29 Kasım 2015 Pazar

Gözaltı Morluklarını Gülsuyu İle Yok Edin!

Gözaltı Morluklarını Gülsuyu İle Yok Edin!
Gözaltı morlukları uzun zamandır şikayetçi olduğum problemlerden birisiydi. Sizlere de denediğim ve memnun kaldığım evde sadece 3 basit malzeme ile gözeneklerinizi nasıl sıkılaştırabileceğinizi birkaç gün önce aktarmıştım. Yazımı merak edenler için tık tık..

Gözaltı morlukları için de hazır kozmetik ürünleri yüzde 50'ye varan indirimlere girmişken bi bakalım neler var dedim. Sizler de internetten mutlaka kullandığınız kozmatik firmalarının sitelerine bakın. Ürünler hem yüzde 50 indirimli de hem de kargo bedava şeklinde olabiliyor. 
Gelelim benim baktığım ürünlere piyasadaki birçok ürünün içerisini inceledim. Ürünlerin altına bırakılan yorumları mutlaka bakıyorum, çoğu yorumda bir süre sonra memnun kalınmadığı veya ürünün bırıkıldıktan sonra gözaltında ki morlukları arttırabildiği yönünde eleştiriler okudum. Doğruyu söylemek gerekirse üç veya daha fazla olumsuz yorum ürünü alıp almama konusunda kafamı karıştırıyor.

Gül suyunun gözaltına faydalı geldiğini daha önce bir arkadaşımdan tavsiye olarak almıştım. Ürünlerde ki olumsuz yorumlardan sonra gülsuyunun faydalarını detaylı inceledim. Sonuç olarak çok faydalı bilgiler buldum o kadar ücret ödeyip krem almak ve sonucunda memnun kalmamak yerine evde bulunan gülsuyunu değerlendirmek bana daha mantıklı geldi.
Gözaltlarını gül suyu ile temizlemek, gözaltında oluşmuş yağ bezelerine, yorgunluktan oluşan gözaltı torbalarına ve gözaltı morluklarına iyi gelir. Gözaltı sorunlarının giderilmesinde gül suyu harika bir çözüm olacaktır sizler için. Bir pamuğa gülsuyundan dökün göz çevrenize hafifçe bastırarak silin. Gözünüze gelmemesine dikkat edin. 

Haftada 2 ya da 3 kez uygulamaya çalışın. Ben akşamları uyumadan önce kullanmaya başladım hem gece boyunca gülsuyunu daha iyi emsin hem de yüzüm gece hava alsın diye bu şekilde kullanıyorum. Mutlaka masanızın üzerinde bir adet gülsuyu bulundurun ve gece yatmadan önce kullanamanız gerektiğini hatırlatmanızı sağlayın. Yüzünüzü tamamen gülsuyu kullanarakta temizleyebilirsiniz. 

Umarım işe yarar ve memnun kalırsınız sizlerde gülsuyunu kullanırsanız ya da kullanıyorsanız bana aşağıya yorum olarak bırakın. Önerebileceğiniz bir ürün olursa da yorum kısmına ekleyebilirsiniz. Kendinize çok iyi bakın, hoşçakalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder