21 Şubat 2016 Pazar

HAFTANIN BLOĞU: Kırmızı Başlı Kız

Herkese Merhaba;

Öncelikle ben bu yazıyı Dağınık Anne'ye bir borç bilirim. Aranız da onu duymayanlar varsa mutlaka bloguna baksın. Ardından Kore Fenomeninin de yorumlarıyla bende bu etkinliğe başlamış bulunuyorum. 

Yorumlarınıza cevap veremedim diye görmedim sanmayın hepsini okuyorum. Gece 2, 3 hiç bana farketmez :) 

Bu etkinlik ile beraber elimden geldiğince her hafta size sevdiğim bir blog arkadaşımı tanıtmaya çalışacağım. Gel gelelim ben bugün seçerken çok zorlandım.

Benim canım arkadaşım Merve ile mi başlasam dedim. Sonra Kalem Kuklası ahh beni anlayan yegane insanlardan birisidir. Mavi'nin Yeşil ile Birleştiği Yer yani benim tatlı mı tatlım ablam derken, durun kızlar seçtim.



'Kırmızı Başlı Kız' 

Benim onunla tanışmam Ocak ayının başların da oldu. Gece yarısı yazdığım yoruma anın da dönüş yaptı, bir baktım tatlı tatlı sohbetleşiyoruz. 

Ardından hep bloguna baktığım insanlardan oldu. Ona ne sorarsanız sorun o tatlı diliyle hiç üşenmeden uzun uzun yazar anlatır. Herkesle tek tek ilgilenir.

O güzel kupaları, tepsileri, ev aksesuarları da beni benden almıyor mu :) Geçtiğimiz günlerde de öğretmen olarak atandı okurken nasıl heyecanlandım. Sanki dersiniz Gözde atanmış bende ki heyecana bak sen..

Sizler için mavi yazıların üzerine linkleri verdim. Tıklayarak direk onların sayfalarına ulaşabilirsiniz. Haftaya Pazar yeni bir isimle görüşene kadar 'Kırmızı Başlı Kız'ı tanıma vakti :)

Blog Adresi: http://bit.ly/1L3KQUY
Google Plus Hesabı: http://bit.ly/1KBzM1C

Okuduktan sonra kalbinizden gelen ne varsa çekinmeden yazın, zira yazdıklarınız benim için çok kıymetli! Fotoğrafların izinsiz kullanılması yasaktır..

52 yorum:

  1. Diğer kişilerin etkinliklerine de baktım.
    Çok hoş bir etkinlik olmuş. tebrik ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz de katılabilirsiniz Duygu İklim :) Herkese açık ve keyifli bir etkinlik oldu :)

      Sil
    2. mutlaka bak duygu seveceğine eminim <3 :)

      Sil
    3. Blogum yok, sevdiğim kişileri takip ediyorum:)
      Birgün açarsam aranıza katılmak isterim.

      Sil
  2. Çok tatlısın Gözde (As usual)!! :)
    Harika bir seçim! Saçları benimkiyle aynı birini ziyaret etmek keyif verdi :D Red Head'e hep rastlıyordum, senin yayınına kısmetmiş tanışmak :)
    Bizlerden de bahsetmiş bak tatlı şey bak :D
    Haftanın bloğu demiş tüm blog alemini sermiş yayına gönlü zengin insan ;)))
    Tatlısın vesselam!
    Öpücükleeeer!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh dağınık anne <3
      valla utanmasan sevdiğim herkesi yazacaktım yarısını geri sildim inşallah ayıp olmamıştır.
      artık her hafta birine yer verince içim rahat eder ;) seviyorum seni, bak yazını okuyunca şu kocaman gülen emoji oldum :D

      Sil
    2. Ben de eğlendim okurken :D Belli zor durduğun zaten :) En güzeli! Maksat kaynaşmak zaten yazmayanda kabahat :D haha..

      Sil
  3. Kendi adımı görünce çok şaşırdım ve utandım. Çok teşekkür ederim. Çok mutlu oldum hatta ağlayacağım. :) Bu mimde yazılabileceğim aklıma gelmemişti. Benimde severek takip ettiğim bloglardan biri senin blogun. Yazılarını okumayı, samimiyetini seviyorum. Blog dünyası çok ilginç değil mi? Birini görmeden, tanımadan seviyorsun, yeni bir şey paylaşmışlar mı diye heyecanla bakıyorsun. İyi ki burdayım, bunu bir kez daha anladım. Tekrardan teşekkür ederim. Sevgiler canım öpüyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne mutlu bana faydalı olduysam :) daha çok şey yazacaktım ilk mim olduğu için bende bilemedim oldu mu :))
      samimiyetle bana cevap verişlerinin sonucu bir baktım hergün bakıyorum bloguna ^^ birgün yollarımız kesişir belli mi olur ;) blogun da çok daha iyi yerlere gelmen dileği ile :*

      Sil
    2. Düşüncelerimiz karşılıklı :) Konya'ya gelirsen haber et mutlaka görüşmek isterim. İyi dileklerin için teşekkür ederim. İnşallah seninde öyle olur :)

      Sil
    3. :) olurda Konya'ya yolum düşerse bende görüşmek isterim. Seni de İstanbul'a beklerim ;)

      Sil
    4. Red Head! Senden de bekliyoruz, bakalım senin torbadan neler çıkacacak :)))))

      Sil
    5. Red Head! Senden de bekliyoruz, bakalım senin torbadan neler çıkacacak :)))))

      Sil
  4. çok güzel bir etkinlik olmuş merakla bekliyoruz diğer haftanın bloğunu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakalım kim olucak :) yorumlardan keşfettiğim yeni insanlar da oluyor <3

      Sil
  5. Tavsiye ettiğiniz read head bloguna baktım. Kendisi ile kullandığımız makyaj ürünleri benzer birkaç ürün dikkatimi çekti, güzel etkinlik:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne mutlu bana <3 tercihleriniz aynı o zaman çok teşekkürler :)

      Sil
  6. Ben zaten keyifle takip ediyorum :-)
    Ellerine sağlık canım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. blog güzel olunca insan severek takip ediyor ;) senin blogunun da sıkı takipçisiyim <3

      Sil
  7. Ben de şimdi bu sayede Kırmızı Başlıklı Kız'ı tanımış oldum..Sevgiler..:)

    YanıtlaSil
  8. hemen bende bakıyorum :)

    YanıtlaSil
  9. Süper seçim :))) ee canım ben her saat bişiler atıp tutuyorum yorumlarda takip eymeyenlerin vay haline :))) ellerine sağlık gözde! Keyifle takip edeceğim seçmecelerini ki ;) red head biliyorum, severek de takip ediyorum... Süper oldu bu etkinlik Dağınık Anne! Farkı :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öhöm ehem yapma Fenommmm (güneş gözlüklü surat :D).

      Sil
    2. dimi iyi ki de böyle bir etkinlik oldu bende sizlerin sayesin de yeni bloglar keşfediyorum, bu arada da dağınık annenin İkizler burcuna kadar biliyorum her an takiteyim :))

      Sil
    3. GÖZDE :D Ya YİNE çok güldürdün beni gerçekten çok tatlısın :))) Takibini severim Sherlock 2 gelmiş meğer ;)) Gel paylaşalım rolü :D

      Sil
  10. Yeni bir blogla tanıştım sayende teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  11. eheheh yaaa benide tanıt :D çok güzel bi etkinlikmiş :) tanıyoruz sayende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence sende başlatmalısın bu etkinliği bebeğim :*

      Sil
  12. Çok güzel olmuş yureğine sağlık
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  13. Ne güzel anlatmışsın. Kalemine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  14. Haberci geldi haaaanııımmm :D
    Gözdeee :) Komşum!
    Sen de haftanın bloğu seçilmişsinnnn :)))
    Tebrikler doğru karar ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah sen olmasan :)
      Bundan sonra her güzel musmutlu haberler senden gelsin ^.^

      Sil
    2. Amin amin inşallah!! Hayatında hep güzel haberler olsun ki keyifle paylaşılsın ;)

      Sil
  15. Çok güzel bir etkinlik, tebrikler

    YanıtlaSil
  16. Sevgili Gözde ne güzel içten temiz bir bloğun var kutlarım seni sağlığın ve mutluluğun daim olsun ki bu güzelliklerin devamı gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel dileklerin için çok ama çok teşekkür ederim ^.^ yazınızı okuyunca çok mutlu oldum :)

      Sil
  17. Lovely post.
    I am following you back via GFC =)
    http://ohladymania.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  18. Etkinlik çok güzel olmuş. Sizi yorumlardan buldum��blogunuz çok şirin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim <3 kırmızı başlı kız'a uğramayı unutmayın ;)

      Sil
  19. Etkinlik tam gaz gidiyor. Benim günüm çarşamba kimi secsem ki ya...red le ben de 1 aydır tanışıyorum samimiyetine hayranım su aralar is güç biraz bosladi:))) neyse bur gidelim bloguna bakalim ne var ne yok;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet sendekini de gördüm canım benim ;) güllü galaksiye uğradım ;)

      Sil
  20. İadeye ziyerete geldim. Tavsiye etmiş olduğunuz bloga hemen bakacağım. Kişisel bir blog kurdum. Bir engelli olarak amacım engelliler hakkında ilgi ve farkındalığı artırmaktır. Bu blog da duygu ve hislerimi özgün bir içerikle yazmaya çalışıyorum. İlgili ilgisiz herkese beklerim.
    http://engelsizrenkler.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz :) mutlaka ziyaret edin çok güzel bir blogtur. Blogunuzu ziyaret ettim bazı yazılarınızı da severek okudum. Bundan sonra daha sık görüşmek dileği ile :)

      Sil