      Sil
    5. Canım benim çok çook teşekkür ederim :) huzurlu musmutlu bir yıl olsun <3 beğenmene çok sevindim güle güle kullan ;)

      Sil
  2. O maskaradan bende istiyorum. Hediye kabul edilir :)

    Mavi'nin Yeşil ile Birleştiği Yer

    YanıtlaSil
  3. Flormarın bu maskarası çok övülmüştü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten çok başarılı :) tavsiye ederim

      Sil
  4. Stıck'den kullanıyorum sivilcelere sürünce güzel kapatıyor. maskara fırçası kaliteli gözüküyo..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sadece gözaltına kullanıyorum, fondoten olarak örtücülüğü yetersiz kalır :) evet kaliteli tavsiye ederim :))

      Sil
  5. Aynı ruju kullanıyoruz fazla bastırınca kırıldı benim ki başka renk bakıcam, buda fena değil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay kötü olmuş :( cw24 pembe tonuna sahip eğer severseniz ona bakın ;)

      Sil
  6. "Fondöten" makyaj dünyasında büyük bir buluştur :) Her kim kiiiii sivilcelerle savaşaaaaaa fondöteni olmazsa olmayaaaaa... :) Memnun kalınan bir fondöten daha makbuldur tabi ki! Yeni bir taneye ihtiyacım var, değerlendireceğim.

    Ama herhangi bir makyaj malzemesini bitirmek??? Henüz beceremedim :D Sadece füme göz kalemlerim bitmeye yakın oluyor :)

    Rimel'i de tavsiye listeme aldım! Tavsiye şart çünkü hepsini denemeye bakmaya vaktim yok :) Alırsam bunu alayım.

    Teşekkürler yayın için!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi kim bulduysa geçici de olsa bizi mutlu ediyo :) bende öyle çok ürün bitiremem bunlar ilk bitirdiklerim zaten lipstick daha bitmedi :D o kadar para veriyoruz sor bakalım kullanıyor muyuz dağınık anne :(

      Maskarayı tavsiye ediyorum fırçası çok başarılı

      Sil
    2. Hayırlı olsun darısı başıma o zaman Gözde :) Bakalım bitirebilecek miyim ;)
      Ah sorma aah.. Böyle geldim böyle gideceğim sanırım :)

      Maskarayı yazdım gerçekten! Dediğim gibi sıfırdan araştırmak çok zor benim için.. Çok tşkler ;)

      Sil
    3. :)) annem zılgıt çekmese benim de bitireceğim yok Allah'tan aldırtmıyor bazen :) Denediğin de inşallah benim kadar seversin ;)

      Sil
  7. Stick fondöten kapatıcı olarak denenmeli :-)
    Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende öyle yapıyorum stıck olarak hiç fondoten kullanmadım ben krem fondotenciyim :))

      Sil
  8. Sadece rimelleri bitirebilen biri olarak öncelikle sizi tebrik etmeliyim :) Flor Mar'ı ben de son zamanlarda daha başarılı buluyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu ikinci bitirdiğim kapatıcı oldu bende şaşkınım :) ojelerinden sonra bu kadar bende beklemiyordum bazı farları çok başarılı

      Sil
  9. Kapatıcı rolonu bende uzun süredir kullanıyorum ama maalesef geçen flormar bayisine gittim satıştan kaldırıldığını söylediler.Gerçekten çok üzüldüm şu an onun yerine birşey bulamadım,hem kullanımı rahat hemde güzel bir kapatıcıydı açıkçası..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :( internet istesinde gördüm vardı belki mağazalara gönderilmiyo olabilir. Kapatıcı olarak krem yapısı benim de hoşuma gidiyor

      Sil
  10. Rujun rengi güzelmiş gayet naturel duruyor :)

    YanıtlaSil
  11. Aynı maskarayı kullanıyoruz bende bundan memnunum

    YanıtlaSil
  12. Maskara gayet kullanışlı duruyor,rujun rengi ilgimi çekti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kaliteli bir maskara ;) ruj çok doğal duruyor <3

      Sil
  13. mrb takipteyim bana da beklerim:P:p havantopu.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz bloguma <3 gelmez miyim takipteyim ;)

      Sil
  14. Fondöten bende de var arada kullanıyorum ilk başlarda pek sevmemiştim ama sonradan sever oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bunu kapatıcı olarak sevebiliyorum ne biliyim alışmışım bu forma böyle benimsedim :)) geçen baktım bulamadım :(

      Sil
  15. Nice mutlu yıllara

    YanıtlaSil
  16. Merhaba blogunuzu takipteyim.. :) Banada beklerim dennizkizi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil