5 Şubat 2016 Cuma

Braun Satin Hair 5 Saç Kurutma Makinesi İncelemesi

Braun Saç Kurutma Makinesi
Yeni aldığım Braun markasının saç kurutma makinesinden bahsetmek istiyorum sizlere. Daha önce Arzum ve Philips markasının saç kurutma makinelerini kullandım. Genellikle yaşadığım sorun saçımı çok fazla elektriklendirmeleri ve düşük watt gücüne sahip olmalarıydı. 

Bu sefer şansımı Braun Satin Hair 5 saç kurutma makinesinden yana kullanmak istedim. Bu saç kurutma makinesini alma nedenlerimden birisi de yedek saç şekillendirme başlığıydı.

Ben internetten araştırdıktan sonra AVM'den 199 tl ödeyerek satın aldım. Bu tarz elektronik ürünleri nedense internetten alırken korkuyorum. Nedeni ise kargonun ürünü yıpratarak getirmesinden korktuğum için. Tecbüre ile bu durum sabittir. 
Braun Saç Kurutma Makinesi
Braun Satin Hair Saç Kurutma Makinesi
Gelelim ürünün incelemesine benim en çok beğendiğim özelliği saçımı çok daha hızlı kurutması oldu. 2500 watt güce sahip olduğu için saçımı kurutmak için 10 dakika uğraşmak zorunda kalmıyorum. Artık saçımı 4-5 dakika içinde kurutmuş oluyorum. 

Saçlarınızı daha volümlü göstermek isterseniz kafanızı aşağıya doğru tutun ve saçlarınızı kuruturken makineyi diplerine doğru tutun. Kafanızı kaldırdığınız da kapkabarık bir saç göreceksiniz :) İnce telli olanlar yaşadı diyebilirim. 

Bunun dışın da ikinci tercih etme nedenim difüzör başlığı dediğimiz ek başlığının bulunmasıydı. Saçlarınız hafif nemli iken saç köpünü kullanın ve saçlarınızı o başlığın içerisine bir tutam alarak aşağıdan yukarıya doğru çıkarak tutun. Birkaç dakika bekledikten sonra saçlarınız dalgalı dalgalı oluyor.
Braun Satin Hair 5 PowerPerfection Saç kurutma makinesi
Braun Satin Hair 5 Saç Kurutma Makinesi
Bu başlığı daha önce de kullanıp memnun kalmıştım. İyonizer fonksiyonu sayesinde saçlarınızın elektriklenmesini azaltıyor. O üstteki küçük saçlar cadı kazanı gibi pörtlemiyor. Diğer özellikleri ise her makine de bulunan 3 tane ısı derecesi ve 2 hız ayarı. Ayrıyetten soğuk üfleme özelliği de var. 

Ürün ağır değil gayet hafif ve kullanımı rahat. Philips markasının saç kurutma makineleri ağır olduğu için kuruturken sıkıntı yaratabiliyor. Eğer aranız da saç kurutma makinesi alıcaklar varsa bu ürüne de göz atabilir ;)

Okuduktan sonra kalbinizden gelen ne varsa çekinmeden yazın, zira yazıklarınız benim için çok kıymetli! Her güzel yorum veya olumlu eleştiri benim için ayrı bir yere sahiptir :) Fotoğrafların izinsiz kullanılması yasaktır..

35 yorum:

  1. Güle güle kullan :) Annemgilde de braun satin hair 7 var onlarda çok memnun. Braun o konuda sorun çıkaran bir marka değil. Ben saç kurutmayı sevmiyorum. Kendi kurusun diyorum. Düzleştiricisi ve maşasını kullanıyorum gayet memnunum bende. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En güzeli kendi kurusun diye beklemek :) ben ilk kez kullandım bu markayı ama hakkını vermeli gerçekten kaliteliymiş :)) saç düzleştiricisine de bakiyim bi ara ;)

      Sil
  2. İnce yapılı olan düzleştiricisi var markasını hatırlayamıyorum şuan da onu kullandım aynı saç maşası gibi yapıyodu. Daha almadım saç maşası düzleştiricisi işe yaradı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir taşla iki kuş vurmuşsunuz :) ona da bakıcam

      Sil
  3. Güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir ürünmüş bende de Babyliss'in var çok memnunum gerçi kış mevsiminde olsakta bende saçımın kendi kendine kurumasını beklerim sonra da başım ağrır haha :) Güle Güle kullan Gözdecan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende kurutmadığım da ıslak yatıyorum sonra burun göz dopdolu oluyo :)) teşekkür ederim canım benim daha güzelleri senin olsun ;)

      Sil
  5. Güzel ürünmüş ilk defa öyle bir başlık gördüm daha önce denk gelmedim. Güle güle kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim evet her kurutma makinesinde olmuyor isterseniz bunu da bi bakın :)

      Sil
  6. Braun markasına güvenim tam eminim gerçekten çok iyidir bu saç kurutma makinesi de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk kez deneyen birisi olarak saçlarımın elektriklenmesini önlediği için memnun kaldım :))

      Sil
  7. O başlığı ben de seviyorum kesinlikle faydalı :D Güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım benim <3 saçları doğal dalgalı yapıyor :))

      Sil
  8. Ben Philips'in profesyonel serisinin kurutma makinesini kullanıyorum, çok memnunum. Hem çok hafif, hem de çok kuvvetli bir makine, sizin kullandığınız neydi acaba? Braun da başarılı bir marka... :-) Güzel günlerde kullanın :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Philips bende olan eski çünkü çok ağır kuruturken eliniz ağrıyor kurutma performansı olarak gerçekten güçlü ama dediğim gibi hem ağır hem de saçlarımı acayip kabarttı :( son çıkanları ne yazık ki denemedim ;)

      Sil
  9. Aynısını kullanıyorum annem almış. O başlığı ilk kullanamadım sonra alıştım artık boşuna uğraşmıyorum bu daha iyi :) güle güle kullanın sizde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim <3 daha önce denediğim için memnun kalmıştım zaten difüzör başlığı ;)

      Sil
  10. vigo başlığı nasıl kullanışlımı??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saçlara doğal bir dalga kattığı için ben çok beğeniyorum :) Ertesi günde bozulmuyor köpüklerseniz ;)

      Sil
  11. Ben bir türlü kullanamıyorum öyle üşengecim ki kendi kendine kurusun diye bekliyorum saçlarımı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. normalde bende çok üşengecimdir, kışın mecburen kurutuyorum yoksa grip beni çağırıyor :D

      Sil
  12. Benim de alınacakalr listemde. :) Tesadüfen geldim bloga, iyi yapmışım. Bir şey sormak istiyorum, benzer yazılar eklentisini nasıl sizinki gibi kocaman yapabilirim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz bloguma <3 Kullandığınız giriş panelinde sol en alt kısımda şablon var ona tıklayın. Özelleştir diyin.

      En üst sol kısımda seçenekler var 'Genişlikleri Ayarla' seçeneğine tıklayın. Sağ kenar çubuğunu sağ kısma doğru çekerek genişliğini ayarlayabilirsiniz ;)

      Sil
    2. Yok yazdığım alan değil de resimlerin genişliğini değiştirmek istiyorum, kodlar vs, bir şeyler okudum ama beceremedim. Blog tasarımınızı siz mi yaptınız ?

      Sil
  13. Benimde şu aralar ihtiyacım vardı teşekkürler.

    YanıtlaSil
  14. iyonizer olması çok iyi :) güle güle kullanın ;)

    YanıtlaSil
  15. Sevgili Gözde blogun çok cici kar küren süper ellerine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim <3 çok seviyorum kar kürelerini :))

      Sil
  16. Biz de bu seriden kullanıyoruz, uzun ömürlü aynı zamanda :) Güzel tavsiye emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun ömürlü olmasına çok sevindim öğrendiğim iyi oldu ;) teşekkür ederim <3

      Sil
  17. aynısından bendede var ancak kullanmak nasip olmadı.saçlarım uzun ve dalgalı. kurutma makinesiyle kurutunca saçlarım kabarıyo kocaman bir kafaya sahip oluyorum bi hevestir aldım kenarda duruyo. belki birgün cesaret ederim kullanmaya.şimdilik havluyla kurutup kendi haline bırakıyorum.hoş bir blogun var canım takipteyim :) senide beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim <3 Benimde saçlarım uzun ve kabarma problemi var bu o sorunu azalttı bir deneyin memnun kalmazsanız fazla kullanmazsınız :)) blogunuzu takiteyim

      Sil