8 Kasım 2015 Pazar

Aşkın Dile İhtiyacı Yoktur: Barfi!

 Barfi!

Yıllar önce Slumdog Millionaire izlememle beraber bollywood filmlerini izlemeye başladım. Bollywood filmlerinin bambaşka bir ruhu var müziği, oyuncular, hikayeler ve daha sayamadığım bir çok detay..

Benim gibi bollywood filmlerini yakından takip edenler az çok neler demek istediğimi anlamıştır. Aamir Khan'ın çoğu filmini izlememe rağmen her yeni filmini heyecanla bekler hale geliyorum.


Barfi ile filmini böyle tam iş aradığım zamanlar canım sıkkın olduğu günlerin birinde izlemiştim. O sıkıcı günlerin üzerine adeta ilaç gibi gelmişti. Her ne kadar sonunda ağlatsa da inanılmaz derece de keyif alıp gülebileceğiniz bir film. Ailenizle beraber bir tencere mısır patlatıp filmin tadını çıkarın derim.  

Gördüğüm en güzel senaryolardan birisiydi iyi ki de şuan ki oyuncular oynamış, performansları gerçekten muhteşem. Konusu olarak kısaca değinmek gerekirse başrol karakterimiz olan sevimli, neşe kaynamğımız Barfi sağır ve dilsiz babasıyla beraber yaşıyor. Barfi başını sık sık belaya soktuğu için de senaryo boyunca bol bol gülebileceğiniz dakikalar yaşayacaksınız.

Bunun dışında Barfi birgün Shruti isimli genç bir kızla tanışıyo sonrasında hiç hissetmediği duygular yaşamaya başlıyor. Shruti de Barfi'ye karşı duygular beslemeye başlıyor ama hanım kızımız başka birisiyle evleniyor. Oralarda bolca kıza saydırdığım doğrudur ☺️

Sonra olaylar ilerlemeye devam ederken otistik bir kız olan Jilmil ve Barfi'nin yollarının da keşismesiyle beraber kendinizi bir aşk üçgeni arasında bulacaksınız. Gerisi için de filmi açın ve izleyin diyorum. İki buçuk saatinizin bir dakikasına bile yazık olmayacak. Bu arada filmin müzikleri de gerçekten çok güzeldi. 


Ne diyelim bir aşk üçgenini bu kadar naif ve güzel bir şekilde anlattığı için en çok senariste sonra da oyunculara selam olsun diyorum. Filmde en çok sevdiğim sahnelerden birisi Barfi'nin jilmil'in bacağına bakan adama, çıkartıp kendi bacağını gösterdiği sahneydi. İşte bu yüzden Aşkın Dile İhtiyacı Yoktur: Barfi'yle tanışın diyorum. Bol gülümsemeli seyirler..

2 yorum:

  1. Öncelikle, blogunu çok beğendim ya, yazılarını keyifle keşfediyorum şu anda :D Barfi de en sevdiğim filmlerdendir. Hiç unutmuyorum Lys dönemimde izlemiştim ve o kadar sevmiştim ki neşelenmek için sınavımdan önceki gece Barfi'yi yeniden izlemiştim. Geçenlerde bir kez daha izledim, bıkamıyorum filmden. Dediğin gibi müzikleri de harika, oyuncuları da.. Bahsettiğin sahneyi annemle ben de çok seviyoruz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. isim adaşımı görmek öncelikle beni çok daha mutlu etti gözde :) ayy şuan çok mutlu oldum blogumu sevmene işten sonra geceleri baya vaktimi ayırıyorum ;)

      hint filmlerini ayrı bir seviyorum müzikleri neşeli yapıları saçma sapan aşk filmlerinden çok daha değerliler benim için vakit buldukça diğer izlediklerimi de blogda yayınlayacağım :)

      Sil