11 Kasım 2015 Çarşamba

Sivilcelere Karşı Türk Kahvesi Peelingi

Sivilcelere Karşı Türk Kahvesi Peelingi
Sizlere Türk Kahvesinin sadece damak tadımızı tatlandırmasının yanı sıra cildimiz için de nasıl faydalı olduğunu deneyimlediğim kadarıyla anlatacağım. 

Çoğu yerde Türk Kahvesi ile ilgili sağlığımız açısından faydalı ve zararlı özellikleri yazılıp duruyor. Bende bu faydalı özellikleri okurken sivilcelere karşı iyi geldiği yönünde bir haber okumuştum.

Sonrasında kafama takıldı detaylı bir araştırma yaptığımda eğer siyah noktalarınız varsa iyi geldiği aynı zaman da yüzü temizlediği yönündeki yazıları okudum. Benim yüzümde siyah nokta yok bu konudan şanslıyım ama dönemsel olarak tek tük sivilce çıkıp geçiyor.

Temmuz aylarının başında ailecek kahve içiyoruz fallar kapatıldı, falcı bacıya yollandı filan derken dedim durun yıkamayın başladım yüzüme sürüp ovalamaya. O an annemler yüzüme garip garip bakarken ciddi anlamda yüzüme iyi geldiğini farkettim.



Öncelikle kahve tanecikleri yüzünüzü ovalarken baya bi sert sert işliyor. Yıkadıktan sonra yüzüm ışıldadı. Ben bunu bu yaz her kahve içtiğimde uyguladım. Hatta ablamı da kendime benzettim falcı bacı yorumlayana kadar üzerine bir de peelinglerimizi yapmış olduk. 

Benim cildim karma o yüzden içerisine zeytinyagı eklemedim kurutmasın diye. Cildi kuru olanlara tavsiyem bir miktar zeytinyağı karıştırın ve o şekilde yüzünüze peeling yapın. İnanın aldığımız bir çok ürünü oranla çok daha faydalı,
en önemlisi doğal içerisinde kimyasal hiç bir ürün yok. 

Ekstra bir ücrette ödemiyorsunuz, hem kahveyi içiyoruz hem cilt bakımımızı yapıyoruz. Eee daha ne olsun.. Size önemli bir tavsiyem de her gün yapmamanız bu sefer kurutmaya götürebiliyor. Hafta da 2 ya da 3 sefer uygulayın. Ben hafta sonu ve hafta içi bir kere olmak üzere toplamda 2 defa uyguluyorum.



Türk kahvesi peelingi bu arada sadece akne ve sivilcelere karşı değil aynı zamanda selülitlere karşı da faydalı. Bacaklarınıza telve ve zeytinyağı ile harmanladığınız karşımı ovalayarak masaj yapabilirsiniz. Ben daha denemedim. Fırsat bulduğum mutlaka denemek istiyorum.  

Onu da bir süre sonra deneyimledikten sonra memnun kalırsam sizlere yazarım. O zamana kadar kendinize iyi bakın kahveniz köpüklü sohbetiniz ballı cildiniz ışıltılı olsun ☺️

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder