28 Kasım 2015 Cumartesi

Kavanoz ile Nostaljik Fotoğraflık Yapımı

Kavanoz ile Nostaljik Fotoğraflık Yapımı
Bir süredir aklımda olan ve bir türlü yapmaya kısmet bulamadığım evdeki kavanozları değerlendirerek nostaljik köşeler hazırlama fikrini inşallah bu haftasonu yapıyorum.

Yapmadan önce de sizlere yapımını ve neler yapabileceğinize dair fikirler vermek istedim. Evinizde mutfakta ya da daha önceden aldığınız güzel bir cam kavanoz varsa atmayın, değerlendirme vakti geldi ;)

Ben bundan bir kaç yıl önce aldığım saralle kabını çok beğenmiştim, kampanya da özel olarak piyasaya sunulmuştu bende atmaya kıyamadığım için içerisine baharat koyarak kullanıyorum. Geçtiğimiz sene yılbaşı süslemeleri için bir sitede kavanozların içerisine fotoğraf koyarak nostaljik köşeler yapıldığını görmüştüm ve bu fikri çok beğendim. 
Odam da bu şekilde bu köşe yaratmak istiyorum haftasonu iş çıkışı bir kaç tane daha kavanoz almayı planlıyorum. Saralle için aldığım orta büyüklükteki kavonozla beraber masam da bir farklı bir alan bakalım yaratabilecek miyim. Öncelikle sizlerde kahverengi, siyah-beyaz ya da sevdiğiniz çocukluk fotoğraflarınızı bir fotoğrafçıda bastırtın. 

Ardından kavanozların içerisine fotoğraflarınızı koyun, dilerseniz içerisine kum, deniz yıldızı veya yaz temasını tamamlamak için kavanozun kapağını halatla bağlayabilirsiniz. İlla deniz yıldızlarının tamamını kavanozların içerisine koymanıza gerek yok bir kısmınıda masaya koyarak tamamlayabilirsiniz.
Diğer bir kullanım şeklide kavanozun içerisine fotoğrafları kavanozlara ters koyun kapağını da kapattıktan sonra masaya kavanozu ters çevirip koyun. Kapaklar masa da ters bir şekilde durduğu için farklı bir hava katabilir. Led ışıklıklarla beraber etrafına masanın sararak ışıkları yakıp farklı bir atmosfer yaratabilirsiniz. 

Özellikle yılbaşı ağaçlarının dışına takılan rengarenk led ışıkların sarı ışıklı olanlarını elektrikçilerde veya bir milyoncularda bulabilirsiniz. Bu tarz led ışıklardan bulamazsanız sadece tek mum olarak tedi de veya süs eşyalarının satıldığı yerde mumlar satılıyor. 

Normal çakmakla yakılmadığı kendisinden ayarlı olduğu için daha kullanışlı. Tanesi 3 tl civarında satılıyor. Sürekli mum yakmak yerine istediğiniz zaman açıp kapatıp kullanabileceğiniz bu mumları kesinlikle tavsiye ederim. Sizlerde farklı şekilde fotoğrafları değerlendirebilirsiniz umarım fikri benim kadar çok beğenmişsinizdir. 

Kendinize çok iyi bakın güzel anılarınız sizlerle olduğu daha güzel günleriniz olsun, hoşçakalın..

2 yorum:

  1. Ne kadar güzel fikirler bunlar <3 çok sevdim blogunu, sende benim gibi her telden çalıyorsun <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaha çok sevindim rüzgar nerden eserse aslında sevdiğim keyif aldığım şeyleri paylaşıyorum bu kavanozları mudo konseptte çok pahalıya satıyorlar inanın değmez.

      Saralle kavanozu büyük boy daha iyisini ortaya çıkarıyor hem de bir taşla iki kuş misali ^.^

      Sil