27 Kasım 2015 Cuma

Basit Nail Art Deneyimim 2

Basit Nail Art
Herkese Merhaba..

Bugün geçtiğimiz hafta ilk kez denediğim Nail Art deneyimi mi sizlere anlatmıştım. Bir kere denedikten sonra gerçekten çok seviyorsunuz adeta bağımlılık yapıyor. İnternette bir çok seçenek var sizler de kendinize en uygun olanını seçebilirsiniz. 

3 farklı renk ile çizgilerden oluşan bir Nail Art denemesi yaptım. Oldukça şık durdu bu modeli internette görmüştüm denemek istedim, Pazartesi günü uyguladım şuan uçlarına rötuş yaparak kullanmaya devam ediyorum. 4-5 gün rahat bir şekilde kullanabilirsiniz. 

Nail Art yapımın da tek sıkıntı hangi deseni yaparsanız yapın ojeleri kat kat sürdüğünüz için kuruması biraz daha geç buluyor. Haftasonu fırsat bulursam hızlı oje kurutuculardan bir tane almak istiyorum. Denediğim de memnun kalıp kalmayacağımı sizlere blogda yazarım.
Gelelim bu deseni nasıl yaptığıma önce Golden Rose Paris serisinden 219 numarayı komple bütün tırnağıma kullandım.  1 kat sürmeniz yeterli 2 kat kullanmayın diğer ojeleri de sürdüğünüz de sıkıntı yaratabilir. 2 kat olarak Pastel'in 55 numaralı şeker pembesi tonun da olan rengini kullanıyorum.

Tırnağınızın sağ kısmından başlayarak önce az miktarda ardından orta ve tamamı şeklinde düz çizgiler çekin. Yükselen çizgiler olarakta yapabilirsiniz. ben tırnağımı 3 bölüme ayırarak yaptım. Siz isterseniz 4 çizgi olarakta bölebilirsiniz. Son katman olarak Golden Rose Paris serisinden 79 numara olan vişne çürüğü rengini kullandım.
Yine tırnağımın sağ kısmından başlayarak önce az sonra orta ve en son tamamı şeklinde uzunlamasına ojeyi sürüyorum. Elimde işaret parmağımı farklı yapmak istedim boğmasın diye ve ilk sürdüğüm ojenin üzerine Avon'dan aldığım kalpli tırnak süsünden 3 adet yapıştırdım. Son olarak kuruduğun da oje üzerine parlatıcı sürdüm. 

Ben bu hafta bu şekilde bir deneme yaptım. İlerde daha iyilerini yaptığım zaman detaylı süslemelere geçmek istiyorum. Umarım beğenmişsinizdir. Eğer beğendiyseniz geçtiğimiz hafta denediğim Basit Nail Art Yapımı'ni inceleyebilirsiniz. Kendinize iyi bakın daha güzel tırnaklar sizlerle olsun, hoşçakalın..

@Fotoğrafların izinsiz kullanılması yasaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder