15 Kasım 2015 Pazar

Loreal Casting Sunkiss Renk Açıcı Jel

Loreal Casting Sunkiss Renk Açıcı Jel

Güzel bir günün ardından herkese merhaba.. Saçlarının rengini açmak isteyen ve boya yapmadan bunu nasıl yapabilirim diyenler için Loreal Casting Sunkiss renk açıcı jel ile ilgili ele aldığım yazım sizleri bekliyor. 

Youtube de sevdiğim vloggerları takip ederken sunkiss ile ilgili tanıtımları gördüm. Kimisi beğenip önerirken kimisi hiç denemediğini ve beğenmediğini söyledi.

Gratiste uğramışken gözüme Loreal Casting Sunkiss renk açıcı jel ilişti ve bende tavsiye edenlerin önerileri ile ürünü aldım. Fiyatı da 15 tl civarındaydı, migrosta daha da indirime girdiğini gördüm mutlaka oraya da bakın derim.


Öncelikle saçlarımın sadece uç kısımlarında ışıltı vardı ve yazın deniz, güneş derken gittiler. Bende bunun yerine daha belli olan ve doğal duran bir seçenek arıyordum. Bu nokta da piyasa da olan ürünlerden en uyguna Sunkiss renk açıcı jeldi.

Ben saçlarım kuruyken kullandım ve saçımın tamamı yerine sadece uç kısımlarına ara ara attım. Ardından saçınızı kurutuyorsunuz ilk deneyiminiz de çok bir şey beklemeyin, ben evdeki herkese açıldı dimi diye baya bi bunalttım :) 

Hafta da 1 kez duştan sonra saçlarım ıslakken uygulamaya başladım bu şekilde çok daha faydalı oldu. Ardından saçınızı kurutuyorsunuz. Hiç bir şekilde durulama veya saçınız da yapışma hissi yaratmıyor. Kokusu da gayet hoş ve güzel.


Yalnız ben size kendi yaptığım şapşallığı yapmamanız için baştan uyarmak istiyorum. Kremi kullanmadan önce elinize eldiven takın. Ben direk elime alıp parmaklarımla saçıma uyguladım. Aradan geçen 5 dakika sonra parmaklarım bembeyaz olmuştu :( Sonrasında mutlaka eldivenle kullandım.

Siz de benim gibi kış ayında kullanırsanız açılma oranı biraz daha yavaş olucaktır ancak güneş ışığında Loreal Casting Sunkiss Renk Açıcı Jel çok daha fazla saçın rengini kırıyor. Bende ki 1 numarası açık kahveden koyu sarıya olanı zaten 1 numara dışındakileri görmek nasip olmadı :) Yabancı ülkelerde 2 ve 3 numarası da var. 


Fotoğrafın sol kısmında ki geçen yıl saçlarımın doğal hali ve sağ kısmında ki fotoğraf saç uçlarıma rek açıcıyı yaz ayında kullanarak elde ettiğim ton. Çok az miktarda daha önce yaptırdığım karamel ışıltılar kalmıştı, ancak hiç belli bile olmuyordu nerdeyse yok derece de kestirince de uçlardan gitmişti.  

Kızlar en azından bir kere de olsa kendinize şans tanıyın diyorum. Sadece boyatmak için 80 tl ve daha fazlasını vermek yerine 15 tl gibi bir fiyatla renk açıcıyı kullanın. Umarım sizlerde benim kadar memnun kalırsınız. Hepinize bol bakımlı güzel saçlar..

@Fotoğrafların izinsiz kullanılması yasaktır..

6 yorum:

  1. Ayy sizin saçınızi baya açmış bende hiç açılmadı :( bende de 1 numara yazan var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, saçlarınıza ne kadar süre kullandığınız çok önemli. size tavsiyem kullandıktan snra dışarı çıkın bir miktar güneş görürse açılma oranı artıyo :)

      Sil
  2. Ben saçıma önce 1 tüp komple yaptım sonra 2 tüpü aralarna tutam tutam yapti bence böyle de deneyin;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben eski saçımın rengine geri dönmez diye korkuyorum :( o yüzden sadece uçlarına ve aralara atıyorum.

      Sil
  3. Canım arkadaki çok amaçlı kutuyu nerden aldın acaba :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. koçtaş'tan aldım çok uygun fiyataydı, bu en küçük boyutu ;)

      Sil