29 Şubat 2016 Pazartesi

HAFTANIN BLOĞU: Yazdan Kalan

Yazdan Kalan

Haftanın blogunu bir gün gecikmeli de olsa bugün yazabilmenin mutluluğunu yaşıyorum. Bugün sizlere uzun süredir takip ettiğim ve yazıları kadar o muhteşem fotoğraflarına dalıp gittiğim Yazdan Kalan'dan bahsetmek istiyorum. 

Yazdan Kalan, 2007 yılından beri blogunda yazılar yazıyor. O buralar da çok eski de olsa ben onun güzel yazılarını görmeyenlerin onunla tanışmasını istedim. 

Yazdan Kalan'ın diğer bloglardan ayrılan en güzel özelliği o muhteşem fotoğrafları. Öyle ki saatlerce dalıp gidebilirim. Kendisi Alanya'da bulunduğu için fotoğraflarına da yeşilin en güzel tonları yansımış bulunuyor. 

Bu güzelim blogda birbirinden faydalı yazılar bulabileceksiniz. Öyle ki daha önce hiç duymadığım Menengiç diğer adı ile çıtlık - çitlembik çalı formunda ki ağaç ile onun sayesin de tanışmış oldum. Dağ Lalesi'ni ilk kez onun fotoğrafların da gördüm, uzun uzun fotoğraflarını inceledim. 

Gerçi blogunda ki bütün fotoğraflara uzun uzun bakıyorum o ayrı :) Diyorum ya adeta huzuru yansıtıyor. Bir de Tatliş var. O burnundan nasıl öpesim geliyor. Şunun güzelliğine bakar mısınız ama nasıl sevilmesin ki :) 
Yazdan Kalan
Tatliş
Burcu Hanım'ın oğlu Ata ile olan 'Ata Bebek' kategorisine de bakmadan geçmeyin. O tostik yanaklar nasıl da sıkılası, yakışıklıya bir bakın.

Neredeyse her gün bloguna yeni yazı gelmiş mi diye baktığım, sevdiğim bir blogu sizlerle tanıştırmak istedim. Yeni tanışan herkes için linkleri mavi olan yazılar üzerine bıraktım tıklayarak sayfalara kolayca ulaşabilirsiniz. 

Blog linki: Yazdan Kalan

Okuduktan sonra kalbinizden gelen ne varsa çekinmeden yazın, zira yazdıklarınız benim için çok kıymetli! Fotoğrafların izinsiz kullanılması yasaktır..

80 yorum:

  1. Yazdan Kalan benim de çok sevdiğim arkadaşlarımdan. Ama bu yazıyı iyi ki, yazmışsın Gözde'ciğim, ben aylardır arkadaşıma nasıl hitap edeceğimi bilmiyordum, sayende isminin Burcu olduğunu öğrendim:) Ata'nın ve Tatlış'ın da hayranıyım:) ikinize de sevgiler...
    Müjde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuan çok mutlu oldum :) Bende çok seviyorum Ata ve Tatliş'i fotoğraflarını gördüğüm de ayrı mutlu oluyorum. Sevgilerle <3

      Sil
  2. Tatliş ne tatlı öyle Gözde! :)
    Ben de ziyaret ediyorum hemen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama ben senin blogundayım sen benim :)
      Kalp kalbe karşı bugün ^^
      Çok tatlı her gördüğüm de kocaman sarılasım geliyor :))

      Sil
  3. Ben de beğenerek takip ediyorum Yazdan Kalan'ı.. resimlerinde büyüleniyorum adeta...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotoğraflara baktıkça uzun uzadıya dalıp gidiyorum :) daha yazacak çok şey vardı kelimeler yetersiz kaldı :))

      Sil
  4. Sayenizde gördüm Yazdan Kalan'ı, derhal takipçisi oldum. Vesile olduğunuz için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Bende yeni tanışacağım kendisiyle hemen bakıyorum :) Kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. <3 bolca bakın, yazılarda kaybolup gidebilirsiniz :))

      Sil
  6. Ben de senin sayende tanıdım takibe aldim. Çok güzel fotoğraflar var..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) dimi ama insan huzur buluyor, özlemişim seni buralarda görmeyeli birazcık zaman oldu :))

      Sil
  7. Yeni bloglar yeni dünyalara açılan kapılar gibi, teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. Yazdan Kalan benimde severek takip ettiğim, yeni post var mı diye her gün baktığım, Fotoğraflarında hayallere daldığım, Ata ile tatliş'e bayıldığım doğrudur. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende sizdenim :)) fotoğraflara baktıkça 'ben şimdi şurdan yürüsem şu çimlere yatsam gökyüzüne baksam' dalıp gidiyorum adeta <3

      Sil
  9. fotoğraf deyince direk ilgimi çekti zaten, zira bloğumda da fotoğrafı sıkça kullanırım, hatta her zaman :)))))))
    incelemeye alıyorum.. teşekkürler
    sevgiler :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman Burcu'nun blogu tam size göre :) Blog'da sizi Ata ve Tatliş karşılayacak :))
      Musmutlu günler ^^

      Sil
  10. Ne güzel yazmışsın Gözde :)))
    Samimi bir yazı olmuş -yine- bayılıyorum samimiyetine!
    Bakalım nasılmış bu iç açıcı, huzur verici ve bilgilendirici anne blog ;))) gidiyorum hemen!
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Komşum <3
      Seni gördüğüme çok mutlu oldum. Bak sen çok seversin eminim. Benim gibi ahh şimdi şuracıkta olsam dersin ^.^

      Sil
    2. Sen seversin de ben sevmez miyim komşum ;) Sevdim bile :D

      Sil
    3. <3 sevilmeyecek gibi değiller ki ^.^

      Sil
  11. Güzel bir blogmuş paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  12. hemen bakacağım bloga..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. audrey sen seveceğine eminim Yazdan Kalan'ı :)) mutlaka bak

      Sil
  13. birini daha tanımış olduk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Merve fotoğrafların güzelliği büyüleyici

      Sil
  14. Yazdan Kalan ı severek takip ediyorum ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizin yorumlarınıza da denk geliyordum blog da :) ikimiz de sıkı takipçisiyiz ^.^

      Sil
  15. Yazdan Kalan'ı ilk kez duydum, bloguna baktım fotoğraflar dediğiniz kadar huzur verici :)

    YanıtlaSil
  16. Tatlı şaşırmak diye buna derim. Hem mutlu oldum hem utandım. Ben de sizlerden çok şey öğreniyorum, çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu olmana çok sevindim :) Burcu'cum sen, Ata ve Tatliş o kadar güzelsiniz ki kayıtsız kalamadım ^^ Musmutlu günleriniz olsun

      Sil
  17. zevkle takip ettiğim fotoğraflarına yalın anlatımına bayıldığım bir blogdur kendisi:)
    hoş bir jest yapmışsın, ne güzelsin!
    sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel tarif ettiğiniz, gerçekten öyle okurken hiç sıkılmıyorum keşke daha uzun yazsa dediğim bile oldu :)) güzel günler dilerim <3

      Sil
  18. Tanımak zevkti. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  19. Yeni gördüm ve çok güzel bir blog. Burcu Hanım'ın oğlu Atayla beraber olan fotoğraflarını kıskandım. Bende bizim ufaklıklarla bol bol fotoğraf çekinicem :) Sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh dimi ama Ata Bebek kategorisi çok güzel olmuş :) sizde ihmal etmeyin bolca fotoğraf çekinin sonrasın da o güzel kareler nasıl da anlamlı oluyor :))

      Sil
  20. İyi ki bu bu bloğu seçmişsin senin sayende bende tanıyacağım. Şimdi hemen göz atamaya gidiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne mutlu bana :) haftaya bakalım kim seçilcek :))

      Sil
  21. Yazdan Kalan'ı seviyorum. İlk olarak fotoğrafları ve yaşadığı coğrafya ile ilgili paylaşımları dikkatimi çekmişti. Sonrasında dikkatim hep üzerinde oldu.
    Dağınık Anne'nin seçtiği haftanın bloğu olarak geldim günlüğünüze ve haftanın blogu yazısına yorum yazıyorum :)) Çok hoş oldu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, bende çok mutlu oldum şimdi :) Yazdan Kalan benim için cennet bahçesi gibi, öyle güzel ki fotoğraflar hepimiz sayesin de huzur buluyoruz <3

      Sil
    2. Zülal :D Biz ona matruşka diyoruz :D O blogtan bu bloga geçiş :) Demirkadın demişti sanırım ilk? :) Keyifli ama değil mi? :)

      Gözde, komşum çok ama çok cicidir bak :)

      Sil
    3. :)) komşum senin bu özelliğini çok seviyorum dönmüş gelmişsin bu yazıma :* zülal ile biz çoktan kaynaştık bile senin sayende ;)

      Sil
    4. Haha yakalandık :D çok dikkatlisin komşum ya çok tatlısın cidden :))
      Dur dur 3 mart'a anca geldim :D
      Bende cevapsız kalmaz da gecikebiliyor işte :P tabela, karavan seçmeye başladım :D

      Sil
    5. yakaladım seni :) artık blogla yatıp blogla kalkıyorum :)) Allah başladı mı bende de :( market önü, çim bayır çayır seçe seçe ne hale geldik bee komşum :D

      Sil
    6. Hehe senin dikkatinden kaçmak ne mümkün komşum :) Ama çok keyifli böyle takip edilmek de ;))
      Sorma sorma kaktüs kamyon tabela seçiyorum yine ;D telden daha da işkence :)

      Sil
    7. Bende arada senin bloga dadanıyorum valla instagram olsun twitter olsun her yerden kurcaladım baktım :D sebebini buldum bir süre ara verince düzeliyor sonra sen robot musun diyor yorumlara devam ettikçe ıspatlama istiyor :))

      Sil
    8. GÖZDE, KOMŞUM! Gel her yere ya ben çok mutlu oluyorum :) Aynı mahallenin insanıyız sonuçta :P
      Düzelmedi benim yahu :( Hatta ertesi gün bile çayır çimen seçiyorum :D
      Önce sadece teyit (o güzel bir tik :))

      Sil
    9. sen varsan ben her türlü koşa koşa gelirim ki :))) Yahu ne isitiyor bunlar bizden ben anlamıyorum ki :D seçtik de ne oldu hee ne olduu, valla 'Müga Anlı'yı arayıp dicem şikayetçiyim bana robot musun diyor kim bu :/

      Sil
    10. Hahaha bulsun Müge kim bize bunu yapan :D

      Sil
    11. ahahhaha kadının zaten işi bu :D

      Sil
  22. Ne güzel anlatmışsınız hemen tıklıyorum
    Bende beklerim sizi sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlaka bakmalısın :) ben seni uzun zamandır takipteyim ^^ söz tepsilerin de morlu olanı çok beğenmiştim yorumumu da bırakmıştım <3

      Sil
  23. Önerinle bu bloga uğruyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu bana o zaman :) bloguma da hoşgeldiniz <3

      Sil
  24. Aaa ben de yazdan kalanı zevkle takip ediyorum hem yazı dili çok güzel hem fotoğrafları. Çok güzel bir seçim olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim gerçekten Burcu'nun blogu çok güzel :))

      Sil
  25. Takip ettiklerimin arasında olan bir blogcu çokk duru sıkılmayacak yayınları var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) gerçekten öyle bugün çok güzel bir post gelmişti bakmadıysan mutlaka bakın <3

      Sil
  26. Gözde hanımcım Tatliş çok tatlı maşallah... ben de hemen bakacağım Yazdan Kalanlar'a... konunun dışında ama bir şey sormak istiyorum...siz benim bloğuma yorum yapınca yorumun altına ''Gözde'nin Blog Günlüğü'' yazmışsınız... onu nasıl yazıyorsunuz... tıklayınca siz çıkıyorsunuz.. ben deniyorum mesela öyle olmuyor .. sevgiler (Selma'nın Organik Mutfağı)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet Selma Hanım o kadar şeker ki öpücem burnundan :)) size mail yoluyla ulaşıyorum :)

      Sil
  27. Blogun,yazıların çok sıcak Gözde emeğine sağlık.Başarılı paylaşımlar dilerim.Segiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) yorumunuzu görünce inanılmaz mutlu oldum <3 kucak dolusu sevgiler ^.^

      Sil
  28. blog dünyası çok ilginç renkli ve dallı budaklıymış..senelerdir hevesliydim ama hep kim yazacak diyordum..keşke daha önce başlasaymışım diyorum şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uzun yıllar bloggerları takıp ettim özellikle pucca'nın sıkı takipçisiydim. bir yerden sonra arkadaşımın ısrarları sonrasın da anca açabildim. öyle güzel ki iyi ki açmışım diyorum ^.^ güzel insanlarla tanışıyorum

      Sil
  29. Samimi ve içten paylaşımınız için teşekkür ederim. Tavsiye etmiş olduğunuz blogu ziyaret edeceğim.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burcu'nun blogu çok hoştur Abdullah bey :) Tatliş ve Ata sizi girişte selamlayacaktır ^^

      Sil
  30. Gerçekten güzel bir blog tavsiyeniz için teşekkür ederim. İçim açıldı dağ, denizi, otları, o kadar güzel göstermiş ki, benimde içine atlayasım geldi.:)
    Sevgi ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende her baktığım da şimdi şurada olsam diyorum :)) ne mutlu bana sevdiyseniz

      Sil
  31. komşu kızı!! yaa sen daha yeni seçmemiş miydin :))) Yazdan kalan!ı biri daha seçti sanki bende o vesile ile tanışmıştım, az önce de onun blogundaydım sonradan baktım ki sende onu seçmişsin :))) Severek takip ediyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay öyle mi ben seçeli 1 ay oldu ama ben görmedim bışka kim seçtiki :))) Ata ve Tatliş çok güzel değiller mi ıma :))

      Sil
    2. feno!nun düştüğü hale bak, beni de Dağınık! bi dürttü o yayın 1 ay önce diye :))) g+ da yeni görünce yeni sandım ne bileyim hatlar karışıyor, şurada 3lü yaşıma az kaldı :)))

      Sil
    3. no problem o bende de oluyor google plus'ta görüyorum 2015 yılındı yazılmış filan olsun :))

      Sil
    4. komşum dm'den yazdım görmedin mi???

      Sil
    5. instagram'dan yazdıysan göremem :/ kullanmıyorum yüklü değil :(( mail'den koş gel bana :))

      Sil