22 Kasım 2015 Pazar

Avon'dan Pembe Mat Ruj

Pembe Mat Ruj

Uzun zamandır kullandığım ve çok beğendiğim Avon'dan mat pembe biraz da dudak rengini alan rujumdan bahsetmek istiyorum. Bu ruju geçtiğimiz sene indirimden almıştım şuan da satışta mı açıkçası çok bilmiyorum. Yoksa bile bu renge yakın renkler rahatlıkla bulabilirsiniz. 

Mat rujları çok seviyorum. Özellikle dudakta çok belli olmayan böyle sonbahar ve kış aylarına yakışabilecek olan rujları mutlaka kozmetik çantam da bulunduruyorum. 

Daha önce de sizlere blogum da yine Avon'dan aldığım Ultra Colour Rujlarımdan bahsetmiştim. Yazımı merak edenler ve okumak isteyenler için tık tık.. Ultra Colour serisinden gerçekten memnun kaldım, sonrasın da Anew serisinden dolgunlaştırıcı dudak bakım stiğini aldım ve memnun kalmadım.  

Vadettiği gibi dudağa herhangi bir dolgunluk vermiyor hatta rengi de dudakta hiç kalıcı değildi. Deneyip memnun kalanlar var mı bilmiyorum ama benim için istediğim gibi değildi.



Şimdi ise sizlere geçen yıl aldığım ve bitmesinden diye azar azar sürdüğüm arkadaşlarıma bile vermediğim 'in the pink' rengini ele almak istiyorum :) Ruju ilk denediğim de çok sevemedim. Kış ayı olduğu için kız arkadaşlarımla buluşurken bu rengi kullandım ve çok beğendiler. Açıkçası ilk denediğim de gece sürdüğüm için evde çok anlaşılmadı ama ertesi gün bende dudağımda ki rengi sevdim.

Hafif kahve tonlarına kaçan mat tonlarda bir pembe ararsanız bu sizin için ideal bir ruj diyorum. Dudakta belli olan canlı pembe tonu yerine daha soluk tonlar sonbahar ve kış aylarına uygun oluyor. Rujun içerisinde hafif ışıltılar var dudakta gayet kıvamın da yapış yapış olmayacak şekilde kremsi bir yapıya sahip oluyor. 


Kullandıktan 1 saat sonrasında o pırıltılı yapısı gitmiş ve dudağınızın rengiyle birleşmiş bir renk kalıyor. Ben o şekilde doğal duruşunu sevdiğim için sürdükten sonra peçeteyle dudaklarımdaki fazlalığı alıyorum.

Elimin üzerin de daha koyu tonda çıktı normalde o kadar bile pembe değil diyebilirim. Bu tonlarda ruj arayanlar için 'in the pink' rengi diyorum. Serisini ne yazık ki bilemiyorum kataloga bakarsanız bu tonlarda bulabilirsiniz. İndirimli fiyatıyla 18 tl civarında ödemiştim. Umarım sizlerde benim kadar memnun kalırsınız kendinize çok iyi bakın daha güzel rujlar sizlerle olsun..

@Fotoğrafların izinsiz kullanılması yasaktır..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder