8 Şubat 2016 Pazartesi

I Love Strawberries & Cream El Temizleme Jeli

I Love Strawberries & Cream El Temizleme Jeli
Geçtiğimiz günler de soğuk havaya aldırış etmeden ihtiyacım olan ürünleri almak için erkenden yol aldım. Watsons mağazasına girdikten sonra çıldırmış gibi her şeye bakmak istiyorum. Hele indirim de varsa her ürünün başında ihiyacım olmasa bile beni al diye sesleniyorlar :) 

Ben dururmuyum, durmam tabi gittim gereksiz olan ne varsa aldım. Gerekli olanları da sonra alırım nolcak diye geçiştirdim. Kasaya ödeme yapmak için gittiğim de ön tarafa renkli renkli bir sürü ürün koymuşlardı. Ben de I Love Strawberries & Cream markasının el temizleme jelini alışverişe ilave ettim.

Eve geldiğim de en son onu farkettim, poşetin dibinde kalmış. İlk kez bu markanın bir ürününü kullanıyorum. Normalde el kremi, vücut kremleri filan da var. Zaten markanın ambalaj tasarımları çok minnoş. 

Bir koku bu kadar mı güzel kokar. Allahım böyle çilek kokusu olamaz. Utanmasam ambalajı yiyecektim. Hani şu emojilerden gözleri kapatan maymuncuk varya onu yapmak istiyorum çok utandım.

Biliyorum çokta yaşıma uygun olmadı ama ahh şu ambalajlar cezbediyor. I Love Strawberries & Cream el temizleme jeli taze çilek ve krema kokusu ile birleştirilmiş. içerisin de sim parçacıkları var.
I Love Strawberries & Cream
El Temizleme Jeli
Ürünü çantama attım kullanırım diye nitekim de öyle oldu. Otobüse bindiğim de şu demirlerden tutunca paslıysa çok kötü kokuyor. Ben de hemen el temizleme jelini kullandım. Dakika başı elimi kokluyorum. 

Vallahi içerisine başka ne koydunuz ettiniz bilmiyorum ama ben bu kokuya bayıldım. Kesinlikle tavsiye ediyorum ben temizleme jellerini üniversite dönemin de çok kullanmıştım. 

Komili, Wiking ve Activex markalarını da kullandım. Onların kokusu daha çok ferahlatıcı olduğu için normal kullanıp çantaya geri şutluyordum. I Love Strawberries & Cream'in temizleme jelini evde bile kullanıyorsam halimi bir düşünün. Yaşlanmışta evde kolonya döken annane gibiyim :)

Okuduktan sonra kalbinizden gelen ne varsa çekinmeden yazın, zira yazıklarınız benim için çok kıymetli! Her güzel yorum veya olumlu eleştiri benim için ayrı bir yere sahiptir :) Fotoğrafların izinsiz kullanılması yasaktır..

43 yorum:

  1. Ahahah şuan Watsons açık olsa alacağım yani :D Yarın Watsons'a uğrayacaktım bak bunu tavsiye etmen iyi oldu :) Mis gibi çilek kokusu... Bayılırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalem kuklası onu bul ve al sıkı sıkı sarıl :) Eldiven al yanına kullandıktan sonra hemen tak, yoksa parmaklarını yiyebilirsin :))

      Sil
    2. Hahah o derece diyorsun :D Çok merak ettim yarın alıp kullanıcam baak. Hatta arkadaşımın da yakın zamanda doğum günü, birkaç hediye aldım bir de bunu ekliyim üstüne :)

      Sil
    3. Umarım seversin eğer tatlı kokuları seviyorsa alabilirsin canım benim :)) tasarımı bile çok şirin

      Sil
  2. Çilek mi oh mis gibi kokar. Çilekli duş jellerini bile ayrı seviyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Merah ettim nasıl koktuğunu kız kardeşime görürsem alıcam. Oda meraklı böyle ürünlere

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman mutlaka sever, şekerli koku olduğu için genç kızlara daha çok hitap ediyor :)

      Sil
  4. Gratis'te var mıdır? Watsons çok uzak bulunduğum il de :( Palmoliv'in çilekli duş jelinden kaç tane bitirdim bilmiyorum o kadar çok seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muhtemelen vardır sadece Watson mağazalarında olduğunu sanmıyorum ;) Meyve kokulu ürünleri bende çok seviyorum :))

      Sil
  5. Demir kokusu beni de rahatsız eder... Güzel ve hafif kokuları severim. Güle güle kullanın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman çilek kokusu size ağır gelebilir :) Çok teşekkür ederim <3

      Sil
  6. Çilek kokusunu ben de severim teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. <3 Denerseniz inşallah bunu da seversiniz ;)

      Sil
  7. Bende şu otobüslere bindiğimde indiğimde ıslak mendil taşımaktan bıktım :(( Bir watsons a uğramak lazım :) Teşekkürler canım xx

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi ya ben eve gelir gelmez hemen elimi yıkıyorum :/ Artık paket paket mendil oldu çantamın içi :*

      Sil
  8. Çok güzelmiş uğradığımda mutlaka alacağım gözdecim ;)

    YanıtlaSil
  9. Güle güle kullan canımi bende denicemmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. <3 teşekkür ederim daha güzelleri sizin olsun ;)

      Sil
  10. bu tarz ürünler ne kadar sağlıklı bundan emin değilim canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bilemedim şimcik ^^ çok uzun zamandır kullanıyorum kötü bir şeyine denk gelmedim, gerçi bu marka değil başka markaları kullandım :/

      Sil
  11. tavsiyeniz üzere satın alacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. piki :)) sen şimdi komple tek seferde kullanırsın :) tam senlik

      Sil
    2. :) bezelye tanesi kadar sıkıcam

      Sil
  12. Öyle güzel anlatmışsınız ki ilk fırsatta alacağım :)

    YanıtlaSil
  13. çilek çok güzel kokarda krema acaba bana ağır gelir mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay bilemedim şimdi bak :D eğer meyve kokularını seviyorsan beğenebilirsin ;) denemekten zarar gelmez <3

      Sil
  14. Güzel seçim olduğunu düşünüyorum. Elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  15. Meyve kokusuna bayılırım, sizin bu harika anlatımınızdan sonra almak şart oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) çok teşekkür ederim çilek kokusu mis gibi

      Sil
  16. Aynı serinin el kremini çok severek kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öylemi önermeniz çok iyi oldu bende alsam mı dedim vazgeçtim :) alıcam birdaki sefere

      Sil
  17. :)) rica ederim canım benim, watsons mağazaların da kasa önünde de oluyor fiyatı uygun denersen sevebilirsin <3

    YanıtlaSil
  18. Fiyatı hakkinda bilginiz var mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba alalı çok uzun zaman oldu 😔 Ben aldığımda indirimdeydi ve kasının hemen önünde ürünleri koyuyorlar ya işte ordaydı indirimli olarak almıştım ama ucuzdu 6-7 lira ödedim o zaman taş çatlasın yine bu civarlardadır diye düşünüyorum 😉

      Sil