4 Kasım 2015 Çarşamba

Avon: 3'ü 1 Arada Allık, Bronzlaştırıcı, Aydınlatıcı

Avon: 3'ü 1 Arada Allık, Bronzlaştırıcı, Aydınlatıcı

Bugüne kadar Avon'un bir çok ürününü kullandım ama 3'ü 1 arada allık, bronzlaştırıcı ve aydınlatıcının hepsine göre çok daha başarılı olduğunu söyleyebilirim. Hem allık, hem bronzlaştırıcı hem de aydınlatıcı olarak kullanabiliyorsunuz. 

Ürün kabı içerisinde üç farklı bölüme ayrılmış. İsterseniz ayrı ayrı kullanabiliyorsanuz isterseniz de üçünü birbirine karıştırarak benim gibi kullanabilirsiniz.


Baz olarak yüzünüze sevdiğiniz fondoteni kullandıktan sonra 3. adım da yüzünüzü ortaya çıkarabileceksiniz. Çene kemiklerini ve alın kenarlarını ortaya çıkarmak için en koyu renk olan şekillendiriciyi fırçanız yardımıyla önce çene ucunuza sonra çene kenarlarınıza dağıtarak yavaşça uygulayın. Sonrasın da alnınızın kenarlarına hafifçe dağıtarak o bölgeyi ön plana çıkarın.

Şekillendiricinin içerisinde pırıltı olmadığı için ben bazı zamanlar da komple yüzüme uyguluyorum. Yüzümün daha bronz gözükmesine yardımcı oluyor. 2. adımda ise allık olan kısmı. Ben daha kahve tonlarda allığı seviyorum. O yüzden burdaki allığı çok fazla kullanmadım.  

Sadece üçünü karıştırıp sürdüğümde kullanıyorum. O zaman da kahvenin içerisine şeftalı tonları girdiği için çok hoş gözüküyor. Yine de kullanıcaklar için önerim elmacık kemiklerinizden başlayarak gözünüzün bitiş çizgisine doğru içten dış kısma doğru kullanmanız.

Üçüncü ve son adım olarak ise benim favorim olan aydınlatıcı bölümü. Bu kısım pırıltılı olduğu için kaşlarımın hemen altına uyguluyorum. Yani hem far gibi hem de aydınlatıcı olarak birçok şekilde yararlanıyorum. Ruj sürmeden önce üst dudak ortanıza parmağınızla alıp uygulayın. Sonra ruju sürün dudağın kalp kısmını belirginleştiriyor. Aydınlatıcıyı son olarakta elmacık kemiğimin son uç kısımlarına dağıtarak yukarıya doğru yediriyorum.  


Dışarıya çıktığınız da o kısımların ışıldadığını farkedeceksiniz.Kısacası her biri için ayrı para ödemektense bu şekilde almayı tercih ediyorum. İndirime girdiğinde 35 tl'den 20 tl'ye düşüyor. Ben öncekini teyzeme kaptırınca yenisini sipariş ettim siz indirimden yakarsanız kaçırmayın derim ☺️ Hepiniz güzel kalın, hoşçakalın..

@Fotoğrafların izinsiz kullanılması yasaktır..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder