18 Kasım 2015 Çarşamba

Basit Nail Art Yapımı

Basit Nail Art Yapımı

Nail Art yani tırnak süsleme sanatını artık uygulamaya karar verdim. Çok uzun süredir bende denemek istiyordum ancak bir türlü fırsat yakalayamadım. Her zaman ki gibi yeni bir şeyi keşfettiğim de neden bu kadar geç kaldın sorusunu kendime soruyorum.

İnternette Nail Art yapılışı ile ilgili bir sürü seçenek bulabilirsiniz. Ben uzun zamandır İnstagram sayfalarından modelleri incelemiştim. Onlar için biraz daha alışıp dikkatli bir şekilde sürmem lazım.

Yeni şeyler denedikçe sizlerle de blogumda paylaşmayı sürdüreceğim. Bugün başlangıç olarak Avon'da satılan tırnak süsü ile beraber tırnak süsleme fırçasından aldım. Tırnak süsü indirimdeydi oldukça ucuz bir fiyata aldım. Tırnak süsleme fırçasını aylar önce almıştım oda çok pahalı değildi. Sizlerde Avon'dan ya da Gratisler de satılan tırnak süslerinden alabilirsiniz. 

Fotoğraflarda her ne kadar istediğim tonda çıkmasa da bir tırnaklarıma vişne çürüğü rengi olan 'Golden Rose' Paris serisinden 79 numarayı kullandım. Toz pembe ya da daha soft tonlarda olan 'Golden Rose'tan Fantastic Color Oje Serisi'nden 172 numarayı da diğer 2 parmağım da kullandım.



Ben kahve tonları ile pembe tonlarını birleştirmeyi çok seviyorum. O nedenle ilk parmağıma 79 numarayı kullandıktan sonra tamamlaması için 172 numarayı kullandım. Pembe tonlarda olan Avon'un kalpli tırnak süsünü de sadece vişne çürüğü olan parmaklarıma uyguladım. Dediğim gibi bu benim ilk denemem di o yüzden çok mükemmel olmadı belki ama inanılmaz heveslendirdi ilerde daha iyileri gelicektir diye düşünüyorum ;)

Tırnak süsleri bütün gün tırnağımdan çıkmadı bu açıdan çok mutlu oldum. Ojeyle sildiğimde tek parça halinde çıktı rengide solmamıştı bende tüpüne tekrar geri koydum :) İlk başta tırnak süsü gelince baya büyük bi şey sandım katalogda dev gibi büyütülen ürün aslında mini minnacıkmış fiyatına oranla yine de başarılı buldum. 


Bu ara da 'Golden Rose' ojelerini seviyorum fakat altını çizerek belirtiyorum çok geç kuruyolar. Bu durumdan dolayı uzun bir süredir Pastel, Flormar ve Maybelline ojelerini deniyorum. Sizler için daha önce de Maybelline Color Show ile ilgili yazı ele almıştım. Bakmak isteyenler için tık tık..

Son tavsiyem de edindiğiniz tırnak süslerini bütün tırnaklarınıza uygulamayın. Abartı kaçıyor belirlediğiniz 2 veya 3 tırnağınıza uygulayın. Daha güzel süslü tırnaklar sizlerle olsun diyorum bir sonra ki nail art denemem de görüşmek üzere hoşçakalın.

@Fotoğrafların izinsiz kullanılması yasaktır..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder