10 Kasım 2015 Salı

Schwarzkopf Gliss Ultımate Şampuan

Schwarzkopf Gliss Ultımate Şampuan

Güzel bir Salı gününden herkese merhaba.. Bugün sizlere yaklaşık 8 aydır kullandığım ve çok memnun kaldığım Schwarzkopf Gliss Ultımate Şampuanlarından bahsetmek istiyorum. 

Sizlerde benim gibi yıllardır bir çok şampaun markası denemişsinizdir. Kimisi saçımı ya daha fazla döktü ya da kepeklendirdi. Her seferinde canım bu konuya daha fazla sıkıldı.
  
Şampuanların içerik kısmını okuduğum zaman genelde bu yok kökten uca besler yok gözle görülür canlılık filan bana hep hikaye geldi. Aranızda benim gibi bu sorunları yaşayanlar var mı çok bilmiyorum ama sonuçta şampuan ne olcak al gitsin havasına da giremiyorum. 
Ablamın saçları boyalı olduğu için Schwarzkopf markasının şampuanlarını ilk o kullanmaya başladı. O zamanlar saçlarım da boya olmadığı için ben kullanamadım. Gerçi şuanda da mevcut değil şöyle aktarayım sizlere saçlarımın uçlarına ışıltı arttırınca kullanmaya başladım. O deli gibi dökülen saçlarım daha az dökülmeye başladı ve benim kabusum kepeklerimi yok etti.

Özellikle Elidor'dan bu konuda çok çektim. Şampuan güzel ama saçımda çok fazla kepek yapıyordu. Schwarzkopf Gliss Ultımate Repair Şampuan yani siyah olan benim ilk kullandığım. Saçlarınız çok yıpranmış ve uçları kuruysa bile mutlaka denemelisiniz. Kıvamı kokusu hemen saçınız da köpürmesi gerçekten çok başarılı.

Gelelim Schwarzkopf Gliss Ultımate Color Şampuan yani kırmızı olan seriye. Bu rengini son iki seferdir kullanıyorum. Saçlarınız boyalı veya röfleli ise mutlaka bu seriyi tercih edin. Hem saçlarınız onarıyor hem de rengini koruyor. Ben saç açıcı kullandığım için daha uzun süre saçımda kalması açısından bu seriye geçtim. 10 haftaya kadar saçlarınızın rengini koruduğunu söylüyor bence daha fazla ☺️ 



Bu daha süt beyazı bir kıvamda ama kokusu müthiş. Ben gerçekten 
Schwarzkopf serisinin bütün şampuan kokularına bayılıyorum. Bi ara da dışı mavi olan serisini kullanmıştım parlaklığını yitirmiş mat saçlar için olanı ama ondan hiç memnun kalmadım. Zaten yarısına da gelmeden kullanmayı bıraktım. Sizlere bu iki seriden hangisi size uygunsa bir deneyin derim mutlaka kokusu sizi cezbedecek. Saçlarınıza kısa sürede iyi geldiğini göreceksiniz.

Sevgili blogger arkadaşım Merve'de sizlere Gliss Ultimate Oil Elixir Sıvı Saç Kremi deneyimini aktarmıştı ben saç kremlerini kullandım fakat sıvı saç kremini denemedim. O yüzden deneyimleyen arkadaşımın yazısını okumak isteyenler tık tık.  

Aklınıza takılan soru veya görüşleriniz varsa yorum kısmına bırakabilirsiniz. hoşçakalın..

@Fotoğrafların izinsiz kullanılması yasaktır..

6 yorum:

  1. bende kullanıyorum bu şampuanı gerçekten kokusu çok hoş siyahta ikinci şampuanı kullanıyorum bitince kırmızıyı deneyim bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. denemenizi öneririm bende kokularına bayılıyorum. diğer markalara çamur atmak gibi olmasın ama insanın saçını 4-5 kere yıkayası geliyor :D

      Sil
    2. kokusu kalıcı bıde diğerlerinde yok o kalıcılık

      Sil
    3. dimi düzleştirici kullanmazsan ertesi gün koku hayla seninle ;)

      Sil
    4. Son ıkı aydır bu kırmızı serınjn sampuanjnı kulkanıyorum ınanın ask yasıorum hem guxel temızlıo hemde dokmuo ustelık bolda keratın bar daha ne olsun ha bıde asla kurutmuo👏👏

      Sil
    5. Kesinlikle bende kullandığım günden beri vazgeçemiyorum :)) Diğer renklerini de sırasıyla deniyorum

      Sil