10 Şubat 2016 Çarşamba

Unutulmaz Bir Film: Ghajini

Ghajini filmi izle
Bugün farkettim ki bloguma uzun süredir film önerisin de bulunmamışım. Günlük hayatın koşuşturmacası derken ya akşamları yabancı dizileri izlemeye fırsat buluyorum ya da pazar akşamları yatmadan önce bir tane film izleyebiliyorum. 

Şu sıralar aman aman beğendiğim bir film olmadı. Ben de sizlere iki sene önce izlediğim ama hiç unutamadığım Ghajini filminden bahsetmek istiyorum. Son yıllarda çok fazla Hint filmi izliyorum. Her şeyin sebebi sanırım ablam :)

Bana ilk olarak Aamir Khan'ın 3 idiots filmini izlettirdi ve her şey çorap söküğü gibi gelmeye başladı. Ardı ardına Ghajini, Fanaa, Talaash, PKTaare Zameen Par ve daha sayamadığım birkaç tane daha filmini izledim. Ben bu adamın hem oyunculuğunu hem de filmlerinin konusunu seviyorum. 

Bugün ise sizlere Ghajini filminden bahsetmek istedim. Aranızda izleyenler varsa benim kadar etkilenen kişiye sesleniyorum burdan, mutlaka yorum bırak sonra bana abartıyosun demesinler ;) 
Ghajini filmi replikleri
Ghajini filmi Kalpana
İzlemeyenler için ise hemen napıyoruz, bu filmi not alıyoruz ve müsait bir zaman dilimin de google amcaya filmi çabuk aç diyoruz. Sonra internet hızınız düştüğün de çağrı merkezini arayıp benim gibi saydırabilirsiniz. Bir tanecik filme nasıl hız düşürürsünüz siz kafayı mı yediniz, neyse bu konuya sonra değinirim.

Film başladığınız da sizler de benim gibi mutlu mesut izlemeye başlayacaksınız. Hatta başrolda ki kızımız Kalpana'yı çok seveceksiniz. Çünkü o tam bir yardım meleği. Başına ne gelecekse de o kalbinin güzelliğinden gelecek. Kalpana bir reklam şirketin de oyuncu olarak çalışır. 
Ghajini filmi replikleri
Ghajini filmi ayak izi
Oynadığı reklamlar da onunla ilgilenilmez. Birgün GSM şirketi sahibi olan Sanjay ve Kalpana'nın yolu kesişir. İşte o an Kalpana'nın Sanjay'in karşısın da kendinden bahsedişine kıkır kıkır gülebilirsiniz.

Sanjay, Kalpana ile tanışmadan önce onun engelli kız çocuklarına yardım ettiğini görür. Bu olay onun Kalpana'dan etkilenmesini sağlar. Kalpana onu Sachin olarak bilmektedir. Sanjay gerçek ismini Kalpana'ya söylemez çünkü Kalpana'nın kendisini meşhur biri olarak değil de sıradan biri olarak sevmesini ister.



Olay onların mutlu mesut tanışma süreçleri ile devam ediyor derken Kalpana'nın başına gelenler falan filan Sanjay'ın hafızasını yitirmesiyele beraber Kalpana'nın intikamını nasıl aldığını göreceksiniz.

Çok anlatmak istemiyorum işin büyüsü kaçıcak. Film de en çok beğendiğim sahne eve girerken ayak izlerini kalıba basmaları olmuştu.

67 yorum:

  1. Başroldeki kızı cidden çok beğendim :) Uzun zamandır Hint Filmi izlememiştim en son 3 saati aşkın bir maceram olmuştu ama değmişti. Ghajini'yi de listeme aldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hint filmleri gerçekten uzun oluyor ona sözüm yok ama sonuna kadar değiyor <3 İzlerseniz sevebilirsiniz ;)

      Sil
  2. 3 idiots'u izleyince en sevdiğim o film oldu.Beni o kadar etkiledi ki anlatamam:)
    İçinde aamir Kaan varsa bu da kesin kaliteli bir filmdir.
    En kısa zamanda izlemem lazım;)
    Birde herkes her çocuk özeldir e bayılıyo bende yarısını izleyebilmiştim.Size önerebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ilk 3 idiots ile başladım izlediğim en iyi filmlerden di filan diye düşünürken diğerlerini izleyince hepsi güzel dedim :) Her çocuk özeldir filmini de izledim :))

      Sil
    2. Bende izledim Her Çocuk Özeldir'i. O da efsaneydi gerçekten :)

      Sil
  3. Bu filmi hala izlememiş olduğuma inanamıyorum... Sürekli aklımda; ama kısmet olmadı bir türlü. Hemen izleyeceğim inşallah. Böyle olmuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman hemen izlemelisin ilk fırsat bulduğun anda ;) Seversen ne mutlu ban :))

      Sil
  4. Sonun da nasıl ağlamıştım gerçekten içim gitmişti bakamamıştım kızın öldürüldüğü sahneye :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay keşke orayı demeseydiiiniiiz :) izlemeyenler bilmesin diye bende söylemedim ^^

      Sil
  5. Bu adamı çok seviyorum 3 idiots filminde çok eğlenmiştim ama bunu izlemedim. tavsiye için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim :) 3 idiots müzikleri efsaneydi :D hatta şuan mırıldanıyorum

      Sil
  6. universite de sevgilimle izlemiştik. Uzun zaman oldu unutmuşum bazı sahneleri, fragmanı izleyince hatırladım güzel filmdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman sizin için farklı bir anısı var :) fragmanı izleyince bende yeniden izlemek istedim :))

      Sil
  7. Aamir Khana hayranım. Hindistan'da en sevdiğim oyuncu. Her filmi mi güzel olur. Bu filmde harikaydı oyunculuğunu konuşturmuş yine. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim dee <3 oyunculuğu karakteri adam kendini ne yapıyor ettiriyor izlettiriyor :)) hele PK izlemediysen bir bak derim ;)

      Sil
  8. Aamir Khan çok severim bu filmi de çok beğenmiştim :)
    Filmin müzikleri de çok iyi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. <3 Bu filmi ayrı seviyorum :) beğenmenize çok sevindim

      Sil
  9. Efsanedir bilirim, ara sıra açar hint filmleri izleriz fazla izleyemiyorum bu kadar duygusallığı kaldırmıyor bünyem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) hahah dimi ben fanaa filminde ne duygusallaşmıştım ara da bir doz alıp izlemeyi bırakıcaksın :))

      Sil
  10. Bu filmi uzun zamandır izlemek istiyordum karşıma öneri olarak gelmesi sevindirdi beni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman ne mutlu bana :) izlediğin de umarım beğenebilirsin <3

      Sil
  11. bayılmıstım bu fılme bende gercekten duygusal olarak cok basarılı.

    YanıtlaSil
  12. Pek duygusal tepkileri olmayan bir arkadaşım. "Ben bile ağlamamak için zor tuttum kendimi" yorumunu yapmıştı bu film için. Ne kadar Aamir Khan hayranı olsam da sulugöz bir insan olarak cesaret edemiyorum izlemeye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende ablam gibisin oda her filmde ağlar :)) ben normal de ağlamam ama hakketten gözümden yaş geldi :D bu adam beni duygulandırıyor

      Sil
  13. bi türlü izleyemedim şu filmi yaa merakım ayyuka çıktı yine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah :D fırsat bulduğun an izlemelisim :))

      Sil
  14. Çok kez adını duydum ama bir türlü izleyemedim yine not ediyorum umarım bu kez izlerim :) teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kadar sık karşılaşıyorsan, beni artık aç ve izle diyor :))

      Sil
  15. Ben çok severim Aamir Khan'ı ve bu filmi ağlatmıştı bir de Guzarish şarkısı vardı oda oynamalı olsa da biraz hüzünlüydü. Çok severek izlediğim bir filmdir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni gördüğüme çok sevindim :) Guzarish baktım şimdi izlememişim daha önce bakıcam mutlaka tavsiye senden sonuçta ;)

      Sil
    2. Hahah teşekkürler Gözdecim. Ben buralardayım hehe :D Arayı açmıyım dedim :)

      Sil
  16. Çok güzeldi. Kaç kez izledim hatırlamıyorum. Orjinalı Akıl Defteri. Cristopher Nolan yazmış senaryosunu ama amir Khan hikayeyi çok güzel aktarmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sadece bir kere izledim etkisi geçmek bilmedi :) Evet bu Akıl Defteri filminden uyarlama o 2000 yılında çekilmişti ama izlemedim :(

      Sil
  17. Aamir Khan filmlerini çok seviyorum ben de. Bu filmi nasıl izlememişim utandım. İlk fırsatta izlenecek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. <3 her filmi ayrı özel benim için :) bunu mutlaka izlemelisin ;)

      Sil
  18. Film mükemmeldi. sen de güzel anlatmışsın :)

    YanıtlaSil
  19. Tigris kızımın bloğunda okudum.Bugün yaş gününmüş canım.Nice seneler, sağlık mutluluk ve kısmetiyle birlikte gelsin .Kutluyorum canım.Sevgilerimle.Ece ablan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece abla çok teşekkür ederim <3 yazını görünce çok mutlu oldum güzel dilekler her daim gerçek olsun :) sevgiyle kalın

      Sil
  20. Bir ara Hint filmlerine feci takmıştım, özellikle Aamir Khan'ınkilere. O dönem izlemiştim, tekrar izlenesi bir filmdi benim için :D Veer Zaara'yı izlemediysen önerebilirim, onu da sevmiştim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır izlemedim canım benim önerdiğin iyi oldu mutlaka bakacağım ;)

      Sil
    2. Yıllar önce arkadaşım izlerken arada bakmıştım ve o durumda bile fazlasıyla duygusal bir film olduğunu anlamıştım. Bir de bu filmin esinlenildiği Akıl Defteri'ni öneririm sana eğer izlersen eminim seveceksin :)

      Sil
    3. Evet canım benim Ghajini o filmin uyarlaması ben onu da izlicem :))

      Sil
  21. İnanılmaz bir filmdi.
    Çok da içim gitmişti, ne güzellermiş öyle kalsalarmış ya diye..

    YanıtlaSil
  22. İzlediğim de çok aglamıstım

    YanıtlaSil
  23. Ah.. bu film gerçekten en iyilerinden. Bence hiçte abartmamışsın tam yerinde bir anlatım olmuş. Spoiler olmadan söylemem gerekirse (ki o sahneyi biliyorsun) gözyaşlarım sel olmuştu herkes gibi.. Her Hint filminin şarkıları güzel ama "Guzarish" , "Kaise Mujhe" ve "Teri Meri" (başka kalmadı galiba :)) )şarkısı tekrar tekrar dinlenilesi kesinlikle.. Son olarak seninde dediğin gibi eve girerken kalıba ayak basma sahnesi.. diyor ve susuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o sanahde nasıl ağladım heralde 1 aylık ağlama seansını yapmıştım :)) gerçekten çok güzel bir filmdi tekrar tekrar izlesem sıkılmam :)

      Sil
    2. Kesinlikle öyle.. Adamlar yapıyor yahu :)

      Sil
    3. çok seviyorum hint filmlerini :)) hele dansları

      Sil
    4. Dimi Dimi.. Yorumlaşmamız sohbet gibi oluyor gerçi buradan ama söylemeden edemedim şimdi :) Dans deyince aklıma direk PK filmindeki "Tharki Chokro" şarkısındaki dansları geliyor hihi :))

      Sil
    5. ne güzel sohbetleşiyoruz :)) ay bak onu da çok severek izledim Aamir sence de efsane değil miydi 'Amore amore' :D sen kesin 3 idiots izlemişsindir 'All Izz Well' klibi diyorum ve susuyorum :D

      Zoobi doobi Zoobi doobi pamparam zoobi doobi parampa = Kareena Kapoor tatlılığı

      Sil
    6. Benim için hiç sorun değil film dedikodusuna her zaman varım :)) Hemde ne efsane, onun o kepçe kulaklarına ne demeli :D 3 İdiots.. İzledim tabi izlemezmiyim ilk Hint filmimdi sanırım. Ah tekrar tekrar izlenir ama :D
      Bende duygusal şarkılara örnek vereyim o zaman.. Taare Zameen Par filminden Maa ve Talaash filminden Jee Le Zaraa en sevdiklerim. Gerçi bu liste uzar yahu :) Birde sana bir film önerecektim geçen gün nereden önersem acaba :)

      Sil
    7. evet çok komikti Aamir Khan'ın neredeyse hepsini izledim mükemmel bir oyuncu Talaash, Fanaa benim için yine duygusaldı. Jee Le Zaraa insanın ruhunu dinlendiriyo izlerken çok duygulanmıştım :'( aynen bız bitiremeyiz :)) film önerin varsa alırım hafta sonları izliyorum ;)

      Sil
    8. Bir ara sadece Hint filmleri dedikodusu yapmak üzere buluşalım! :) 127 Saati yazdığını görünce aklıma gelmişti. "The Canyon" filmin ismi, 2013 yapımı.. Belki izlemişindir bilemiyorum ama 127 saati sevdiysen bunu da kesinlikle seversin diye düşünüyorum :)

      Sil
    9. hayır izlememişim :D baktım fragmanına ay kıza nolucak çok merak ettim bu tam benlik gerilim varsa süper :)) bu arada üst sağ tarafta mail işaretin de adresim kayıtlı ordan da yazabilirsin :)

      Sil
    10. Spoiler vermeyeceğim kesinlikle hihi :) Bundan sonra oraya geliyorum o zaman :)

      Sil
  24. iyi günler gözde hanım, ayak izi bıraktıkları kalıba nasıl ulaşabilirim bi fikriniz var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, ne yazık ki bende bilmiyorum filmde gördüm :( Sadece yeni doğan bebekler için el ve ayak izlerini almak için olanından görmüştüm, internetten bi bakın isterseniz :)

      Sil
  25. Bu yorumu seni haklı çıkarmak için yazıyorum canım. Gerçekten film o kadar etkileyiciydi ki izlerken hissedeceğiniz duygular uzun bir zaman içinizden çıkmayacak. O kadar etkiledi beni. Başrol oyuncularının performansı,tatlılığı, aşkları saymakla bitmeyen bir güzellik bu film. İzlemeyenler ve film arayışında olanlar için ilk sırada yer almalı (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için çok teşekkür ederim :) İnsan tekrar tekrar izlemeye doymaz aynı şekilde Aamir Khan'ın diğer filmlari de bende bu etkiyi hissediriyor ;)

      Sil