25 Kasım 2015 Çarşamba

Evde 3 Basit Malzeme İle Gözeneklerinizi Sıkılaştırın

Gözeneklerinizi Sıkılaştırma

Bugün sizlere kısa bir süre önce denemeye başladığım ve çok memnun kaldığım cilt gözeneklerini sıkılaştıran maskeden bahsetmek istiyorum. Yüzümdeki gözenekleri son zamanlar da çok fazla kafama takmaya başladım. 

Özellikle uzun süre uykusuz kalmam, iş stresi ve bütün gün bilgisayara bakmak göz altım da morluklara neden oldu. Cildime çok fazla makyaj yapmıyorum. Ne kadar istemesem de bu cilt gözenekleri son zamanlar da canımı sıkmaya başladı.

Doğruyu söylemek gerekirse piyasa da satılan gözenek sıkılaştırıcı kremlerin çoğunu beğenmedim. İçeriklerini okuduğum da ya paraben içeriyor ya da internet üzerinden beğenilmedikleri yönünde yorumlar okudum. İster istemez kafam da soru işaretleri kaldı ve alıp almamak konusun da şüpheye düştüm. Sizler de dikkat ederseniz gözenek sıkılaştırıcı kremlerin veya serumların fiyatları çok uygun değil.

Birazdan vereceğim doğal maskeyi yapmak istemeyenler için Bioderma Sebium Pore Refiner( Gözenek Sıkılaştırıcı Krem )'e bakın derim. Yorumlar da kadınlar külübü sayfasın da ve bir çok blog sayfasın da yorumlar bulunuyor. Fiyat açısından da 75 tl civarın da gördüm :( 



Benim gibi doğal ürünlerden yanaysanız ve 75 lira gibi bir para verip memnun olmama ihtimalini düşünürsek sadece 3 adet malzemeyle evde kolayca uygulayabileceğiniz tarifi uygulamaya ne dersiniz kızlar ;) Öncelikle yarım tatlı kaşığı balı bir kaba koyun içerisine bir tane yumurtanın akını ilave ediyoruz (sarısını ayırın mutlaka karışmasın) en son olarak da 1 çorba kaşığı yağsız sütü bir güzel karıştırın.  

Yaklaşık 4-5 dakika karıştırdıktan sonra sertleşiyo ve macun kıvamını almaya başlıyor. Macun kıvamını alan karışımı göz çevrenize değdirmiyecek bir şekil de gözeneklerden şikayet ettiğiniz yerlere güzelce sürün. Maske 5-6 dakika sonra yavaş yavaş kurumaya başlıyor. Çıkarmak için acele etmeyin 15 dakika kadar bekleyin.



Ilık su ile yüzünüzü yavaşça durulayın, ben havluyu ılık suyla ıslatıp yavaşça yüzümü siliyorum, bunun daha faydalı olduğunu okumuştum. Yaptığınız her maskeyi bu şekilde temizleyebilirsiniz. Son olarak ben sadece Pazar günleri müsayit olduğum için o gün deniyorum şuan 2 kere denedim ve sevdim. Bundan sonra da uygulamaya devam edeceğim sizlerde hafta da 1 kez uygulayın.

Eğer yumurtaya alerjiniz varsa kesnlikle uygulamayın. Maskeyi yaptıktan sonra da nemlendirici sürün. Umarım beğenirsiniz ve gözenekleriniz yok olur, kendinize iyi bakın hoşçakalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder