14 Şubat 2016 Pazar

Tarçınlı Cupcake Tarifi ve Mini Sohbet

Tarçınlı Cupcake Tarifi
Herkese Merhaba..

Sanki bloguma çok uzun zamandır yazmıyormuşum gibi hissettim, oysa ki epi topu üç gündür yazmamışım. Bu ara veriş benim için tatlı bir molaydı da diyebilirim. Bu ayın 12'si benim doğum günümdü. Yazmaya fırsat bulamadım uyumadan önce de can havli ile sarıldım klavyeme :)

Benim tatlı kuzenim kendisi gibi tatlı cupcake'ler yaptı bana. Aslında beraber de yaptık diyebilirim, ben biraz ablacı moda girip ama bunu böyle yaparsan daha doğru diyerek kızımı bunalttım. En güzel doğum günü hediyelerimden birisi de bu tarçınlı top keklerim oldu. 

Gelelim bizim küçük şef'in 'ama abla bu benim özel tarifim kimse bilmesin' demelerine rağmen aldığım cupcake tarifine..

Malzemeler:
3 adet yumurta
1 su bardağı toz şeker
1 su bardağı süt veya yoğurt (ben yoğurt ile yaptım)
Yarım su bardağından biraz fazla yağ
1 paket kabartma tozu ve vanilya
2 su bardağından biraz fazla un
2 tatlı kaşığı tarçın
cupcake tarifi
Tarçınlı muffin tarifi
Yapılışı:
Yumurta ve şekeri mikser yardımıyla iyice çırpın. İçerisine yağ ve yoğurdu ekledikten sonra tekrar çırpın. Un hariç diğer malzemeleri koyun bunları güzelce harmanladıktan sonra unu kıvam alana kadar yavaş yavaş dökerek ekleyin.

Çırpıcınızın derecesini önce düşük sonra yüksek dereceye çıkarın. Malzemeleri yavaş yavaş karıştırmak bana lezzet katıyormuş gibi geliyor :) Ben küçük muffin kapları içerisine keklerimi koydum ve 170 derecede pişirdim. 

Cupcake soğuduktan sonra üzerine çikolatalı sos döktüm ve Migros'ta satılan puding veya tatlı sosların üzerine dökülen şekerlemelerden ekledim. Yanında da mis gibi kaymaklı dondurmamız vardı. 
tarçınlı cupcake nasıl yapılır
Tarçınlı cupcake
Tarçın miktarınızı siz kendiniz belirleyebilirsiniz. Ben tarçın sevmeme rağmen çok fazla da eklemek istemedim. İşte benim günüm böyle güzel geçti. Her ne kadar yazıyı geç yazsam da şuan içim rahat etti. 

Okuduktan sonra kalbinizden gelen ne varsa çekinmeden yazın, zira yazıklarınız benim için çok kıymetli! Her güzel yorum veya olumlu eleştiri benim için ayrı bir yere sahiptir :) Fotoğrafların izinsiz kullanılması yasaktır..

47 yorum:

  1. kolay bi şeye benziyor ben yaparım bunu bak :D fotoğrafını bile çekerim paylaşırım o derece gözümü kararttım:P:p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahha :)) yap canım benim afiyetle de ye ;)

      Sil
  2. Kek tariflerini bayılarak bayılıyorum hamur işinin her biri ayrı güzel :) tatlı kuzeninizin de eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende severim hamur işlerini, pufidik poğaçalara hayır diyemem :)) teşekkürler

      Sil
  3. annem bir ara çok yapardı artık yapmıyor :/ doğum gününüz kutlu olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim <3 kızlar büyüyünce anneler emekliye ayrılıyor bu konuda sanırım :D

      Sil
  4. Harika görünüyor, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Nefis olmuştur mmmm :D Bir de mutlu yıllaaar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten öylelerdi :)) teşekkür ederim <3

      Sil
  6. Doğum günün kutlu olsun canım :) harika görünüyorlar. Bugünkü tatlımı belirledim bunu yapacağım, tarif için teşekkürler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim <3 dener ve severseniz bende çok mutlu olurum ki :) afiyet olsun şimdiden

      Sil
  7. Ellerine sağlık çok güzel görünüyorlar ve doğum günün kutlu olsuunn. Nice nice mutlu, mesut senelere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel dilekleriniz için teşekkür ederim :) <3

      Sil
  8. Denemem lazım en kısa sürede takipteyim sizide beklerim :)
    http://gullugalaksi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım beğenirsiniz :) uğrayacağım mutlaka

      Sil
  9. doğum gününüz kutlu olsun :) Nice mutlu yaşlara çok leziz gözüküyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim <3 hepsini yedim, utandım şimdi :)

      Sil
  10. Nice umut dolu, sağlıklı senelere...

    YanıtlaSil
  11. çok güzell görünüyor gösdeeee, nice senelere ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebeğim :* birlikte senle yaparız çeşitlerini <3

      Sil
  12. mutlaka deneyeceğimmm nefis, ellerine sağlık, mutlu yıllaraa

    YanıtlaSil
  13. Tarçını çok severim, çok lezzetli görünüyorlar :-)
    Nice mutlu yaşlara... :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. <3 çok teşekkür ederim :) bende çok seviyorum tarçını

      Sil
  14. Doğum günün kutlu olsun :) Ayrıca da ellerine sağlık çok güzel görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim <3 tadı da görüntüsü kadar lezzetliydi :)

      Sil
  15. ya bunlar çok minnoş :)

    YanıtlaSil
  16. bana da yapan bi kuzenim olsa keşke. yemesini çok seviyorum ama yapmaya çok üşeniyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşke şurdan uzatıp verebilsem :/ bende üşeniyorum çoğu zaman pazar günleri denemek için iyi fırsat :)

      Sil
  17. Çok lezzetli gorunuyor:) ellerine sağlık canım. Sanırım bir kek canavarim her çeşit keki yiyebilirim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahhaha bende bende :D hepsini yiyebilirim <3

      Sil
  18. Çok lezzetli gorunuyor:) ellerine sağlık canım. Sanırım bir kek canavarim her çeşit keki yiyebilirim :D

    YanıtlaSil
  19. Güzel bir paylaşım ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  20. Yaa pratikmiş ne güzel. Bir Merve bir de sen zaten böyle güzel pratik tarifler çıkartıyorsunuz. Kızlarımız becerekli tabii haha :)
    Bende sizden öğreniyorum ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merveyle buluşunca bir güzel yiyoruz onları :)) Arkadaş olmamızın benzerliği, ikimiz de aynı şeyleri severiz ^.^

      Sil
    2. Ahh ne güzel ya :) Yiyin yiyin afiyet olsun canlar :) görüntüleri gibi tatlarının da mükemmel olduğuna eminim zaten :)

      Sil
    3. birbirimize güzel diyoruz inşallah öyledir :)) gerçi 1 saat sonra ortalıkta kek filan kalmıyor, bizim aile biraz teletabilerde ki süpürge gibiler :D

      Sil
  21. elleinize sağlık çok güzeller :)

    YanıtlaSil
  22. Kağıtları ağzına kadar doldursak taşar mı acaba? Ben dolu dolu bir cupcake istiyorum da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kabardığı için taşacaktır tam doldurmayın biraz boşluk bırakın isterseniz ;)

      Sil