12 Kasım 2015 Perşembe

Büyülü Atmosfer: Gizemli Orman

Gizemli Orman

Bugün her yaş için boyama kitaplarından olan 'Gizemli Orman'dan sizlere bahsetmek istiyorum. Tam bir kuru boya canavarıyım ve bu kitap benim gibi boyalarla haşır neşir olanlar için bulunmaz fırsat diyebilirim.

Bilmeyenler için Johanna Basford'un boyama kitapları piyasaya çıktığı ilk andan itibaren çok büyük ilgi gördü ve en çok satanlar arasında yerini aldı. Sizlerde sosyal medya da kitapla ilgili paylaşımları görmüşsünüzdür.

Johanna Basford'un Gizli Orman'den önce piyasaya çıkan boyama kitabı 'Esrarengiz Bahçe', ancak ben Gizli Orman'da ki figürleri ve çizimleri çok fazla beğendim. Boyamaya başladığınız ilk andan itibaren inanılmaz keyif alıyorsunuz. Desenlerle beraber renklerin güzelliği birleşince ortaya şahane bir tablo çıkıyor.

Gel gelelim ki dışardan görüldüğü kadar da kolay mı bu kitabı boyamak??

Şimdi aranızda 'boyarız nolucak ki ya..' diyenler olucaktır, bir sayfanın sonuna geldiğinizde elleriniz de bir ağrı oluşmaya başlıyor o nedenle hemen basitmiş gibi bir algı yaratmasın sizlerde.

Desenler çok ayrıntılı, küçük detaylara boğuluyorsunuz ve bu birazcık zaman alıyor. Aslına bakarsanız 'Gizemli Orman'ı diğer boyama kitaplardan da ayıran tam da bu oluyor. Desenlerde ki o ayrıntılar boyamanın sonunda gözünüze çok daha güzel gözükmesine yardım ediyor.
Boyama yapmak için illa çocuk olmak gerekmiyor kafanızda bu benim yaşıma göre değildir gibi bir algı oluşmasın. Amaç sadece çocuklara değil tüm yaş gruplarına hitap eden bir kitap oluşturmak. 30 yaşında ki insanların bile kukumav kuşu gibi saatlerce boya yaptığını görebilirsiniz ☺️ 

Fiyatına gelirsek ben 20 tl'ye satın aldım, normalde ilk çıktığı zamanlar 15 tl civarındaydı şimdi 25 tl civarında satıldığını gördüm. Boya olarak Faber Castel'in 48'li çift taraflı kuru boyaları var gerçekten çok kullanışlı sizlere tavsiye ederim.

Boyadıklarımdan beğendiklerimle değişik birkaç bi şey yapmayı düşünüyorum. Duvarlarda belki kullanabilirim tablo olarak inşallah vakit bulur yapabilirsem sizlerede fotoğraflarım. Şimdilik benden bu kadar umarım sizlerde kitabı benim kadar sevebilirsiniz..

@Fotoğrafların izinsiz kullanılması yasaktır..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder